قیمت شومیز کرپ حریر | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت شومیز کرپ حریر | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت شومیز کرپ حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت شومیز حریر-شومیز کرپ حریر بلند-شومیز کرپ حریر بچه گانه-قیمت شومیز دامن-مدل شومیز کرپ حریر جلو باز-شومیز کرپ اسکاچی-قیمت شومیز حریر بلند وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت شومیز کرپ حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت شومیز حریر-شومیز کرپ حریر بلند-شومیز کرپ حریر بچه گانه-قیمت شومیز دامن-مدل شومیز کرپ حریر جلو باز-شومیز کرپ اسکاچی-قیمت شومیز حریر بلند زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت شومیز کرپ حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت شومیز حریر-شومیز کرپ حریر بلند-شومیز کرپ حریر بچه گانه-قیمت شومیز دامن-مدل شومیز کرپ حریر جلو باز-شومیز کرپ اسکاچی-قیمت شومیز حریر بلند دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز کرپ حریر در سایت حریران بر روی کلمه شومیز کلیک کنید.

 

قیمت-شومیز-کرپ-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز حریر یکی از آیتم‌های اصلی کمد زنانه است که در مدل‌ها و سبک‌های مختلف و منحصر به فرد طراحی می‌شود و برای هر فصلی مناسب است. در حالی‌که روندهای مد زودگذر هستند، اما شومیز حریر به دلیل جنس سبک و ظریفش برای هر سنی با هر فرم اندامی مناسب است و فصلی و زودگذر نیست. مزیت اصلی شومیز حریر، قابلیت انعطاف‌پذیری آن است که به دلیل ظریف و نازک بودن جنسش نه تنها در آب و هوای گرم، بلکه همراه با یک کت می‌توانید آن را در هوای سرد نیز بپوشید.

شومیز حریر مناسب شما چیست؟ شومیز حریری که انتخاب می‌کنید باید از لحاظ رنگ، سبک و فرم اندام‌تان با شما مطابقت داشته باشد. امروزه مدل‌های مختلف شومیز‌های حریر، از آستین کوتاه تا آستین بلند، دکمه‌ای یا زیپ‌دار و… در بازار موجود است. مطمئن شوید که سایز شومیز، اندازه‌ی شماست؛ زیرا پوشیدن شومیز حریری که سایز آن کوچک باشد، می‌تواند حرکت بازوهای شما را محدود کند و در صورت پاره شدن، تعمیر آن دشوار است.

همچنین، به یاد داشته باشید که رنگ لباس می‌تواند ظاهر لباس شما را کاملا تغییر دهد. از طرفی می‌توانید شومیز حریر را به دلیل نازک بودن و حالت لختی که دارد درون شلوار جین تنگ، دامن خمره‌ای یا شلوار کوتاه قرار دهید.

شومیز کرپ حریر را به چه چیزی ست کنیم؟

1. با شلوار جین: اگر به یک استایل کژوال و غیر رسمی علاقه دارید، یک شومیز حریر رنگ روشن مانند سفید با یک شلوار جین تنگ، بهترین انتخاب برای تابستان است. چه یک کیف کلاچ و یک کفش پاشنه بلند همراه آن بپوشید، چه با یک صندل تابستانه و یا یک کتونی سفید و یک کیف رودوشی کوچک آن را ست کنید، در نهایت یک استایل منحصر به فرد خواهید داشت.

2. با شلوار پارچه‌ای: برای داشتن یک استایل روزانه، ترکیب شومیز حریر و شلوارهای پارچه‌ای در مدل‌های مختلف، بهترین انتخاب است.

3. با کت: شومیز حریر به همراه یک کت بلیزر بهترین انتخاب برای جلسات کاری شماست تا هم زیبا و با وقار و هم با اعتماد به نفس به نظر برسید. در این ترکیب هم می‌توانید یک کت و شلوار یک دست بپوشید و یا از یک کت تک با شلوار جین و یا شوار کتان که با کت هم‌خوانی داشته باشد استفاده کنید. در استفاده از اکسسوری‌هایی مانند ساعت، انگشتر، دستبند و… تا جایی که استایل‌تان را بیش از حد شلوغ جلوه ندهد، غافل نشوید.

یادتان باشد که اگر شومیز را زیر کت به تن می‌کنید، از انتخاب طرح‌های شلوغ خودداری کنید. کت و شلوار و یا کت و دامن، ظاهری رسمی به شما می‌دهد و شومیز شما باید با این ظاهر همخوانی داشته باشد. بنابراین از طرح‌های شلوغ دوری کنید و شومیزهای ساده را برای این سبک از استایلتان انتخاب کنید.

 

قیمت-شومیز-کرپ-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-شومیز-کرپ-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

4. شومیز مجلسی و دامن: شومیز حریر به همراه یک دامن خمره‌ای حالتی نیمه رسمی به استایل‌تان می‌بخشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که شومیز و دامن هر دو طرح‌دار نباشند. بهتر است اگر شومیز حریر گلدار انتخاب می‌کنید، دامن‌تان ساده باشد و یا بالعکس.

5. شومیز حریر بلند: ترکیب یک شومیز سفید بلند و یک شلوار جین جذب روشن و یا شلوار کتان مشکی به همراه کفش پاشنه‌دار مشکی استایل شما را بسیار زیبا و ساده جلوه می‌دهد. همچنین در فصل پاییز می‌توانید یک شومیز بلند را با یک بافت زیبا و چکمه ترکیب کنید و یک استایل منحصر به فرد ایجاد کنید.

همچنین اگر مانتویی مجلسی و لوکس می‌پوشید، بهتر است از شومیزهای حریر استفاده کنید. زیرا این نوع شومیز با طراحی‌های لوکس همخوانی بیشتری دارد. همچنین اگر از مانتوهایی با طرح پارچه شلوغ استفاده می‌کنید، حتما شومیز تک رنگ بپوشید.

قیمت شومیز کرپ حریر - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت شومیز حریر-شومیز کرپ حریر بلند-شومیز کرپ حریر بچه گانه-قیمت شومیز دامن-مدل شومیز کرپ حریر جلو باز-شومیز کرپ اسکاچی-قیمت شومیز حریر بلند مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.