مدل پالتو بلند مخمل دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل پالتو بلند مخمل  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مدل پالتو بلند مخمل، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های پالتو برای مجالس و مراسم شیک و مجلسی است. این پالتو برای فصل پاییز و زمستان طراحی شده و با استفاده از مخمل درونی و خارجی ساخته می‌شود که به آن دوام و دوخت زیبایی می‌بخشد. این پالتو با طراحی بلند و جنس مخمل، شیک و الگانت بوده و معمولاً با رنگ‌های تیره و ساده‌ای مانند سیاه، نیازی به تزئینات زیاد ندارد.



مدل پالتوهای بلند مخمل بسیار شیک و مجلل هستند و برای بسیاری از مناسبت‌های مهم و رسمی انتخاب می‌شوند. این پالتوها عموماً تا روی زانو یا گاهی تا پایین ساق پوشیده می‌شوند و از مواد مخمل بافته شده ساخته می‌شوند. برخی از مدل‌های پالتو بلند مخمل شامل کلاه و یا یقه‌های بلند و تن‌پوش با تزیینات اسپرت یا جواهرات هستند. برای روزهای سرد زمستانی، پالتوهای بلند مخمل انتخاب عالی هستند که علاوه بر زیبایی، گرما و راحتی را به خودشان اضافه می‌کنند.

 

 

مدل پالتو بلند مخمل دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات  مدل پالتو مخمل کبریتی درشت- مدل پالتو مشکی بلند- مدل پالتو مجلسی- مدل مانتو مخمل بلند چاک دارزمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل پالتو بلند مخمل دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد  مدل پالتو مخمل کبریتی درشت- مدل پالتو مشکی بلند- مدل پالتو مجلسی- مدل مانتو مخمل بلند چاک داردنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل پالتو بلند مخمل کلیک کنید.

مدل-پالتو-بلند-مخمل--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل-پالتو-بلند-مخمل--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل-پالتو-بلند-مخمل--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل-پالتو-بلند-مخمل--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل-پالتو-بلند-مخمل--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل پالتو مخمل از انواع مدل پالتوهای زیبا برای خانم های خوش سلیقه و جذاب است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل پالتو در مکان های مختلف استفاده کنید.

در دوخت اغلب لباس ها نظیر مانتو و پالتو و … از پارچه مخمل استفاده می شود این مدل پارچه زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و باعث می شود لباس شما شیک و لوکس تر به نظر برسد. در ادامه انواع مدل پالتوی مخمل زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

پالتوی مخمل در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین این طرح های متنوع پالتوی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل پالتو بلند مخمل دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  - در این نوشته کوتاه در مورد  مدل پالتو مخمل کبریتی درشت- مدل پالتو مشکی بلند- مدل پالتو مجلسی- مدل مانتو مخمل بلند چاک دار مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.