قیمت شومیز دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت شومیز دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت شومیز دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز مجلسی-خرید شومیز و دامن بلند-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید شومیز دامن در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 
قیمت-شومیز-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در هنگام خرید شومیز دامن، نکات مهم و اساسی زیر را در نظر بگیرید. البته، این نکات بسته به سلیقه شخصی و نیازهای خاص هر فرد ممکن است متفاوت باشد. اما در کل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. سایز: حتماً اندازه شومیز دامن را با توجه به سایز خود انتخاب کنید. برای راحتی و آرامش حرکت، مطمئن شوید که اندازه شومیز دامن برای شما مناسب است.

 

2. قد: قد شومیز دامن را بر اساس سلیقه شخصی و محل استفاده تعیین کنید. اگر قصد استفاده در محیط‌های رسمی دارید، ممکن است قد تا زانو برایتان بهتر باشد. در صورت استفاده روزمره، می‌توانید قد کوتاه‌تری را انتخاب کنید.

 

3. جنس: جنس شومیز دامن نقش مهمی در راحتی و ظاهر آن ایفا می‌کند. پارچه‌های نرم و خنک مانند پنبه، لینن و کرپ بهترین گزینه‌های مناسب برای روزهای گرم تابستانی هستند. همچنین، شومیز دامن‌هایی با جنس‌هایی مثل پلی‌استر، نایلون و ویسکوز نیز در دماهای گرم به خوبی عمل می‌کنند.

قیمت شومیز دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز مجلسی-خرید شومیز و دامن بلند-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت شومیز دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز مجلسی-خرید شومیز و دامن بلند-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن در سایت حریران بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

قیمت-شومیز-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

دامن یکی از لباس‌هایی است که تاثیر فوق‌العاده‌ای در استایل خانم‌‌ها دارد. انواع و اقسام دامن در طرح‌‌ها و رنگ‌های مختلف مانند دامن پیلی، دامن ماکسی، دامن فون، دامن کلوش و… در بازار موجود است. جنس پارچه هایی که برای دامن‌‌ها استفاده‌‌ می‌شود نیز بسیار متنوع است. امروز با هم در مورد ست کردن دامن زنانه با شومیز صحبت خواهیم کرد.

اگر یک دنیا دامن دارید و نمی‌دانید چگونه با آنها استایل‌های شیک و جذابی برای خودتان ایجاد کنید و یا به تازگی قصد خرید دامنی را دارید که به تیپ شخصیتی و اندام و رنگ پوست شما بیاید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد‌‌ می‌کنیم.

معمولا هر مدل دامنی اندازه های متفاوتی دارد. مثلا دامن کلوش در سه اندازه کوتاه، میدی و بلند دوخته می شود. سایت پارچی برای ست کردن انواع دامن در این مطلب، پرطرفدارترین نوع هر دامن را برای شما انتخاب کرده است. فرقی ندارد شما اندام چاق یا لاغری داشته باشید. دامن کوتاه و میدی را با هر فرم و اندامی‌‌ می‌توان ست کرد. اگر لاغر هستید از مدل چاک دار آن استفاده کنید تا پاهایتان نمای زیباتری داشته باشد. این دامن ها با انواع بلوز، تی شرت، تونیک، شومیز و ژاکت ست‌‌ می‌شود.

شما‌‌ می‌توانید همه یا قسمتی از لباس خود را درون کمر این دامن‌ها قرار دهید و از پوشش خود لذت ببرید. در کل پوشش‌های متفاوتی را‌‌ می‌توانید با دامن کوتاه و میدی ایجاد کنید. به طور مثال اگر همراه دامن میدی از یک کمربند پهن استفاده کنید نگاه‌های بیشتری را به سمت کمر باریک خود جلب‌‌ می‌کنید. دامن میدی و کوتاه هم با کفش‌های ورزشی هم پاشنه بلند ست می‌شود.

 

قیمت-شومیز-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-شومیز-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

دامن راسته برای میهمانی‌های رسمی خیلی مناسب و پرطرفدار است. دوخت این دامن‌‌ها به صورت مستقیم و تنگ است بنابراین برای انتخاب یک لباس برای بالاتنه نباید سراغ لباس‌های خیلی تنگ و جذب باشید، مخصوصاً اگر لاغر هستید چون ظاهر شما را خیلی باریک نشان می‌دهد. بهترین لباسی که‌‌ می‌توانید با دامن راسته ست کنید انواع شومیزها، خصوصا شومیزهای کلاسیک یا دکمه دار است. اگر اندام نرمالی دارید دامن راسته نماینده خوبی برای ظاهر ایده‌آل شماست. یک کمربند ظریف در دامن راسته تاکید بیشتری روی اندام زیبا و کمر باریک شما‌‌ می‌کند مخصوصاً اگر یک کفش پاشنه بلند هم بپوشید.

در این حالت بهتر است رنگ لباس هایی که برای ست کردن با دامن راسته انتخاب‌‌ می‌کنید روشن و تند باشد تا زیبایی شما چند برابر شود. ست کردن دامن مشکی راسته با یک شومیز سفید که روی تن شما آزاد است ظاهری دلنشین و همه پسند به شما‌‌ می‌دهد.

دامن‌های گوده چون بالای آن تنگ و پایین آن آزاد است با بلوز‌های جذب بسیار زیباست. مدل ساده این دامن‌‌ها باعث‌‌ می‌شود با اکسسوری هایی مثل دستمال گردن، عینک، گردنبند و… استایل شیکی به شما بدهد. شومیزها برای ست کردن با دامن گوده نشان دهنده سلیقه خوب شما در ست کردن لباس‌های تان است.

قیمت شومیز دامن - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز مجلسی-خرید شومیز و دامن بلند-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.