قیمت پیراهن زنانه آستین بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت پیراهن زنانه آستین بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت پیراهن زنانه آستین بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۰-مدل لباس مجلسی استین دار بلند-لباس مجلسی کوتاه-خرید لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی زنانه بلند وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت پیراهن زنانه آستین بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۰-مدل لباس مجلسی استین دار بلند-لباس مجلسی کوتاه-خرید لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی زنانه بلند زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت پیراهن زنانه آستین بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۰-مدل لباس مجلسی استین دار بلند-لباس مجلسی کوتاه-خرید لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی زنانه بلند دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه آستین بلند در سایت حریران بر روی کلمه پیراهن کلیک کنید.

 

قیمت-پیراهن-زنانه-آستین-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

وقتی نوبت به خرید پیراهن زنانه میرسد، گزینه های نامحدودی در مقابل شما قرار دارد که شما را گیج و سردرگم میکند. برخی از لباس ها مناسب تیپ های بدنی خاص، آب و هوا و یا مناسبت های خاص هستند و بنابراین تلاش برای انتخاب های بهتر و بررسی این انتخاب ها بسیار سخت می‌باشد. در این مقاله راهنمایی در خصوص مدل های لباس زنانه متناسب با هر مناسبتی آورده شده است.

1) پیراهن بسته: این مدل لباس زنانه با پیچیده شدن یک طرف لباس به طرف دیگر و گره خوردن کمربند آن به دور کمر و یا پشت لباس، فرم اصلی خود را نشان میدهد. از ویژگی اصلی این مدل لباس میتوان به بسته بودن قسمت جلوی لباس اشاره کرد.

این سبک که بسیار مورد استفاده ی کیت مدیلتون (عروس خاندان سلطنتی) میباشد، دارای طراحی بیرونی کلاسیک است و برای افرادی مناسب است که اندام ورزشی دارند. پوشیدن این لباس باعث میشود که بقیه فکر کنند اندام شما به شکل ساعت شنی میباشد حتی اگر واقعا چنین اندامی نداشته باشید.

2) پیراهن های کوتاه بلند: لباس های کوتاه بلند زیر مجموعه ی لباس های نامتقارن هستند. پشت این لباس ها معمولا بلندتر از جلوی لباس میباشد. این طراحی را میتوان بر روی لباس های غیررسمی و یا حتی لباس عروس اجرا کرد.

3) پیراهن های پشمی: پوشیدن لباس های پشمی باعث غیررسمی شدن تیپ شما میشود. این لباس میتواند گشاد یا جذب باشد و در طول های متفاوتی تولید شود. این لباس برای همه ی تیپ های بدنی مناسب است چرا که در طراحی بیرونی این لباس تنوع بسیاری وجود دارد.

4) پیراهن های یقه مردانه : یقه این لباس عموما مانند پیراهن های مردانه میباشند. این لباس در طول های مختلف تولید میشود و چندان چسبان نیست و گاها در قسمت کمر تنگ تر میشود. جلوی این لباس باز و دکمه خور میباشد. مهم ترین ویژگی این لباس زنانه، مدل یقه و دکمه خور بودن آن است.

 

قیمت-پیراهن-زنانه-آستین-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-پیراهن-زنانه-آستین-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

5) پیراهن اسلیپ: شما معمولا این سبک از لباس را به عنوان زیرپوش برتن میکنید. لباس اسلیپ معمولا از جنس ساتن میباشد، یقه V شکل دارد و دارا دو بند نازک است که برروی شانه قرار میگیرند و پیراهن را بالا نگه میدارد.

6) پیراهن اسمک: این لباس برای افرادی که در انتخاب لباس عجله دارند گزینه ی بسیار مناسبی است. لباس اسمک معمولا گشاد و بسیار راحت است. این مدل لباس زنانه ممکن است آستین های بلند داشته باشد و یا حتی دکلته باشد.

8) پیراهن آستین بلند: در شب های سرد زمستانی، پیراهن آستین بلند انتخاب بسیار خوبی به شمار میرود. این استایل نه تنها انتخاب هوشمندانه ای برای زمستان به شمار میرود، بلکه بسیار جذاب است. این پیراهن در طیف های متفاوتی طراحی میشود. بنابراین صرف نظر از اینکه شما طرفدار چه استایلی هستید، این پیراهن انتخاب ایده آلی به شمار می رود. پیراهن آستین بلند برای افرادی که می خواهند بازوهای خود را پنهان کنند، انتخاب مناسبی است.

حال که با انواع پیراهن های زنانه آشنا شدید، شاید قصد داشه باشید که برای خود پیراهن زنانه آستین بلند تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از محصولات سایت حریران دیدن کرده و پیراهن مناسب خود را انتخاب کنید.

قیمت پیراهن زنانه آستین بلند - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۰-مدل لباس مجلسی استین دار بلند-لباس مجلسی کوتاه-خرید لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی زنانه بلند مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.