قیمت پالتو فوتر زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت پالتو فوتر زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت پالتو فوتر زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت پالتو فوتر زنانه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر کوتاه زنانه-قیمت پالتو زنانه-خرید پالتو اینترنتی حراج وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت پالتو فوتر زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت پالتو فوتر زنانه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر کوتاه زنانه-قیمت پالتو زنانه-خرید پالتو اینترنتی حراج زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت پالتو فوتر زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت پالتو فوتر زنانه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر کوتاه زنانه-قیمت پالتو زنانه-خرید پالتو اینترنتی حراج دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پالتو فوتر زنانه در سایت حریران بر روی کلمه پالتو کلیک کنید.

 

قیمت-پالتو-فوتر-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پالتوی فوتر از پرطرفدارترین جنس پالتو هاست. علت این علاقمندی مردم ماندگاری و تنوع بالایی است که این نوع پارچه دارد و همینطور گرمایی که که در روزهای‌ سرد زمستان و پاییز ایجاد می‌کند. پالتو فوتر در انواع و اقسام مختلف در صنعت مد و فشن همیشه با استقبال طرفداران و طراحان مد رو به رو می‌شود. جنس اصلی پارچه فوتر پشمی است که در دو نوع طبیعی و الیاف مصنوعی موجود است. این پالتوها که در نوع مرغوب آن چروک نمی‌شود انتخاب مناسبی برای برای گرم نگه داشتن شما در فصول سرد سال است. در ادامه با مشخصات و قیمت پالتو زنانه فوتر جدید همراه شما خواهیم بود.

پارچه های فوتر که با نام پارچه نمد نیز شناخته می شوند، نوعی بافت سنتی دارند که با پشم تهیه شده و در کشور فرانسه به این نوع پارچه ها فوتر گفته می شود. پارچه های فوتر ضخامت زیادی دارند و معمولا از پشم گوسفند تهیه می شوند و پالتوهایی با این جنس به پالتو پشمی نیز معروف هستند، در نتیجه این پارچه ها از خانواده پارچه های پشمی محسوب می شوند که به دلیل الیاف ضخیمی که دارند برای تهیه انواع پوشاک زمستانه در بازار عرضه می‌شوند.

پالتو فوتر زنانه چه ویژگی هایی دارد؟

1) پالتو فوتر مرغوب و باکیفیت بسیار سبک است اما در کنار این ویژگی درصد گرمی پارچه هم حفظ شود. به عبارتی پالتو فوتری خوب و مرغوب در عین سبک بودن گرم هم نیز هست. پس سبک بودن پالتو فوتر از ویژگی های مهم آن به شمار می‌رود.

2) دومین ویژگی مهم الیاف پالتو است دقت داشته باشید که الیاف پالتو براق نباشد که اگر باشد به این معنی است که این پارچه فوتر مصنوعی بوده و در ساخت آن از درصد زیادی از الیاف مصنوعی استفاده شده است. به عبارتی، اگر الیاف پالتو های پشمی براق باشند به این معناست که درصد الیاف مصنوعی بکار رفته در آن پارچه زیادتر از حد معمول است.

3) سومین ویژگی گوله شدن پارچه است. اگر پالتو فوتر زنانه شیکی دارید که مرغوب و با کیفیت است الیاف آن حتی پس از سال‌ها استفاده هم زیاد گوله گوله نمی شود. برای تست پارچه در صورتی که شما دست خود را در جهت مخالف بافت پارچه بکشید و الیاف آن پارچه جمع شوند، آن پارچه بی کیفیت است.

4) چهارمین ویژگی مهم با اتو کشیدن نمایان می‌شود. اگر پالتو فوتر زنانه شیکی دارید که با اتو کشیدن روی پارچه آن الیافش برق نیفتد پارچه پالتو مرغوب است و اگر روی پارچه فوتر هنگام اتو کردن برق افتاد این پارچه، به عنوان یک پارچه باکیفیت شناخته نمی شود. پارچه های فوتر مرغوب به سادگی اتو می شوند و به هیچ عنوان با اتو کشیدن روی آنها برق نمی افتد.

 

قیمت-پالتو-فوتر-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-پالتو-فوتر-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت پالتو فوتر زنانه چقدر است؟ استفاده از پارچه فوتر در تهیه انواع پالتوهای زمستانی هر ساله مورد توجه طراحان بسیاری قرار می‌گیرد. ایستایی این پارچه زمانی که در پالتو، مانتو، اورکت و یا کت های زنانه و انواع مدل پالتو مردانه جدید استفاده می شود، یک جلوه رسمی و شیک ایجاد می‌کند و سبک خاصی به پوشش فرد می‌دهد. در واقع معمولا افراد خاص پسند پالتوهای فوتر را می پسندند، زیرا این پالتو ها در کنار حالت ایستاده خاصی که دارند جذابیت فوق العاده ای نیز ایجاد می کنند.

پالتوهای فوتر معمولا در رنگ های گرم پاییزی و قیمت های مختلف تولید و ارائه می شوند. پس باید دقت داشت قیمت پالتو زنانه فوتر جدید بر اساس مقدار پارچه و همینطور مدلی که دارد متفاوت است. حتی رنگ نیز در قیمت یک لباس موثر است چراکه لباس های پشمی مشکی قیمت کمتری نسبت به بقیه دارند. البته رنگ های تیره در فصل سرد سال طرفداران بیشتری دارند.

قیمت پالتو فوتر زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت پالتو فوتر زنانه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر کوتاه زنانه-قیمت پالتو زنانه-خرید پالتو اینترنتی حراج مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.