شومیز دامن کوتاه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز دامن کوتاه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز دامن کوتاه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن خواستگاری-مدل بلوز دامن لاکچری-ست شومیز و دامن بلند-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-شومیز دامن کلوش-عکس شومیز و دامن وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید شومیز دامن کوتاه در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

شومیز-دامن-کوتاه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-دامن-کوتاه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

 

در هنگام خرید شومیز دامن کوتاه، به نکات زیر توجه کنید:

 

1. انتخاب جنس با کیفیت: اولین نکته در خرید شومیز دامن کوتاه، انتخاب جنس با کیفیت است. از جنس‌های مرغوب و مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. معمولاً از پارچه‌های نخی، کرپ، حریر و لینن در تولید شومیز‌ها استفاده می‌شود.

 

2. سایز مناسب: دقت به سایز شومیز بسیار مهم است. بررسی جدول اندازه‌گیری و انتخاب سایزی که به‌طور دقیق با اندازه بدن شما متناسب باشد، به شما کمک می‌کند تا شومیزی را برای خود انتخاب کنید که به طور دقیق روی بدنتان بنشیند.

 

3. طراحی و زیبایی: شومیز دامن کوتاه باید طراحی زیبا و جذابی داشته باشد. انتخاب طرح و رنگی که با سلیقه و سبک شما هماهنگ باشد، اهمیت زیادی دارد. همچنین، می‌توانید به جزئیاتی مانند گل، جیب، آستین کوتاه و غیره توجه داشته باشید.

شومیز دامن کوتاه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن خواستگاری-مدل بلوز دامن لاکچری-ست شومیز و دامن بلند-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-شومیز دامن کلوش-عکس شومیز و دامن زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز دامن کوتاه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن خواستگاری-مدل بلوز دامن لاکچری-ست شومیز و دامن بلند-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-شومیز دامن کلوش-عکس شومیز و دامن دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن کوتاه در سایت حریران بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

شومیز-دامن-کوتاه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

کلمه شومیز از واژه فرانسوی chemise گرفته‌شده است که به معنای تی‌شرت یا درواقع گستره عظیمی از بلوز بانوان یا ژاکت است. شومیز درواقع لباس‌های مردانه جلوباز است که حالا به شکل لباس زنانه جلوباز دکمه‌دار درآمده است. کلمه شومیز در زبان فارسی به یک نوع لباس خاص زنانه گفته می‌شود که در ابتدا به شکل آستین‌بلند با دکمه‌های وسط، به سبکی کلاسیک و ساده طراحی می‌شد.

در حال حاضر شومیزها در طرح‌ها و پارچه‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شوند. پارچه مناسب لباس برای دوخت و دوز و اینکه پارچه به اصطلاح آب نرود خیلی مهم است. همچنین شما می توانید از شومیزها به‌عنوان مکملی زیر مانتوهای جلوباز استفاده کنید. شومیزها اکنون به‌عنوان یک گزینه پرکاربرد در استایل‌های مهمانی، کژوال و رسمی به‌حساب می‌آید که شما می‌توانید آن‌ها را با دامن و شلوار بپوشید.

شومیزها به دلیل پوشیده بودن و مطابقت با پوشش ایران، بسیار پرطرفدار هستند و افراد زیادی از شومیزها در کنار شلوار یا دامن در مراسم‌های مهم و مهمانی‌ها استفاده می‌کنند. بلوز و دامن یا شومیز و دامن جزو جدایی ناپذیر استایل های بانوان در مهمانی ها و مجالس است.  اگر به تازگی شومیز یا دامن خریده اید و نمی دانید آن را چگونه ست کنید با ما همراه باشید.

 

شومیز-دامن-کوتاه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-دامن-کوتاه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

ست کردن شومیز و دامن یک قانون کلی دارد:

1) دامن‌های کوتاه یا بلند و تک رنگ خود را با بلوز‌های رنگی و نقش دار ست کنید.

2) دامن‌های نقش دار و چین دار خود را با بلوز‌های ساده و بلند ست کنید.

حتما به این نکته توجه کنید اگر بلوز یا شومیز خود را روی دامن می اندازید هرگز دامن بلند و یا گشاد نپوشید که اصلا جالب نمیشود و بسیار زشت به نظر خواهید آمد.

دامن میدی به دامن هایی گفته می شوند که اصولا بلندی آن از زیز زانو تا روی مچ پا است این دامن ها معمولا از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اگر یکی از تکه های لباس شما طرحدار است ،مثلا دامن طرح دار با زمینه سبز آبی روشن و گل های ریز و درشت روی آن وجود دارد با یک بلوز سبز آبی به زیبایی ست می‌شود و میتوانید شومیز یا بلوز های ساده با هر کدام از رنگ هایی که در گل های دامن به کار رفته است استفاده کنید.

شومیز دامن کوتاه - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن خواستگاری-مدل بلوز دامن لاکچری-ست شومیز و دامن بلند-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-شومیز دامن کلوش-عکس شومیز و دامن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.