مدل شلوار زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل شلوار زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل شلوار زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل شلوار زنانه ۱۴۰۰-شلوار کشی زنانه مدل جدید-مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته-مدل شلوار گشاد-مدل شلوار مجلسی شیک-شلوار مشکی زنانه مجلسی-انواع مدل شلوار زنانه با اسم وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید شلوار زنانه در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

مدل-شلوار-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس 

در هنگام خرید شلوار زنانه، برخی نکات مهم و اساسی را در نظر بگیرید:

1. سایز: بررسی سایز شلوار بسیار اهمیت دارد. هر برند ممکن است از یک سیستم سایزبندی متفاوت استفاده کند، بنابراین بهتر است با استفاده از جدول اندازه‌گیری هر برند، سایز مناسب را انتخاب کنید. همچنین، مطمئن شوید که شلوار به طور صحیح در قسمت‌های کمر، ساق پاها و بخصوص در قد مناسب است.

2. جنس: انتخاب جنس مناسب برای شلوار بسیار مهم است. ممکن است نیاز داشته باشید که شلواری با جنس نرم و راحت برای استفاده روزانه انتخاب کنید، در حالی که برای مناسبت‌های خاص، شلواری با جنس مجلسی و با کیفیت بالا مد نظرتان باشد.

3. استایل و طرح: استایل و طرح شلوار نیز می‌تواند بر انتخاب شما تأثیر بگذارد. شلوارهای جین کلاسیک، شلوارهای کتان، شلوارهای چینی و شلوارهای لگینگ یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها هستند. انتخاب استایلی که با سبک شخصیت و فضای شما هماهنگی داشته باشد مهم است.

مدل شلوار زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل شلوار زنانه ۱۴۰۰-شلوار کشی زنانه مدل جدید-مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته-مدل شلوار گشاد-مدل شلوار مجلسی شیک-شلوار مشکی زنانه مجلسی-انواع مدل شلوار زنانه با اسم زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل شلوار زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل شلوار زنانه ۱۴۰۰-شلوار کشی زنانه مدل جدید-مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته-مدل شلوار گشاد-مدل شلوار مجلسی شیک-شلوار مشکی زنانه مجلسی-انواع مدل شلوار زنانه با اسم دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مدل شلوار زنانه در سایت حریران، بر روی کلمه شلوار کلیک کنید.

 

مدل-شلوار-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

معمولا خانم‌ها علاقه زیادی به پوشیدن لباس‌های زیبا و متنوع دارند به گونه‌ای که بسته به میزان بودجه خود به صورت فصلی، یا ماهیانه اقدام به خرید لباس زنانه می‌کنند. لباس نقش مهمی در خوش تیپ شدن فرد ایفا می‌کند، شلوار زنانه هم یکی از پوشاک تاثیر گذار روی تیپ و استایل شما است‌ که اگر به درستی آن را انتخاب کنید، تحول عظیمی در تیپ و استایل شما ایجاد می‌کند. اگر اهل تغییر مداوم لباس‌های خود هستید و با مد روز جلو می‌روید، احتمالا به دنبال خرید شلوار زنانه ارزان هستید، تا با این کار بودجه خود را برای خرید مدل‌های جدید شلوار زنانه حفظ کنید.

منظور از شلوار‌‌ زنانه‌چیست؟

شلوار در واقع همان پاپوش یا پای جامه پوششی است که برای پوشاندن پایین تنه در آقایان و خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاریخچه ورود شلوار به ایران مربوط به سده ششم قبل از میلاد می‌شود. یعنی زمانی که بشر شروع به اسب سواری کرد در آن دوران کشورهایی مانند: ترکیه و فرانسه استفاده از شلوار را برای زنان ممنوع اعلام کردند. این قانون تا سال ۲۰۱۳ میلادی ادامه داشت و این کشورها همزمان با هم در این سال قانون ممنوعیت استفاده از شلوار برای بانوان را حذف کردند.

مفهوم فاق در شلوار زنانه چیست؟ هنگام خرید شلوار یکی از مباحثی که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد فاق شلوار است. در واقع فاق را می‌توان ارتفاع شلوار از کمر تا پایین زیپ شلوار دانست. در واقع شلوار ها دارای سه نوع اندازه فاق هستند که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

انواع فاق در شلوار زنانه:

فاق کوتاه: بیشتر برای خانم‌های دارای پاهای کشیده هستند، مناسب می‌باشند. اندازه فاق در این شلوارها ۱۶ تا ۲۰ سانتی‌متر می‌باشد به همین دلیل شکم و پهلو در آن نمایان است.

فاق متوسط: رایج‌ترین نوع فاق در شلوارهای زنانه هستند، اندازه فاق آن‌ها چیزی در حدود ۲۰ تا ۲۳ سانتی‌متر می‌باشد.

فاق بلند: شلوار فاق بلند بیشتر مناسب خانم‌های قد کوتاه می‌باشد به دلیل اینکه اندازه فاق آن‌ها ۲۳ تا ۲۶ سانتی‌متر است، شکم و پلو را در خود پنهان می‌کنند.

 

مدل-شلوار-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-شلوار-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چه رنگی برای شلوار پیشنهاد می‌شود؟ به رنگ شلوار هم موقع خرید توجه کنید، بهتر است در فصل بهار و تابستان به سراغ رنگ‌های روشن و در فصل پاییز و زمستان رنگ‌های تیره را انتخاب نمایید. زیرا رنگ‌های روشن خنک‌تر و رنگ‌های تیره گرم‌تر هستند. همچنین شما می‌توانید بر اساس رنگ پوست و چاقی و لا‌غری رنگ شلوار خود را انتخاب کنید.

چگونه شلوار را با بقیه لباس ها ست کنیم؟ شما می‌توانید شلوار خود را با سایر لباس‌های خود ست نمایید، مهم‌ترین لباس‌هایی که می‌توان شلوار را با آن‌ها ست کرد. شامل: کفش، مانتو، کیف و روسری هستند. اگر شما بتوانید آن‌ها را با یکدیگر ست کنید، جذابیت شما چند برابر شده و خوشتیپ‌تر به نظر می‌رسید.

قیمت شلوار چقدر است؟ قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید شلوار را مشخص کنید. با مشخص شدن میزان بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت شلوار، می‌توانید از شلوارهای سایت حریران خرید کنید.

مدل شلوار زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد مدل شلوار زنانه ۱۴۰۰-شلوار کشی زنانه مدل جدید-مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته-مدل شلوار گشاد-مدل شلوار مجلسی شیک-شلوار مشکی زنانه مجلسی-انواع مدل شلوار زنانه با اسم مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.