مدل عبای عربی نگین دار | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل عبای عربی نگین دار | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل عبای عربی نگین دار - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبای عربی دبی-مدل عبای لبنانی-چادر عربی اصیل عبایی-چادر عربی مجلسی کار شده-مدل چادر عربی آستین دار-چادر عربی اصیل دخترانه-الگوی چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل نگین دار وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل عبای عربی نگین دار - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبای عربی دبی-مدل عبای لبنانی-چادر عربی اصیل عبایی-چادر عربی مجلسی کار شده-مدل چادر عربی آستین دار-چادر عربی اصیل دخترانه-الگوی چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل نگین دار زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل عبای عربی نگین دار - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبای عربی دبی-مدل عبای لبنانی-چادر عربی اصیل عبایی-چادر عربی مجلسی کار شده-مدل چادر عربی آستین دار-چادر عربی اصیل دخترانه-الگوی چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل نگین دار دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای مشاهده انواع عبای عربی نگین دار در سایت حریران، بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

مدل-عبای-عربی-نگین-دار-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

عبا عربی و مانتو عبایی چیست؟ دلیل نامگذاری این نوع پوشش با عبا عربی را غالباً به نقل قول قرآن نسبت می دهند که می فرماید ، "ای پیامبر ، به همسران و دختران خود و زنان مؤمن بگو تا خودشان را با پوششی گشاد بپوشانند. در نتیجه آنها شناخته می شوند و هیچ آسیبی به آنها نمی رسد" این نقل قول اغلب به عنوان استدلال در مورد پوشیدن عبا عربی بیان می شود.

عبا عربی بیشتر در کشورهایی که جمعیت زیادی از مسلمان دارند وجود دارد. برخی از فرقه های اسلام کل بدن زن ، به جز صورت و دست را در نظر می گیرند. در کشورهایی مانند اندونزی ، هند و پاکستان پوشیدن عبا عربی نادر است. عبا عربی یا ابایا همچنین در کشورهای مختلف به پوشاک مختلف اشاره دارد. در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تمایل عبا عربی به رنگ سیاه و از طرف دیگر در کشوری مثل ترکیه تمایل به رنگارنگ بودن دارد.

اما بین ایرانی ها عبا عربی تقریبا تغییر شکل داده است. بانوان ایرانی نوعی از عبای مدرن و امروزی را به نام مانتو عبایی در بین انواع لباسهای خود دارند. که در عین که پوشیدگی آنان را حفظ می کند زیبایی دو چندانی نسبت به عبا عربی دارد.

خانمهای ایرانی نسبت به زنان دیگر جوامع مسلمان بیشتر به استایل و پوشش خود اهمیت می دهند. تا جایی که زنان در کشورهایی مانند افغانستان سبک لباس خود را از خانمهای ایرانی اقتباس می کنند. مانتو عبایی که خانمهای ایرانی استفاده می کنند بیشتر بصورت جلوباز می باشد. تولیدی پوشاک حریران در ایران نیز قادر است این مدل مانتو را به تناسب زمان طراحی کند.

 

مدل-عبای-عربی-نگین-دار-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-عبای-عربی-نگین-دار-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

دقت کنید بین مانتو عربی و عبا عربی تفاوت جود دارد. و این نوع مانتو به مانتو عبایی ایرانی های نزدیکتر است. مانتو عربی معمولا به دلیل مدل خاصی که دارد در رنگ مشکی دوخته می شود. شاید این تصور شما از مانتو عربی باشد اما دقت داشته باشید که مانتو عربی به معنای چادر و عبا نیست و رنگ ها و طرح های مختلفی نیز دارد.

معمولا رنگ های روشن این مانتو برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که گفته شد مانتوی عربی شیک و مجلسی را حتی می توانید در مراسم عقد محضری به تن کنید. این مانتوهای بلند به دلیل دوخت و مدل خاصی که دارند قابل استفاده در تمامی مراسم هستند به ویژه مجلسی که مختلط هستند و نیاز است تا شما با حجاب کامل در آن حضور یابید.

مانتو عربی حتی برای خرید روزانه نیز مناسب است. تنها لازم است که شما این مانتو را با یک شال زیبا ست کنید و از آزادی عمل و همچنین گشادی این مانتو ها لذت ببرید.

شاید تصور کنید این مانتو ها چون بلند هستند اندام شما را درشت تر نشان خواهند داد و به طور کل برای یک عصر دوستانه مناسب نیستند اما دقت داشته باشید که مانتو عربی معمولا با پارچه های لخت دوخته می شوند و به همین دلیل است که اندام شما را همانطور که هست نشان خواهد داد، چه بسا که رنگ های مشکی و تیره اندام شما را جمع تر نیز نشان می دهد.

مدل عبای عربی نگین دار - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبای عربی دبی-مدل عبای لبنانی-چادر عربی اصیل عبایی-چادر عربی مجلسی کار شده-مدل چادر عربی آستین دار-چادر عربی اصیل دخترانه-الگوی چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل نگین دار مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.