چادر مجلسی | با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


چادر مجلسی | با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

چادر مجلسی با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر مجلسی مشکی-مدل چادر مجلسی شیک-چادر مجلسی رنگی-قیمت چادر مجلسی زنانه-قیمت چادر مشکی-چادر ملی مجلسی-قیمت چادر مجلسی گلدار-چادر مجلسی سفید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



انواع چادر مجلسی کار شده شیک

اگر به دنبال چند مدل چادر مجلسی کار شده شیک می گردید می توانید مدل های زیر را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید چادر مجلسی مورد نظر نمایید.

چادر-مجلسی-|-با-کیفیت-و-دوخت-عالی-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر-مجلسی-|-با-کیفیت-و-دوخت-عالی-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس چادر-مجلسی-|-با-کیفیت-و-دوخت-عالی-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر-مجلسی-|-با-کیفیت-و-دوخت-عالی-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر مجلسی با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر مجلسی مشکی-مدل چادر مجلسی شیک-چادر مجلسی رنگی-قیمت چادر مجلسی زنانه-قیمت چادر مشکی-چادر ملی مجلسی-قیمت چادر مجلسی گلدار-چادر مجلسی سفید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

چادر مجلسی  با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر مجلسی مشکی-مدل چادر مجلسی شیک-چادر مجلسی رنگی-قیمت چادر مجلسی زنانه-قیمت چادر مشکی-چادر ملی مجلسی-قیمت چادر مجلسی گلدار-چادر مجلسی سفید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 برای اطلاع از قیمت چادر مجلسی حریرارن بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

چادر-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

یکی از پوشش‌های متداول بانوان ایرانی و کشورهای اسلامی چادر است. چادر نوعی پوشش اسلامی است که به عنوان حجاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل سادگی و آزاد بودن چادر، بانوان در آن احساس راحتی دارند. خانم‌های ایرانی در همه دوره‌ها از چادر، به ویژه چادر مشکی برای بیرون رفتن از منزل استفاده می‌کرده‌اند. البته در دوران کوتاهی از تاریخ ایران، خانم‌ها از چادر رنگی برای این کار استفاده می‌کرده‌اند. این نوع پوشش دارای انواع پارچه می‌باشد.

ابتدا اجازه دهید تاریخچه چادر را در طی دوره های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. در دوره های هخامنشی، بانوان برای پوشاندن خود از پیراهن های بلندی استفاده می کرده اند که در کنار آن، از چادری همراه با تاج استفاده می شود، البته چادری که در بانوان در این دوره استفاده می کردند به بلندی چادرهای امروزی نبود.

پس از آن، در دوره اشکانی پوششی که سر و صورت زنان داشت از پوشش زنان در دوره ی هخامنشی بیشتر بود و پوششی که زنان داشتند به این صورت بود که زنان برای پوشاندن سر خود، از کلاهی مانند عمامه استفاده می کردند. این کلاه باعث می شد که تمام موی سر آن ها پوشیده شود و همچنین چادری که در این دوره ها، خانم ها مورد استفاده قرار می دادند چادر رنگی بود.

بعدها در دوره ی ساسانی، چادر جزو عناصر مهمی بود که بانوان مورد استفاده قرار می دادند. این مسئله را محققان از نقش هایی درون ظرف های شان بوده است متوجه شده اند. در دوره ی ساسانی، بانوان از شنل استفاده می کردند که به چادر شباهت داشت.

در نهایت می رسیم به دوران قبل از اسلام، گفته می شود که در این دوره نیز بانوان از چادر استفاده می کردند، به گونه ای که کل بدن و صورت آن را می پوشاند. پس از این که اسلام به ایران آمد استفاده از چادر نیز رواج بیشتری پیدا کرد، به طوری که همراه با چادر، مقنعه، روبند و یا حتی گاهی پیشانی بند که روی آن زیورآلات کار شده است، استفاده می شد.

نکته ای که وجود دارد این است که بانوان ایرانی در همه ی دوره ها از چادر استفاده می کرده اند، فقط در برخی از دوره ها رنگ چادری که بانوان مورد استفاده قرار می دادند نیز تغییر کرد.

انواع پارچه چادری زنانه: پارچه‌های چادری به سه گروه: چادر مشکی، چادر رنگی و چادر نانو تقسیم می‌شوند. پارچه‌های چادری رنگی هم به دو دسته: پارچه چادری رنگی مجلسی و پارچه چادری نمازی تقسیم می‌شوند.

نوعی دیگر از پارچه های چادری، پارچه های چادری رنگی هستند که در مورد دسته بندی این نوع پارچه های چادری باید بگوییم که این نوع پارچه های چادری به دو نوع پارچه چادر رنگی نمازی و مجلسی تقسیم می شود.

هر کدام از این دو نوع انواع مختلفی دارند. از جمله پارچه های چادری رنگی نمازی می توان به دو دسته ی پارچه های نماز ایرانی و خارجی اشاره کرد که پارچه های ایرانی شامل مواردی همچون بروجردی، کاشانی، کودری و … می شود و پارچه های خارجی نیز شامل مواردی همچون اندونزی، هندوستان، پاکستان و … می شود.

اما در مورد پارچه های چادر رنگی برای مجالس باید بگوییم که این نوع پارچه ها که به پارچه های چادر رنگی مجلسی معروف هستند برای استفاده در مهمانی ها مناسب هستند و از انواع مختلفی که دارد می توان به مواردی همچون پارچه های طلا کوب، نقره کوب و نگین دار اشاره کرد. البته شما می‌توانید چادر مجلسی مناسب خود را با با کیفیت ترین پارچه، از سایت حریران تهیه کنید.

چادر مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد چادر مجلسی مشکی-مدل چادر مجلسی شیک-چادر مجلسی رنگی-قیمت چادر مجلسی زنانه-قیمت چادر مشکی-چادر ملی مجلسی-قیمت چادر مجلسی گلدار-چادر مجلسی سفید مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.