انواع چادر مشکی | با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


انواع چادر مشکی | با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

انواع چادر مشکی با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل چادر ملی-چادر مشکی ارزان-انواع چادر مشکی نگین دار-چه مدل چادری زیباتر است-چادر مشکی مجلسی-مدل چادر دخترانه-دوخت انواع چادر مشکی-مدل چادر جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



انواع چادر مشکی  با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل چادر ملی-چادر مشکی ارزان-انواع چادر مشکی نگین دار-چه مدل چادری زیباتر است-چادر مشکی مجلسی-مدل چادر دخترانه-دوخت انواع چادر مشکی-مدل چادر جدید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

انواع چادر مشکی  با کیفیت و دوخت عالی در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل چادر ملی-چادر مشکی ارزان-انواع چادر مشکی نگین دار-چه مدل چادری زیباتر است-چادر مشکی مجلسی-مدل چادر دخترانه-دوخت انواع چادر مشکی-مدل چادر جدید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 لطفا جهت مشاهده انواع مدل های چادر در فروشگاه حریران روی چادر کلیک نمایید.

انواع-چادر-مشکی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر یکی از پوشش های مورد علاقه ی خانم هاست که در موارد مختلفی همچون نماز، مجالس رسمی و مجالس و مهمانی های مختلفی کاربرد دارد. چادر نوعی پوشش است که تمام قد و قامت بانوان را می پوشاند و همچنین این که دارای ویژگی هایی همچون گشاد بودن و سادگی است و دارای رنگ های مختلفی است که متداول ترین رنگی که همه ی مان با آن پارچه ی چادری را می شناسیم،  رنگ مشکی است.

به دلیل این که چادر، پوشش پرکاربردی است و هر بانویی که به چادر علاقه دارد و چادر را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده است، در این مقاله بیشتر درباره چادر مشکی صحبت خواهیم کرد. به طور کلی پارچه های چادری به چند دسته تقسیم می شوند. در مورد این مسئله باید بگوییم که به طور کلی پارچه های چادری دو دسته ی پارچه چادر مشکلی و چادر رنگی تقسیم می شود که هر یک از این انواع پارچه، دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع پارچه های چادر مشکی: پارچه مشکی به دو دسته تقسیم می‌شوند: چادر مشکی ساده، چادر مشکی طرح دار. برای انواع پارچه های چادر مشکی می توان به دسته بندی های زیر اشاره کرد:

1. پارچه چادر مشکی کریستال

2. پارچه چادر مشکی کن کن

3. پارچه چادر مشکی طرح دار

4. پارچه چادر مشکی حریر اسود یا کرپ

5. پارچه چادر مشکی سوپر کن کن

6. پارچه چادر مشکی تریزا

  در ادامه به معرفی تعدادی از پارچه‌‌های چادر مشکی که محبوبیت زیادی دارند، می‌پردازیم:

پارچه چادر مشکی کریستال: پارچه چادر مشکی کریستال، نوعی پارچه ی سبک است و جنس پارچه حالتی مخملی دارد. نکته ی دیگری که در مورد این نوع پارچه چادری باید به آن اشاره کنیم این است که این نوع پارچه به دلیل ریزشی که دارد برای چادرهای مدل دار مناسب است. در ضمن تار و پود این نوع پارچه چادری بسیار ظریف است به طوری که شما نمی توانید با چشم آن ها را ببینید.

دو نوع پارچه چادری کریستال در بازار وجود دارد که نوع اول آن، کریستال ژاپن و نوع دوم آن کریستال کره است. از جمله ویژگی هایی که این پارچه ها دارند می توان به مشکی تر و مخملی تر بودن پارچه کریستال ژاپنی نسبت به پارچه کریستال کره اشاره کرد و همچنین این که نسبت به جنس کره ای، جنس ژاپنی امکان چروک شدن آن کمتر است. همین ویژگی های پارچه چادر ژاپنی باعث شده است که نسبت به پارچه کره ای گران تر باشد.

پارچه چادر مشکی طرح دار: یکی از انواع پارچه های چادری مورد علاقه ی خانم ها، پارچه های چادر مشکی طرح دار است. به دلیل این که سلیقه ی بانوان در انتخاب پارچه های چادری طرح دار متفاوت است، تولید کنندگان نیز با در نظر گرفتن این مسئله، پارچه های طرح دار با طرح های متنوعی تولید کرده اند. از جمله پارچه های چادر مشکی طرح دار می توان به پارچه های طرح دار مات، طرح دار براق و لمه دار اشاره کرد.

در ضمن طرح هایی که پارچه های چادری دارند به صورت گل دار، اشکال هندسی و ابر و باد هستند. همانند سایر انواع پارچه های چادر مشکی، پارچه چادر مشکی طرح دار نیز دارای دو نوع کره ای و ژاپنی است که تفاوتی که این دو نوع پارچه چادر مشکی طرح دار با هم دارند این است که پارچه های چادر مشکی طرح دار ژاپنی، مشکی تر و البته سبک تر هستند.

پارچه چادر مشکی حریر اسود یا کرپ: پارچه چادر مشکی حریر اسود یا کرپ، جز پارچه های چادر مشکی ساده هستند که دارای تنوع بسیار بالایی هستند. از جمله ویژگی هایی که این نوع پارچه دارد می توان به مواردی همچون دوام بالا، چروک نشدن، خاک نگرفتن، مشخص بودن تار و پود پارچه به صورتی که می توان آن را با چشم تشخیص داد، پرز نگرفتن و این که رنگ مشکی آن به بوری نمی زند اشاره کرد.

نکته ی بسیار مهمی که در مورد این نوع پارچه چادری باید به آن اشاره کنیم این است که به دلیل این که نیاز به اتو ندارد و دوام بالایی دارد برای استفاده ی روزانه و همچنین استفاده در محیط کار، طرفداران خاص خود را دارد. شما می توانید در بازار دو نوع پارچه ی چادر مشکلی حریر اسود پیدا کنید که پارچه چادر مشکی حریر اسود کره ای و ژاپنی است. پارچه ی حریر اسود ژاپنی از نوع کره ای خود سبک تر و البته مشکی تر است.

از جمله راه هایی که شما می توانید پارچه ی حریر اسود ژاپنی را از نوع کره ای تشخیص دهید این است که می توانید این نوع پارچه را از روی طاقه ی آن ها تشخیص دهید. تفاوتی که این دو نوع پارچه در طاقه دارند این است که قطر طاقه ی ژاپنی از نمونه ی کره ای کم تر است.

انواع چادر مشکی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل چادر ملی-چادر مشکی ارزان-انواع چادر مشکی نگین دار-چه مدل چادری زیباتر است-چادر مشکی مجلسی-مدل چادر دخترانه-دوخت انواع چادر مشکی-مدل چادر جدید مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.