مانتو با حجاب دخترانه شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو با حجاب دخترانه شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو با حجاب دخترانه شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو مذهبی کوتاه-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو حجابی ۱۴۰۰-تیپ زمستانی دخترانه با حجاب-حجاب دخترانه ایرانی-خرید مانتو اسلامی ایرانی-شیک و با حجاب-مدل مانتو دخترانه پوشیده شیک وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید مانتو با حجاب دخترانه در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 مانتو-با-حجاب-دخترانه-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در هنگام خرید مانتو با حجاب دخترانه شیک، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. انطباق با حجاب: اطمینان حاصل کنید مانتویی که می‌خواهید خریداری کنید، با معیارهای شما به لحاظ قد کار، مدل مانتو، نحوه طراحی و ... همخوانی داشته باشد.

2. جنس پارچه: انتخاب جنس پارچه با کیفیت برای مانتو بسیار مهم است. اغلب مانتوهای حجاب دخترانه از پارچه‌هایی مانند کرپ، مرویجت، کنزو و ... ساخته می‌شوند. مطمئن شوید که پارچه انتخابی نرم و مقاوم بوده و برای فصل در نظر گرفته شده مناسب است.

3. طرح و رنگبندی: انتخاب طرح و رنگبندی مناسب برای مانتو بستگی به سلیقه شما دارد. اما باید مطمئن شوید که طرح و رنگبندی آن با سبک و مدل پوشش دخترانه شما سازگاری دارد و به شما ظاهری زیبا و شیک می‌بخشد.

4. اندازه و قد: اندازه و قد مانتویی که می‌خواهید خریداری کنید، بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که اندازه آن با اندازه شما مطابقت دارد تا به صورت صحیح بر روی بدنتان قرار گرفته و احساس راحتی را به شما بدهد.

مانتو با حجاب دخترانه شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو مذهبی کوتاه-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو حجابی ۱۴۰۰-تیپ زمستانی دخترانه با حجاب-حجاب دخترانه ایرانی-خرید مانتو اسلامی ایرانی-شیک و با حجاب-مدل مانتو دخترانه پوشیده شیک زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو با حجاب دخترانه شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو مذهبی کوتاه-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو حجابی ۱۴۰۰-تیپ زمستانی دخترانه با حجاب-حجاب دخترانه ایرانی-خرید مانتو اسلامی ایرانی-شیک و با حجاب-مدل مانتو دخترانه پوشیده شیک دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

لطفا جهت مشاهده انواع مدل های مانتو در فروشگاه حریران روی مانتو کلیک نمایید.

 

مانتو-با-حجاب-دخترانه-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

حجاب استایل یا پوشش و تیپ اسلامی، استایل مخصوص زنان مسلمان است، عده ای از این حجاب استایل ها به قدری زیبا و جذاب هستند که زنان کشور های غربی هم به آن ها ابراز علاقه کرده اند. ما هم از دین اسلام پیروی می‌کنیم و می‌توانیم با ایده ها و تلفیق فرهنگ کهن فارسی لباس هایی طراحی کنیم که مورد پسند دختران ایرانی باشند.

مانتو یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان است که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فرم اندام و ظاهر آن ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوی خود به فرم اندام و رنگ پوست و ویژگی های ظاهری تان توجه کنید. مدل و رنگ مانتو اگر بدرستی انتخاب شود عیب های موجود در فرم اندام شما تا حدودی پوشیده می شود و باعث می شود تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

در انتخاب مانتو با حجاب دخترانه به اندام و قدتان توجه کنید و اگر قد بلندی دارید به نکات زیر توجه نمایید :

1. خانم های قد بلند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بلندیشان تا زانوی آنها باشد زیرا مانتوهای کوتاه و خیلی بلند برازنده آنها نیست.

2. خانم های قد بلند بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند ، انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یکدست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد بنابراین باید مانتو و شلوار رنگ متفاوتی داشته باشد چرا که انتخاب این منتو و شلوار سبب می شود قد به چند قسمت مختلف تقسیم شده و قد کوتاه تر به نظر برسد.

4. پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه ، پاها را بلندتر نشان می دهد بنابراین خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی کوتاه بپوشند.

5. پوشیدن مانتو گشاد و باد کرده موجب بزرگتر نشان دادن اندام می شود بنابراین این مانتوها مناسب افراد قد بلند نیست.

6. خانم های قد بلند برای اینکه قدشان متناسب تر دیده شود باید مانتویی انتخاب نمایند که توجه را از قد دور کند و به انحناها و برجستگی های بدن تاکید بیشتری بکند پس باید مانتوهای زنانه کمردار تنگ را که آنها را خوش اندام و زیبا نشان می دهد ، انتخاب کنند.

 

مانتو-با-حجاب-دخترانه-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در انتخاب مانتو با حجاب دخترانه، اگر قد کوتاهی دارید به نکات زیر توجه نمایید :

1. خانم های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می دهد.

2. خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می شود که کوتاهتر دیده شوند ، مانتوهای که قد آنها تا روی زانو هست برای این خانم ها مناسبتر است و قد آنها را بلند تر نشان می دهد.

3. خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آنها را چاق و کوتاه تر نشان می دهد . این افراد بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند.

4. خانم های قد کوتاه بهتر است مانتو های ساده ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنند و اگر سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است به خیاط برای درست کردن آن بسپارند.

مانتو با حجاب دخترانه شیک - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو مذهبی کوتاه-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو حجابی ۱۴۰۰-تیپ زمستانی دخترانه با حجاب-حجاب دخترانه ایرانی-خرید مانتو اسلامی ایرانی-شیک و با حجاب-مدل مانتو دخترانه پوشیده شیک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.