مانتو بلند دخترانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو بلند دخترانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو بلند دخترانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو بلند ترکی-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو بلند اسپرت-مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰-مدل مانتو بلند ساده-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو بلند اندامی حریر-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید مانتو بلند دخترانه در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


مانتو-بلند-دخترانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس 

در هنگام خرید مانتو بلند دخترانه، نکات حائز اهمیت زیر را در نظر بگیرید:

1. استایل و طراحی: قبل از خرید، مدل و رنگ مانتو را در نظر بگیرید. آیا مدلی ساده می‌خواهید یا مجلسی؟ با توجه به سلیقه و سبک شخصی خود، مانتویی مناسب با رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رنگ های تیره تر شما را لاغر نشان می دهند.

2. جنس و بافت: پارچه استفاده شده در دوخت مانتو نیز بسیار مهم است. اگر مانتو را برای فصل گرم می خواهید بهتر است مانتویی با پارچه نازک بخرید.

3. اندازه و قد: حتماً قبل از خرید، سایز خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که مانتوی انتخابی به قد و قواره شما می‌خورد. این امر بسیار مهم است تا در زمان استفاده، به شکلی زیبا و مناسب بر روی بدنتان قرار بگیرد.

مانتو بلند دخترانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو بلند ترکی-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو بلند اسپرت-مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰-مدل مانتو بلند ساده-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو بلند اندامی حریر-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو بلند دخترانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو بلند ترکی-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو بلند اسپرت-مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰-مدل مانتو بلند ساده-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو بلند اندامی حریر-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

لطفا جهت مشاهده انواع مدل های مانتو در فروشگاه حریران روی مانتو کلیک نمایید.

 

مانتو-بلند-دخترانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو بلند دخترانه از جمله مدل های پرطرفداری است که استایل ویژه و منحصر به فردی را برای خانم ها ایجاد می کند. اگر شما نیز خواهان خرید مانتو بلند هستید، باید دقت کافی در انتخاب شلوار و کفش و حتی اکسسوری هایتان را داشته باشید زیرا اگر بهترین و گران ترین مانتو را هم بپوشید ولی به اصول ست کردن دقت نداشته باشید، ظاهرتان به دل نخواهد نشست، بنابراین نکات لازم برای ست کردن مانتوهای بلند را در این بخش بخوانید و عملی کنید.

راهنمای انتخاب و خرید مانتو بلند

امروزه تنوع مانتوهای بلند بسیار زیاد است. مانتو های بلند در بازار با طرح های ساده و کار شده، جلو باز و دکمه دار وجود دارد. مدل مانتو بلند مجلسی، مانتو بلند اسپرت، مانتو بلند جلو باز، مانتو بلند چاک دار، مانتو بلند اندامی، مدل مانتو بلند عبایی، مدل مانتو بلند گیپوری، مدل مانتو بلند ژاکارد و … از انواع مانتوهای بلند موجود در بازار هستند پس با هر سلیقه ای می توانید یکی از مانتوهای بلند را انتخاب نمایید و استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

شما می توانید با ویژگی های فرم بدنتان، رنگ پوستتان یک مانتو بلند مناسب خریداری کنید. خانم های ساده پسند می توانند یک مانتوی ساده را انتخاب و با سایر لباس هایشان ست کنند. برای مراسمات مختلف نیز می توانید مانتو بلند مناسب و طرح دار بخرید و آن را با سایر اکسسوری های خود ست کنید.

 

مانتو-بلند-دخترانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو-بلند-دخترانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

کفش مناسب مانتو بلند

کفش یکی از مهم ترین موارد در ست کردن مانتو می باشد، اگر شما جزو افرادی هستید که به استایل خود اهمیت می دهید، به این بخش توجه بسیاری کنید. در ابتدا بیش تر از کفش های پاشنه بلند در مراسمات رسمی استفاده می شده است و اما در سال های اخیر استفاده از این کفش ها محدودیتی نداشته به همین دلیل  به عنوان انتخاب اول برای مانتوی بلند در هر استایلی از آن یاد می شود.

خانم های چاق نیز می توانند از کفش های پاشنه بلند برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنند و اما برای این که لاغرتر و قدبلندتر دیده شوند باید، کفشی را انتخاب کنند که با مانتوی بلند آن ها همرنگ است .

کفش پاشنه دار یکی از بهترین انتخاب ها برای مانتو بلند است. شما می توانید در هر موقعیتی از کفش پاشنه بلند استفاده نمایید. خیلی از خانم ها با کفش پاشنه بلند راحت هستند و دوست دارند برای روزمره هم کفش پاشنه بلند به پا کنند ولی خیلی از خانم های دیگر برای مهمانی و مکان های رسمی از آن استفاده می کنند و ترجیح می دهند در روزهای عادی از کفش های اسپرت استفاده کنند.

یکی دیگر ازمدل کفش های مناسب برای مانتو بلند، کفش های پاشنه سه سانتی و لژدار هستند. با این نوع کفش ها خیلی راحت می توان راه رفت. کفش های پاشنه کوتاه زیبا، راحت و برای هر رده سنی مناسب هستند. کفش های پاشنه عروسکی برای دختران و پاشنه های ۵ سانتی برای خانم های سن ۳۰تا ۴۵ سال مناسب است.

مانتو بلند دخترانه - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو بلند ترکی-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو بلند اسپرت-مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰-مدل مانتو بلند ساده-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو بلند اندامی حریر-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.