مدل یقه مانتو پوشیده | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل یقه مانتو پوشیده | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل یقه مانتو پوشیده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل یقه مانتو دکمه دار-مدل مانتو یقه انگلیسی برش دار-مدل یقه ساده مانتو-مدل یقه مانتو کرپ-مدل مانتو یقه گرد شیک-مدل یقه مانتو ابروبادی-مدل یقه مانتو کتی-انواع مدل یقه مانتو اسپرت وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل یقه مانتو پوشیده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل یقه مانتو دکمه دار-مدل مانتو یقه انگلیسی برش دار-مدل یقه ساده مانتو-مدل یقه مانتو کرپ-مدل مانتو یقه گرد شیک-مدل یقه مانتو ابروبادی-مدل یقه مانتو کتی-انواع مدل یقه مانتو اسپرت زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل یقه مانتو پوشیده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل یقه مانتو دکمه دار-مدل مانتو یقه انگلیسی برش دار-مدل یقه ساده مانتو-مدل یقه مانتو کرپ-مدل مانتو یقه گرد شیک-مدل یقه مانتو ابروبادی-مدل یقه مانتو کتی-انواع مدل یقه مانتو اسپرت دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 لطفا جهت مشاهده انواع مدل های مانتو در فروشگاه حریران روی مانتو کلیک نمایید

مدل-یقه-مانتو-پوشیده-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انتخاب مدل یقه یکی از موارد مهمی است که در خرید یا دوخت مانتو باید به آن توجه کرد، مدل یقه باید متناسب مدل مانتو باشد مثلا برای مانتو رسمی یقه انگلیسی مناسب است و برای مانتو جلوباز یقه آمریکایی. اگر برای دوخت مانتو دنبال مدل یقه‌ای زیبا و مناسب برای آن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را بخوانید.

شاید بتوان گفت که یقه لباس بیشترین تاثیر را در زیبایی و ظاهر لباس دارد. یقه لباس علاوه بر تاثیری که بر ظاهر لباس دارد، روی اندام و چهره نیز تأثیرگذار است؛ برای مثال یقه لباس می‌تواند افراد چاق تر، لاغرتر یا کشیده تر نشان دهد. برای مانتوهای زنانه مدل یقه های متنوعی وجود دارداز جمله یقه ایستاده، دیپلمات، انگلیسی، آرشال، آمریکایی، گرد، هفت و .... که برای مانتوهای رسمی، اسپرت و مجلسی مدل های خاصی وجود دارد.

یقه انگلیسی مدل یقه ای رایج برای کت، پالتو و مانتوهای رسمی است که همه با آشنا هستید، این مدل یقه بهترین گزینه برای کسانی است که میخواهند مانتو رسمی بدوزند مثلا مانتو برای محل کار. یقه آمریکایی امروزه در مدل مانتوهای زنانه و دخترانه زیاد دیده میشود، این مدل یقه برای مانتو های اسپرت و جلوباز مناسب است. یقه آمریکایی برای مانتوهای تابستانی و نخی نیز مناسب است.

در اینجا میخواهیم به معرفی و بررسی انواع یقه لباس به همراه کاربرد آنها بپردازیم، همراه ما باشید. به طور کلی یقه لباس ها به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

1. یقه های مسطح یا خوابیده با اشکال ساده یقه گرد یا هفت؛ مانند: یقه گرد، هفت، چهارگوش و قایقی.

2. یقه های برگردان: قسمتی از یقه روی سرشانه، کاور سر جلو یا سینه برمی‌گردد؛ مانند یقه انگلیسی، آرشال، بلیزری، شومیز، شکاری و ملوانی.

3. یقه های ایستاده: روی گردن می ایستند؛ مانند: یقه چینی، ایرانی، فرنچی و اسکی.

4. یقه های فانتزی؛ مانند: دراپه.

 

مدل-یقه-مانتو-پوشیده-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

همانطور که در بالا گفته شد، مدل یقه های بسیار متنوع نیز وجود دارند. با توجه به نکاتی که ذکر شد، می توانید تاثیر هر کدام را بر اندام تشخیص دهید. شما می‌توانید برای دوخت مدل یقه برای مانتو پوشیده، با استفاده از خلاقیت و ویژگی های هر کدام از یقه ها، انواع یقه ها را با یکدیگر ترکیب کنید و مدل های جدیدی را با توجه به نیاز خود به وجود آورید.

مدل یقه مانتو پوشیده - در این نوشته کوتاه در مورد مدل یقه مانتو دکمه دار-مدل مانتو یقه انگلیسی برش دار-مدل یقه ساده مانتو-مدل یقه مانتو کرپ-مدل مانتو یقه گرد شیک-مدل یقه مانتو ابروبادی-مدل یقه مانتو کتی-انواع مدل یقه مانتو اسپرت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.