خرید مانتو | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید مانتو | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید مانتو - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر خرید مانتو ارزان-سایت خرید مانتو-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو نخی تابستانی-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-خرید مانتو کتی ارزان وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



خرید مانتو - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات خرید مانتو ارزان-سایت خرید مانتو-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو نخی تابستانی-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-خرید مانتو کتی ارزان زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید مانتو - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد خرید مانتو ارزان-سایت خرید مانتو-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو نخی تابستانی-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-خرید مانتو کتی ارزان دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

لطفا جهت مشاهده انواع مدل های مانتو در فروشگاه حریران روی مانتو کلیک نمایید.

 

خرید-مانتو-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

یکی از لباس های ضروری برای خانم های ایرانی مانتو است، نکات بسیار مهمی در انتخاب و خرید مانتو وجود دارد که بستگی به قد و اندام شما دارد. قبل از خرید یک مانتو خوب باید به یک سری نکات توجه خاص و ویژه ای داشته باشید، بطور مثال؛ نوع استایل و قدتان، محیطی که قرار است مانتوی خریداری شده را بپوشید، مدلی که در نظر دارید و می خواهید با دیگر لباس هایتان هماهنگ و همرنگ باشد، میزان پولی را که می خواهید هزینه کنید، پارچه ای که در زمان استفاده شما را اذیت نکند و .... .

در خرید مانتو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

1. جنس پارچه مانتو: پارچه های متفاوتی برای تولید مانتوهای مختلف به کار گرفته می شود که شاید با سلیقه های مختلف هماهنگ باشد. برخی از افراد با توجه به جنس مانتو آن را انتخاب می کنند، مثلا برای عده ای خرید مانتویی که چروک نمی شود و نیازی به اتو کردن ندارد مهم است و برای برخی دیگر اینکه مانتویشان پرز نگیرد و ...

2. رنگ مانتو: رنگ، چیزی کاملا سلیقه ایست و ما اغلب اوقات به سلیقهٔ خودمان بسنده کرده و به رمز و راز رنگ ها بی توجهی می کنیم. اما واقعیت این است که در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس، باعث خواهد شد تا زیبا‌تر و خوش هیکل تر به نظر بیاییم. یکی از این قواعد، انتخاب رنگ لباس، با توجه به رنگ پوست است.

کسانی که پوست تیره دارند، معمولا دارای چشم و موهای مشکی یا قهوه ای تیره می باشند. این اشخاص باید لباسی را انتخاب کنند که با رنگ های تیره مغایرت داشته باشد. این مغایرت چهره را از یکنواختی بیرون آورده و باعث جذابیت بیشتر می‌گردد. افرادی که پوست روشن دارند، اینگونه افراد معمولا موهایی بلوند و روشن داشته و رنگ چشم آن ها سبز، آبی، طوسی یا قهوه ای روشن است. رنگ هایی مناسب این گروه است که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد.

افرادی که رنگ پوستشان نه تیره است نه روشن، می توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آنجایی که هر دو رنگ روشن و تیره می تواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ می توان استفاده نمود. اما بهتر است تا بالاپوشتان را هماهنگ با رنگ چشمتان انتخاب کنید.

 

خرید-مانتو-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3. انتخاب مانتو با توجه به اندام: یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد، اگر قدتان کوته است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

خرید مانتو - در این نوشته کوتاه در مورد خرید مانتو ارزان-سایت خرید مانتو-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو نخی تابستانی-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-خرید مانتو کتی ارزان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.