خرید شومیز و دامن بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید شومیز و دامن بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید شومیز و دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن مجلسی-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-خرید اینترنتی شومیز-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز قرمز وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید شومیز و دامن بلند در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


خرید-شومیز-و-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس 

در هنگام خرید شومیز و دامن بلند، موارد زیر را می‌توانید در نظر بگیرید:

1. سایز و اندازه: اندازه و سایز شومیز و دامن بسیار مهم است. بررسی جدول سایزبندی فروشگاه و تطابق آن با اندازه خود، به شما کمک می‌کند تا از سایز مناسب برای خود اطمینان حاصل کنید. اگر امکان دارد، می‌توانید قبل از خرید، اندازه‌گیری دقیقی از بدن خود انجام دهید.

2. طرح و استایل: انتخاب طرح و استایلی که با سلیقه و سبک شخصی شما سازگار است، اهمیت دارد. می‌توانید بر اساس مد روز و مدل‌های مورد علاقه خود، یک شومیز و دامن بلند با طرح و استایل متناسب انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که طرح و استایل مورد نظر با قد و شکل بدن شما همخوانی داشته باشد تا شما را زیبا و جذاب نشان دهد.

3. جنس پارچه: بررسی جنس پارچه مورد استفاده در شومیز و دامن بلند بسیار مهم است. پارچه‌های نرم، مانند ابریشم، حریر، انواع کرپ و مخمل معمولاً برای این نوع لباس‌ها استفاده می‌شوند. انتخاب پارچه با کیفیت و مناسب می‌تواند راحتی و شیکی را همزمان برای شما فراهم کند.

خرید شومیز و دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن مجلسی-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-خرید اینترنتی شومیز-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز قرمز زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید شومیز و دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن مجلسی-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-خرید اینترنتی شومیز-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز قرمز دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید-شومیز-و-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

کلمه شومیز از واژه فرانسوی chemise گرفته‌شده است که به معنای تی‌شرت یا در واقع گستره عظیمی از بلوز بانوان یا ژاکت است. شومیز درواقع لباس‌های مردانه جلوباز است که حالا به شکل لباس زنانه جلوباز دکمه‌دار درآمده است. اگر شما شومیز را به زبان فرانسوی در گوگل جست وجو کنید یک گستره عظیم از لباس بانوان را برای شما می‌آورد، اما اگر به زبان فارسی جستجو کنید نوع خاصی از بلوز بانوان را برای شما می‌آورد. بنابراین در پاسخ سوال شومیز چیست ، به این نتیجه می رسیم که یکی از لباس‌های مخصوص بانوان است که اغلب جنس بسیار لطیف و خوبی دارد و برای فصل تابستان و بهار هست، درواقع شومیز نوعی پیراهن راحت است.

کلمه شومیز در زبان فارسی به یک نوع لباس خاص زنانه گفته می‌شود که در ابتدا به شکل آستین‌بلند با دکمه‌های وسط، به سبکی کلاسیک و ساده طراحی می‌شد. در حال حاضر شومیزها در طرح‌ها و پارچه‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شوند. پارچه مناسب لباس برای دوخت و دوز و اینکه پارچه به اصطلاح آب نرود خیلی مهم است.

شما می توانید از شومیزها به‌عنوان مکملی زیر مانتوهای جلوباز استفاده کنید. شومیزها اکنون به‌عنوان یک گزینه پرکاربرد در استایل‌های مهمانی، کژوال و رسمی به‌حساب می‌آید که شما می‌توانید آن‌ها را با دامن و شلوار بپوشید.

کدام گزینه همراه با شومیز یک استایل مهمانی عالی می‌سازد؟ شومیزها به دلیل پوشیده بودن و مطابقت با پوشش ایران، بسیار پرطرفدار هستند و افراد زیادی از شومیزها در کنار شلوار یا دامن در مراسم‌های مهم و مهمانی‌ها استفاده می‌کنند.

 

خرید-شومیز-و-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

یکی دیگر از مدل‌های شومیز، شومیز جلوبسته هستند که قسمت جلوی لباس با دکمه بسته می‌شود و قسمت کمر از بخش بالا و پایین آن تنگ‌تر می‌شود. چین داشتن پایین لباس یکی از جذابیت لباس‌های زنانه و دخترانه است.

دامن، گونه‌ای پوشاک است که از کمر تا زانو یا بالای آن و گاه تا مچ پا را می‌پوشانَد. دامن‌ها بر اساس قد، از بسیار بلند تا بسیار کوتاه، عبارتند از: دامن ماکسی، دامن میدی یا متوسط، دامن کوتاه و مینی‌ژوپ. شکل دامن نیز می‌تواند چین‌دار، دامن کلوش، راسته و دامن ترک باشد. ترکیب شومیز و دامن بلند یک استایل عالی برای مهمانی ها به شمار می‌رود.

خرید شومیز و دامن بلند - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن مجلسی-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-خرید اینترنتی شومیز-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز قرمز مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.