شومیز دامن خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز دامن خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز دامن خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز و شلوار برای خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل لباس خواستگاری اینستا-سارافون خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید شومیز دامن خواستگاری در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 
شومیز-دامن-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در هنگام خرید شومیز دامن خواستگاری، نکات زیر را به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین نکات در نظر بگیرید:

1. قد دامن: مطمئن شوید که قد و طول دامن برای قد و قامت شما مناسب است. طول دامن باید به طور متعارف تا زانو، مچ پا و یا کمی بالاتر از آن باشد، زیرا این قد برای حفظ حجاب و آداب و رسوم خواستگاری مناسب می باشد.

2. جنس پارچه: انتخاب جنس پارچه مهم است. پارچه‌های نرم و لطیفی مانند پارچه های نخی، پنبه ، کرپ و ... مناسب هستند. عموما پارچه‌هایی که منعطف بوده و راحتی در حرکت را فراهم می‌کنند، بهترین انتخاب هستند.

3. طرح و رنگبندی: انتخاب طرح و رنگی که با سلیقه شما همخوانی دارد، اهمیت زیادی دارد. می‌توانید بین طرح‌ها و الگوهای مختلفی انتخاب کنید که کدام یک به شما زیبایی بیشتری می‌بخشد. همچنین، رنگبندی زنده و جذاب می‌تواند شما را در مراسم خواستگاری متمایز نشان دهد.

شومیز دامن خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز و شلوار برای خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل لباس خواستگاری اینستا-سارافون خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز دامن خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز و شلوار برای خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل لباس خواستگاری اینستا-سارافون خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

شومیز-دامن-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز دامن برای لباس خواستگاری؛ لباس خواستگاری

شما بهتر از ما می دانید که مراسم خواستگاری اولین مواجهه رسمی با خانواده فردی است که احتمال دارد همسر آینده شما باشد بنابراین سبک لباس پوشیدن شما در آن شب خاص می تواند تاثیرات مثبت و منفی جدی داشته باشد. االبته باید توجه داشته باشید که بسته به سبک پوشش عادی شما، نوع رابطه خانواده ها ، حاضران در مراسم خواستگاری و آشنایی احتمالی قبلی با خانواده خواستگار نوع پوشش شما باید تغییر کند. بنابراین نکاتی هست که اگر رعایتش نکنید احتمال دارد خاطره بدی برایتان بر جا بگذارد. پوشیدن شومیز دامن برای لباس خواستگاری به نظر ایده قشنگی می آید پس با ما همراه باشید تا  در مورد جنبه های مختلف آن صحبت کنیم

پوشیدن شومیز دامن برای لباس خواستگاری هم می تواند خیلی شکیل و زیبا باشد هم جلف؛ حتما خودتان نکته اصلی اش را گرفتید. شومیز چون یک لباس با پارچه لخت و افتاده است عیب های احتمالی را بخوبی پوشش می دهد و اندام شما را کشیده و لاغر نشان می دهد. علاوه بر آن به دلیل چین های ریز و ظریف و رقصی که پارچه بر بدن دارد حالتی جذاب و مجلسی برتن جلوه می دهد.

مدل شومیز دامن شیک جدید برای لباس خواستگاری

در پوشیدن شومیز دامن برای لباس خواستگاری حتما قبل آن باید بدانید که چه رنگ و طرحی برای اندام شما مناسب است. اگر بخواهیم خیلی تخصصی وارد بحث ست کردن لباس بر اساس رنگ و تناژ پوست نشویم بطور کلی می توانیم ست های جذاب تر شومیز را به عنوان ایده پیشنهاد بدهیم.

نظرتان در مورد بلوز شومیز سفید با دامن طوسی چیست؟ بنظر من که ست جذابی از آب در می آید. فکر این را  که فلان دختر خاله و دوست و همسایه در خواستگاری چه ستی پوشیده از سرتان بیرون کنید . خودتان ایده پرداز باشید و کمی هنجار شکنی کنید. پوشیدن شومیز دامن برای لباس خواستگاری با ایجاد تضادهای رنگی بلوز و دامن، ست های خیره کننده ای را ایجاد می کند. در مورد ایده دامن راه راه چهار خانه با بلوز نباتی یا سفید و یا همرنگ زمینه دامن و همچنین ست بلوز راه راه سفید با شلوار مشکی  هم کمی فکر کنید.

مزایا و معایب پوشیدن شومیز دامن برای لباس خواستگاری 

پوشیدن شومیز دامن برای لباس خواستگاری به خودی خود ایرادی ندارد چون یک لباس کاملا شیک و رسمی است که اگر مطابق با رنگ پوست و اندام شما انتخاب شود ترکیب بسیار لوند و زیبایی ایجاد می کند که چشم برداشتن از آن کار دشواری ست. اما این یکی را هیچ جوره نادیده نگیرید که اگر لباس شومیز شما خیلی نازک و بدن نما باشد با دست خودتان دخلتان را در آورده اید. خودتان بهتر می دانید که مادر داماد از این جلف بازی ها به این راحتی نمی گذرد.

 در پوشیدن شومیز دامن برای لباس خواستگاری توجه کنید که اگر مراسم با حضور آقایان برگزار می شود به عنوان مثال پدر و برادر داماد، پس باید در نوع پوشش خود مراعات بیشتری بکنید.  در این سن، با وجود جوانی و شادابی طبیعی چهره، لزومی ندارد که حتما آرایش کنید یا اگر می خواهید آرایش داشته باشید، از سبک ملایم و رنگهای طبیعی استفاده کنید. بهرحال آرایش نکردن اعتماد بنفس بالای شما را نشان خواهد داد. در مقابل آرایش کردن، هم سن و سال شما را بالا می برد و هم اینکه شما را زیادی مشتاق و ذوق زده به این پیوند نشان می دهد.

لباس های باز و تنگ و لختی نپوشید

سعی کنید برای روز خواستگاری لباس های متین و سنگین و باوقار بپوشید . ساپورت بدن نما، دامنهای کوتاهتر از زانو، لباس تنگ و چسبان و در موارد جسورانه تر دکلته و تاپ بندی و خلاصه هر چیزی که حجب و حیای دخترانه  شما را زیر سوال ببرد، یک هشدار خطر جدی برای خانواده داماد خواهد بود، پس جدا از اینکه چه نوع لباسی میپوشید ، حتما به موارد گفته شده دقت کنید. 

ساده و شیک بپوشید

سعی کنید لباس ، آرایش ، زیورآلات و تمام جزییات تیپ و ظاهرتان ساده و شیک باشد. از انداختن زیورآلات بزرگ ، آرایش های غلیظ ، لباس هایی با مدلهای عجیب و خاص، کفش های خیلی پاشنه و لژدار بلند و.. بپرهیزید. ساده و در عین حال شیک باشید.

 

شومیز-دامن-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-دامن-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-دامن-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-دامن-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-دامن-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز دامن خواستگاری - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز و شلوار برای خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل لباس خواستگاری اینستا-سارافون خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.