مدل شومیز دامن گلدار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل شومیز دامن گلدار   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

در انتخاب شومیز گلدار برای اندام‌های مختلف، توصیه‌های زیر را در نظر بگیرید: برای ریزنقش ها: در صورتی که اندامتان ریزنقش دارد، می‌توانید از شومیز گلدار با گل‌های درشت استفاده کنید. این الگوی شومیز می‌تواند شکل و اندام شما را زیبا و جذاب نشان دهد. برای پر و درشت ها: اگر اندام شما پر و درشت است، توصیه می‌شود از شومیز‌های گل درشت خودداری کنید. این نوع شومیز ممکن است اندام شما را بزرگتر از حد معمول به نظر برساند. بهتر است شومیز گلداری با گل‌های ریزتر را انتخاب کنید.



در انتخاب شومیز گلدار برای اندام‌های مختلف، توصیه‌های زیر را در نظر بگیرید:

  1. برای ریزنقش ها: در صورتی که اندامتان ریزنقش دارد، می‌توانید از شومیز گلدار با گل‌های درشت استفاده کنید. این الگوی شومیز می‌تواند شکل و اندام شما را زیبا و جذاب نشان دهد.

  2. برای پر و درشت ها: اگر اندام شما پر و درشت است، توصیه می‌شود از شومیز‌های گل درشت خودداری کنید. این نوع شومیز ممکن است اندام شما را بزرگتر از حد معمول به نظر برساند. بهتر است شومیز گلداری با گل‌های ریزتر را انتخاب کنید.

مدل-شومیز-دامن-گلدار---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل شومیز دامن گلدار  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات زیباترین مدل شومیز حریر - مدل شومیز گلدار دو رنگ - مدل شومیز گلدار ۲۰۲۰ - مدل شومیز طرح دار جدید- زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل شومیز دامن گلدار  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد زیباترین مدل شومیز حریر - مدل شومیز گلدار دو رنگ - مدل شومیز گلدار ۲۰۲۰ - مدل شومیز طرح دار جدید- دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی مدل شومیز دامن گلدار  کلیک کنید.

مدل-شومیز-دامن-گلدار---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

دامن های گلدار تنگ یکی از مدل لباس هاییست که میتونیم اون ها رو به صورت روزانه و در همه جا بپوشیم و ست های متنوعی رو با اون ها بسازیم. این دامن ها قابلیت این و داره که هم به صورت رسمی استفاده بشه، هم به صورت ست اسپورت و روزانه.

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که دامن با پارچه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد اون رو با نکته هایی که براتون میگم با بلوز و کیف و کفشتون ست کنید. چه شومیزی برای پوشیدن با دامن گلدار مناسبه؟ اگه شما لاغر هستید بهتره که این دامن ها رو با شومیز های چین دار یا پف دار و گشاد ست کنید. اگر هم نه بهتره که شومیز هاتون خیلی گشاد نباشد.

این دامن ها میتونه به افرادی که بالا تنه ی کوچکتری نسبت به پایین تنه دارند خیلی کمک کنه. به این صورت که این دامن تنگ و طرح دار باعث میشه که توجه به دامن جلب بشه و تمرکز از بالاتنه ی فرد برداشته بشه و این افراد میتونند با شومیز هایی که گشاد هست و شل می ایسته، بالا تنه ی خودشون رو بزرگتر نشون بدهند که در نهایت باعث میشه که اندام به تعادل ظاهری برسد.

مدل-شومیز-دامن-گلدار---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل لباس های مناسب برای اندام گلابی شکل مدل لباس های مناسب برای افرادی که دارای پایین تنه ی بزرگتر یا در اصطلاح دارای اندام گلابی شکل هستن. این افراد باید از شلوار های راسته و شومیز های بلند استفاده کنن.... استفاده از کت یا ژاکت با دامن های تنگ گلدار کت و ژاکت یکی از چیز هاییه که میتونید با این دامن ها ست کنید و روی بلوز یا تاپتون بپوشید.

همونطور که در بالا گفتم یکی از بهترین ترکیب ها با این دامن، شومیز های کمی گشاده چون اگه یک قسمت تنگ و یک قست گشاد باشه زیباتر به نظر میرسه و جذاب تره. برای همین شما میتونید کت ها رو هم روی این دامن ست کنید. این کت ها میتونه تنگ باشه یا گشاد. این بستگی به سبک رسمی یا اسپورتی داره که شما می خواهید بسازید.

بلوز و شومیزهای مناسب برای ست کردن با دامن گلدار، رنگ شومیزتون را میتوانید با رنگ هایی که داخل طرح پارچه دامتون هست ست کنید و ترکیب قشنگی بسازید ولی دقت کنید که پارچه بلوزتون طرح دار نباشه که جذابیت لباس رو خیلی بیشتر میکنه. دقت کنید که این دامن ها رو میتونید با بلوز یا شومیز اسپورت ست کنید و هم شومیز های رسمی. پس دستتون خیلی بازه برای انتخاب شومیز برای این دامن ها که ست خیلی جذابی رو برای خودتون بسازید.

مدل-شومیز-دامن-گلدار---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل شومیز دامن گلدار  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  - در این نوشته کوتاه در مورد زیباترین مدل شومیز حریر - مدل شومیز گلدار دو رنگ - مدل شومیز گلدار ۲۰۲۰ - مدل شومیز طرح دار جدید-  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.