مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰2 دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰2    دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

در انتخاب شومیز گلدار برای اندام‌های مختلف، توصیه‌های زیر را در نظر بگیرید: برای ریزنقش ها: در صورتی که اندامتان ریزنقش دارد، می‌توانید از شومیز گلدار با گل‌های درشت استفاده کنید. این الگوی شومیز می‌تواند شکل و اندام شما را زیبا و جذاب نشان دهد. برای پر و درشت ها: اگر اندام شما پر و درشت است، توصیه می‌شود از شومیز‌های گل درشت خودداری کنید. این نوع شومیز ممکن است اندام شما را بزرگتر از حد معمول به نظر برساند. بهتر است شومیز گلداری با گل‌های ریزتر را انتخاب کنید.



  1. برای اندام متوسط: اگر اندام شما در حد متوسط قرار دارد، در انتخاب سایز گل‌ها دقت کنید. در صورت شک و تردید، از کمربند یا روسری استفاده کنید تا تعادل را در استایل خود حفظ کنید.

  2. رنگ پس زمینه: رنگ پس زمینه شومیز گلدار نیز مهم است. رنگ سفید معایب احتمالی اندام را پنهان می‌کند، بنابراین اگر این امر برای شما مهم است، می‌توانید شومیز سفید انتخاب کنید. از طرفی، رنگ سیاه به طور معمول برای جمع و جور نشان دادن شما مناسب است.

با رعایت این نکات، می‌توانید شومیز گلدار مناسبی برای استایل خود انتخاب کنید.

مدل شومیز اینستاگرام 1402 دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام - مدل شومیز حریر اینستاگرام - اینستاگرام شومیز مجلسی شیراز - اینستاگرام شومیز ترک- زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل شومیز اینستاگرام 1402 دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام - مدل شومیز حریر اینستاگرام - اینستاگرام شومیز مجلسی شیراز - اینستاگرام شومیز ترک- دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل شومیز اینستاگرام 1402 کلیک کنید.

مدل-شومیز-اینستاگرام-۱۴۰۰----100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

شومیز یکی از لباس های متفاوت و در عین حال شیک و جذاب بانوان است که به عنوان یک پوشش مناسب برای مجالس رسمی یا مهمانی های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد. ورود این لباس به صنعت پوشاک اتفاق غیرمنتظره ای نبود چرا که ریشه این لباس زنانه به فرانسه بر می گردد. البته شاید کمی عجیب به نظر برسد اگر بشنوید که شومیز در واقع لباسی جلو باز بوده است که مردان می پوشیدند.

با توجه به مطالب ذکر شده باید بگوییم که شومیز یکی از لباس های بانوان است که غالبا از جنس لطیف و ظریفی برخوردار است، بنابراین از این جهت بسیار مورد پسند بانوان واقع شده است. شومیز جزو آن دسته از لباس هایی است که دستخوش تغییرات چشمگیری در طرح و فرم شده است. البته امروزه از این لباس صرفا به عنوان یک لباس جلو بسته نام برده نمی شود بلکه مدل های متنوع این لباس به وفور وارد بازار پوشاک شده است.

پارچه های محبوب

کاربرد پارچه های مختلف در طرح ها و رنگ های متفاوت، دوخت شومیز را در مدل های متنوع ممکن ساخته است به نحوی که مدل های امروزی این لباس زنانه از سبک ساده و کلاسیک آن تا حد زیادی فاصله گرفته است. پارچه های گیپور، ریون و حریر از جمله پارچه های محبوب و پرطرفدار برای دوخت شومیز محسوب می شوند.

یکی از ویژگی های بارز این لباس زنانه امکان ست شدن آن با انواع لباس ها همچون دامن، شلوار و… است. از جمله مدل های رایج این لباس زنانه خوش فرم و ظریف می توان به شومیز حریر، گیپور، شومیز دکمه دار،بدون دکمه، ساده و طرحدار، شومیز بلند و کوتاه با آستین های پفی و کلوش اشاره کرد.

مدل شومیز اینستاگرام 1402 دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  - در این نوشته کوتاه در مورد مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام - مدل شومیز حریر اینستاگرام - اینستاگرام شومیز مجلسی شیراز - اینستاگرام شومیز ترک-  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.