مدل چادر عربی جده دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل چادر عربی جده   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

چادر عربی جده، یک نوع چادر سنتی و محلی است که در منطقه جده، یکی از شهرهای عربستان سعودی، استفاده می‌شود. این چادر به عنوان لباس محلی برای زنان در جده و مناطق اطراف آن استفاده می‌شود.



چادر عربی جده معمولاً از پارچه نخی یا نیلون ساخته شده است. آن دارای شکلی متمایز است که شامل قسمت بالایی (عموماً با رنگ های تیره) به عنوان قسمتی است که به سر زنان متصل می‌شود و قسمت پایینی که به صورت لبه‌ها و پله‌های متمایز شده است. این چادرها به صورت لباسی بر روی سر زنان قرار می‌گیرند و در بخش پایینی، به صورت تاج‌ها و بسته‌ها روی سینه زن بسته می‌شوند.

مدل-چادر-عربی-جده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

چادر عربی جده به عنوان یک عنصر از لباس محلی و سنتی در مناطق عربی و اسلامی به ویژه در عربستان سعودی محبوبیت دارد. این چادر به زنان اجازه می‌دهد تا حجاب و پوشش متعارف خود را حفظ کنند و در عین حال به آنها انعطاف‌پذیری و راحتی در حرکت می‌دهد.

مدل چادر عربی جده  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر جده دخترانه - چادر جده مجلسی - قیمت چادر جده نگین دار - مدل چادر عربی اصیل- زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل-چادر-عربی-جده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل چادر عربی جده  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر جده دخترانه - چادر جده مجلسی - قیمت چادر جده نگین دار - مدل چادر عربی اصیل- دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل چادر عربی جده کلیک کنید.

مدل-چادر-عربی-جده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

اگر برایتان سؤال است که چادر جده چیست؟ باید بگوییم، چادر جده نام دیگر چادر عربی‌ست. یکی از چادرهای پرطرفدار از قدیم‌الایام در بین بانوان ایرانی چادر مدل جده می‌باشد. چادر جده به‌دلیل راحتی و آزادی دست‌ها در بین دانشجویان و جوانان بسیار محبوب است و یکی از مدل‌هایی‌ست که هر بانوی چادری در کمد خود قطعا نیاز دارد. در ادامه اگر می‌خواهید با انواع چادر جده آَنا شوید، با ما همراه باشید.

مدل چادر جده

چادر جده را می‌توانید در انواع مختلف تهیه فرمایید. از مدل‌های آن می‌توان به‌موارد زیر اشاره نمود:

چادر جده ساده

مدل چادر جده ساده، همان چادر عربی ساده می‌باشد.

چادر جده استین دار

چادر جده، در انواع مدل‌، بدون زیپ و دکمه می‌باشد. این چادر دارای آستین‌های بسیار راحت می‌باشد.

چادر جده عبایی

مدل-چادر-عربی-جده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

چادر جده صدفی

یکی دیگر از مدل‌های چادر جده مدل صدفی آن است. چادرهای عربی خانه حجاب صدف، به‌دلیل استفاده زیاد از پارچه و عریض بودن دوخت یکنواختی را به‌همراه دارند. جلوی چادر جده در تمامی مدل‌ها باز می‌باشد.

 چادر جده مجلسی

چادر جده مجلسی، چادرهایی‌ست که سر آستین‌ و مچ آن‌ها به زیبایی تزئین شده‌اند. چادر عربی سنگ دوزی شده از انواع مجلسی آن می‌باشد که در خانه حجاب صدف در تنوع بالای سنگ، توسط طراحان ماهر طراحی، و نهایتا با دست در مدل‌های گوناگون دوخته می‌شود.

 چادر جده پاپیونی

چادر جده پاپیونی، همان‌طور که از اسمش پیداست، یکی از مدل‌های چادر جده است که بر روی سر مچ آن، پیله‌های ظریفی طراحی شده است و به‌صورت پاپیون بسته می‌شود. چادر پاپیونی، در بین جوانان بسیار پر طرفدار است. یکی از چادرهای مناسب برای مجالس نیز می‌باشد. در صورتی‌که علاقه‌مند هستید جلو این چادر بسته باشد، می‌توانید جلوی چادر را به‌راختی با چند دکمه جفتی ببندید.

مدل-چادر-عربی-جده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

چادر جده عربی اصیل

یکی از اصیل‌ترین چادرهای عربی، چادر جده اصیل می‌باشد. اگر به‌دنبال چادر اصیل عربی هستید، این مدل چادر برای شما مناسب است. چادر جده اصیل به‌ذلیل شباهت زیادی که به عبا دارد به چادر عبا عربی نیز معروف است.

یکی از بهترین چادرها با میزان پوشیدگی بالا، همین چادر جده اصیل می‌باشد. زیرا در هنگام دوخت، از پارچه‌های بسیار عریص استفاده می‌شود و راحتی و آزادی کامل برای فرد استفاده کننده به‌همراه دارد.

در این مدل چادر، شما می‌توانید به راحتی زیر چادر خود از کیف استفاده کنید. با این‌کار درواقع با آسودگی خاطر کامل در خیابان می‌توانید قدم بزنید.

چادر جده نگین دار

اگر نوع تزئینات را بر روی مدل نگین دار بگذارید، مدل‌های نگین دار چادر جده برای شما نمایش داده خواهد شد و با انتخاب پارچه نهایتا می‌توانید با خیالی آسوده به خرید چادر جده بپردازید.

مدل چادر جده یاسمین

 مدل-چادر-عربی-جده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل چادر جده سنبادی

چادر جده را در طرح و مدل‌های مختلفی که در بالا ذکر شد می‌توانید تهیه کنید. این چادر با انواع پارچه، با کیفیت بالا در خانه حجاب صدف توسط خیاطان خبره، دوخته می‌شود. کیفیت کار جنس پارچه‌های استفاده شده برای چادر جده، تضمین شده و می‌باشد.

چادر جده برای افراد چاق

چادر برای افراد چاق نیز مناسب است. این چادر برای تمامی مدل اندام‌ها انتخابی ایده‌آل استو برخی به غلط این تصور را دارند که این چادر، به دلیل عرض زیاد پارچه ممکن است برای اندام توپر آن‌ها مناسب نباشد. در حالی‌که این مدل به‌خاطر سطح پوشیدگی بالا اندام‌های بدن را به خوبی می‌پوشاند و گزینه مناسبی برای این افراد است.

مدل چادر عربی جده  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا  - در این نوشته کوتاه در مورد چادر جده دخترانه - چادر جده مجلسی - قیمت چادر جده نگین دار - مدل چادر عربی اصیل-  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.