مدل چادر عربی آستین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل چادر عربی آستین دار  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

چادر عربی آستین دار یک نوع پوشش سنتی است که توسط زنان در برخی از کشورهای عربی استفاده می‌شود. این چادر دارای آستین‌هایی است که به دستگاه پوشانده می‌شود و به زنان امکان حرکت راحت‌تر در طول روز را می‌دهد. چادر عربی آستین دار از پارچه‌های نرم و راحتی ساخته می‌شود، مانند پنبه یا حریر. آستین‌های چادر ممکن است به صورت جداگانه در دستگاه قرار گیرند و یا به صورت دوخته شده به قسمت بالای چادر متصل شوند.



این نوع چادر عربی آستین دار به زنان امکان می‌دهد تا هنگام استفاده از دست‌های خود در کارهای روزمره‌شان، مانند کارهای خانگی، آشپزی یا مراقبت از کودکان، راحت‌تر عمل کنند. همچنین، با داشتن آستین‌ها، می‌توانند به راحتی از ماشین یا اتوبوس سوار شوند و کارهای روزانه خود را بهتر انجام دهند.

چادر عربی آستین دار معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس است، اما برخی از مدل‌ها شامل طرح‌ها و تزیینات ساده‌تر هستند که با سلیقه و ترجیحات شخصی زنان عربی سازگار هستند.

مدل چادر عربی آستین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل چادر عربی اصیل-مدل چادر آستین دار جدید-مدل چادر عربی دخترانه-قیمت چادر عربی اصیل کرپ زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل چادر عربی آستین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل چادر عربی اصیل-مدل چادر آستین دار جدید-مدل چادر عربی دخترانه-قیمت چادر عربی اصیل کرپ دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از  قیمت مدل چادر عربی آستین دار ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل چادر عربی آستین دار کلیک کنید.

 

مدل-چادر-عربی-آستین-دار--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

برای خرید چادرمشکی، چه پارچه ای مناسب تر است؟
پارچه‌های چادری جنس‌های متفاوتی دارند و هرجنس معمولا در شرایط خاصی استفاده میشود. همچنین وزن پارچه ها متفاوت است. قبل از انتخاب جنس پارچه باید مشخص کنید چادر را برای چه محیطی میخواهید استفاده کنید. دانشگاه، اداره، رانندگی، خرید یا مجالس و مهمانی؟
پارچه‌های مجلسی‌‌ معمولا طرح‌های برجسته دارند و ضخامت چادر بسته به طرح‌های آن متفاوت است و رنگ آن‌ها کمی براق می باشد. در طراحی چادرهای مجلسی از حاشیه‌های طرح دار و کار شده نیز استفاده می شود که زیبایی چادر را بیشتر می کند این حاشیه‌ها می تواند با رنگ چادر یکی باشد یا از رنگ‌های متضاد باشد. برای همین پارچه های مجلسی همانطور که از نامش پیداست در مجالس و مهمانی ها استفاده میشود.
پارچه های ساده نیز غالبا برای دوخت چادرهای مدل دار و استفاده روزمره کاربرد دارد. البته برخی بانوان برای امور روزمره هم ترجیح میدهند از چادر طرحدار استفاده کنند.
بخاطر داشته باشید جنس پارچه چادر در سنگینی آن بسیار تاثیرگذار است؛ پس اگر می خواهید برای استفاده روزانه از آن‌ها استفاده کنید بهتر است پارچه‌های سبک‌‌تری انتخاب کنید تا احساس سنگینی و فشار نداشته باشید.
انواع پارچه های چادری که درحال حاضر در بازار وجوددارد به شرح زیر است:
۱-کرپ حریر اسود:
تار و پود این پارچه با تراکم ۴۵۰ است و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. پارچه حریر اسود کرپ محصول کشور کره ، پارچه ای مقاوم بوده که برای استفاده روزانه مثل حضور در دانشگاه، محل کار، بازار و … کاربرد دارد. به اصطلاح بشور بپوش و مناسب محل کار است.
۲-کریستال:
این پارچه از تراکم ۶۵۰ برخوردار است و به دلیل رنگرزی دوباره به کرپ دبل نیز در بازار معروف است. کیفیت پارچه به شکلی است که علاوه بر وزن سبک به هیچ وجه بدن نما نبوده و همچنین به دلیل ۲ بار رنگ شدن متقال پارچه فوق العاده مشکی میباشد. بر خلاف تصور اکثر بانوان محترم پارچه کریستال اصل به هیچ وجه براق نیست. این پارچه به دلیل ریزشی که دارد برای چادرهای مدل دار مناسب می باشد.
۳-کن کن:
پارچه کن کن از دسته پارچه های نیمه براق است و بسیار سبک و لطیف می باشد. این پارچه به دلیل زیبایی و ظرافت خاص خود مناسب مجالس می باشد. بدلیل ظرافت پارچه احتمال نخ کش شدن آن زیاد است.
۴-کرپ کن کن:
پارچه های نیمه براقی است که به دلیل ظاهر زیبایی که دارد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده. تراکم این پارچه ۵۵۰ میباشد و به دلیل این که پشت پارچه حالت کرپ دارد نمای روی سر بسیار خوش ایست و زیبا میباشد.
۵-مهارجه:
پارچه کرپ مهاراجه از جنس شناخته شده کرپ می باشد. این پارچه چادری نرم، لطیف و مقاوم است و با توجه به بافت ریز آن، سبک است و دارای جنس بسیار مشکی و مات می باشد. همچنین بخاطر تراکم بالا به سختی چروک می شود.
۶-تریزا:
ویژگی ای که تریزا را از سایر پارچه ها متمایز میکند وزن فوق العاده سبک آنست به نحوی که از کن کن سبکتر است و در عین حال به هیچ عنوان نازک نیست و برق آن از کن کن کمتر است.
۷-طرح دار:
پارچه های طرح دار انواع مختلفی دارد. طرح دار مات، طرح دار براق و لمه دار جز پارچه های چادری طرح دار می باشند. طرح های پارچه های چادری به صورت گل دار، اشکال هندسی و ابر و باد هستند.
مدل چادر عربی آستین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل چادر عربی اصیل-مدل چادر آستین دار جدید-مدل چادر عربی دخترانه-قیمت چادر عربی اصیل کرپ مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل چادر عربی آستین دار – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.