مانتو عبا رنگی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مانتو عبا رنگی  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مانتو عبا رنگی به مانتوهایی اطلاق می‌شود که در طراحی و رنگبندی آن‌ها از رنگ‌های متنوع و گوناگون استفاده شده است. این نوع مانتوها معمولاً دارای طرح‌ها، الگوها و رنگ‌های شاد و جذاب هستند که ظاهری پویا و زنانه را برجسته می‌کنند. مانتو عبا رنگی می‌تواند در انواع پارچه‌ها و مدل‌های مختلفی موجود باشد. برخی از مانتوهای عبا رنگی دارای جزئیات دکوراتیو مانند جلوه‌های چرمی، گلبرگ، جواهرات، پتوهای رنگارنگ و... هستند که به آن‌ها ظاهری منحصر به فرد و جذاب می‌بخشد.



رنگبندی مانتو عبا رنگی معمولاً شامل ترکیباتی از رنگ‌های مختلف است. از جمله رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، طوسی، قرمز، آبی، صورتی، زرد و بسیاری رنگ‌های دیگر. این رنگ‌ها می‌توانند در الگوها و طرح‌های مختلفی نظیر جعبه‌دار، خط‌کشی، گلبرگ و ... به کار روند.

مانتو-عبا-رنگی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مانتو عبا رنگی می‌تواند به عنوان یک پوشاک متنوع و شیک در مراسم‌ها، مجالس و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد و ظاهری خاص و جذاب به برنامه‌های خود ببخشد.

مانتو عبا رنگی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبا جلو بسته شیک-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبا حریر-مدل عبا دخترانه جدید-مانتو عبا خلیجی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو عبا رنگی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبا جلو بسته شیک-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبا حریر-مدل عبا دخترانه جدید-مانتو عبا خلیجی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از فیمت مانتو عبا رنگی در سایت حریران بر روی کلمه مانتو عبا رنگی کلیک کنید.

مانتو-عبا-رنگی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل عبای زنانه چیست؟
عبا نوعی پوشش سیاه رنگ است که به چادر شباهت دارد. این لباس در مدل های مختلف و با پارچه های مختلفی به بازار ارائه می شود. عبا اما اصولا طرح ها و انواع مختلفی دارد.
در اصل عبا یک نوع پوشش است که پیشینه آن به شهر اهواز برمی گردد، مردمان عرب در این ناحیه از این پوشش استفاده می کنند. عبا عربی اصولا در وسط و به شکل عرضی یک دوخت دارد که باعث می شود لباس به دو قسمت بالایی و پایینی تفکیک شود.
اما نوع دیگری از عبا نیز وجود دارد که این دوخت وسط را ندارد.
مدل مانتوی عبایی زنانه
مدل مانتوی عبایی زنانه یکی از مدل هایی هست که به دلیل طراحی شیک و جذابی که داره ، طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است . در واقع برای طراحی مانتو عبایی در واقع از مدل عبا و چادر عربی ایده گرفته و یک مانتو بلند و گشاد که قسمت آستین آن با یک درز مشخص شده و یا دارای آستین گشاد و بزرگی است و بعد از پوشیدن آن احساس راحتی خیلی خوبی داشت .ابن مدل مانتوی عبایی زنانه معمولا با انواع مختلف دوخته میشه و با توجه به رسمی یا کژوال بودن آن یا از گیپور و سنگ دوزی برای دیزای آن استفاده می شود و یا با استفاده از ترکیب چند رنگ پارچه یک مدل مانتو عبایی مدرن و کژوال ایجاد میکنن تا همه افراد با توجه به استایل که دارند یکی از مدلهای شیک و مناسب از مدل مانتو عبایی رو بتونن انتخاب کرده و استایل عالی و مد روز برای خود ایجاد کنند .

مانتو-عبا-رنگی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مدل مانتوی عبایی زنانه هم برای افراد لاغر و هم برای افراد سایز بزرگ مناسبه و استایل شیک و زیبایی رو ایجاد میکنه . بهترین پیشنهاد این است که مدل مانتوی عبایی زنانه را با شلوار جین لوله تفنگی یا لگ یا شلوار پارچه ای و کتان که کاملا فیت است ، ست کنید و با پوشیدن کفش یا صندل پاشنه بلند ، استایل شیک و جذابی هم برای موقعیت های عادی و رومزه و هم برای موقعیت های رسمی و مجلسی داشته باشید .
پارچه های مانتوی عبایی زنانه
این لباسها از پارچه های مختلفی تولید می شوند. این پارچه ها معمولا تولید محلی هستند اما امروزه از سایر کشور ها نیز وارد می شوند. بهترین نوع پارچه برای عبا عربی یا مانتو عبایی در حال حاضر، استفاده از پارچه های ژاپنی است .
در اهواز اما پارچه ها همچنان به صورت کلاسیک و همانطور که برای عباهای مردانه تولید می شوند، مهیا و برای دوختن مانتو عبایی به بازار ارائه می شوند.

مانتو-عبا-رنگی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
همچنین در کشورهایی نظیر عراق، کویت، عربستان و امارات متحده به عباهای کلاسیک ، عبای اهوازی نیز گفته می شود چرا که این عباها به هیچ وجه شکل و طرح اصلی خود را از دست نداده اند و همچنان به صورت کلاسیک به بازار عرضه می شوند.
شاید تصور کنید که عبا عربی یا مانتو عبایی یک لباس سنتی ست که بیشتر توسط اعراب و یا قشر خاصی از افراد پوشیده می شود اما واقعیت این است که افراد غیر عرب و به ویژه بانوان ایرانی نیز به پوشیدن چنین لباس هایی بسیار علاقمند هستند.
انواع مدل مانتوی عبایی زنانه
مانتو عبایی انواع مختلفی دارند. این مدل عبا ساده و شیک همانطور که گفته شد به دلیل راحتی در پوشش جای خود را در میان مردمان ما باز کرده و هم اکنون به عنوان جزئی از فرهنگ و لباس ایرانیان شناخته می شوند.
از آن جا که اغلب اوقات در مهمانی های بزرگ نظیر عروسی ها که نیاز به پوشیدن یک لباس مجلسی است، برخی اوقات ممکن است که انتخاب یک لباس جذاب و خیره کننده که در عین حال متناسب با حجاب باشد امری دشوار به نظر می رسد.
امروزه اما مانتو عبایی مجلسی که پوششی بسیار راحت و شیک را ارائه می دهند راه حل مناسبی برای اینگونه مجالس و حتی برای امور روزانه محسوب می شوند.

مانتو-عبا-رنگی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو عبایی یا عبای عربی به نوعی از عبا گفته میشود که در عین پوشش دارای تزیینات نیز هست. این نوع عباها معمولا با پارچه های مرغوب دوخته می شوند و تزیینات دستی آن ها باعث زیبایی و چشمگیری آنها خواهد شد.
مانتو عبا رنگی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبا جلو بسته شیک-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبا حریر-مدل عبا دخترانه جدید-مانتو عبا خلیجی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مانتو عبا رنگی – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.