قیمت پیراهن زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


قیمت پیراهن زنانه  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

قیمت پیراهن زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - قیمت پیراهن زنانه – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر حراج دیجی کالا لباس زنانه-دیجی کالا تخفیف 50 درصد لباس-لباس زنانه دیجی کالا وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت پیراهن زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات حراج دیجی کالا لباس زنانه-دیجی کالا تخفیف 50 درصد لباس-لباس زنانه دیجی کالا زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت پیراهن زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد حراج دیجی کالا لباس زنانه-دیجی کالا تخفیف 50 درصد لباس-لباس زنانه دیجی کالا دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه در سایت حریران بر روی کلمه قیمت پیراهن زنانه کلیک کنید.

قیمت-پیراهن-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

قیمت-پیراهن-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

قیمت-پیراهن-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

لباس و پیراهن های بلند معمولاً با رویدادهای رسمی مرتبط هستند، اما می توان از این لباس ها در مکان های بسیار زیادی استفاده کرد. با استفاده از سبک های مختلف لباس، پارچه ها، اکسسوری و کفش، می توانید پیراهن بلند خود را در موقعیت های مختلف استفاده کنید. به کمد خود نگاهی بیندازید و ببینید می توانید برخی از پیراهن بلند خود را کمی تغییر دهید.
ست کردن پیراهن بلند ماکسی
شما می توانید پیراهن آستین بلند را زیر لباس ماکسی خود بپوشید تا یک استایل زیبا خلق کنید. بهتر است پیراهنی را انتخاب کنید که متناسب با طرح و رنگ لباس ماکسی شما باشد و یک استایل شیک و زیبا ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر پیراهن آستین دار را با لباس ماکسی آبی پوشیده اید بهتر است برای زیبا شدن استایل خود از یک گردنبند سفید استفاده کنید.
پیراهن شل و آزاد
با پوشیدن یک پیراهن شل و آزاد، استایل های زیبا بسازید. شما می توانید از میان لباس های راحت و زیبا یکی را برای استایل خود انتخاب کنید. به طور کلی انتخاب یک پیراهن بلند می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در وقت باشد. شما می توانید پیراهن خود را از رنگ های خنثی انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک پیراهن بلند با رنگ خاکستری انتخابی جذاب و مناسب خواهد بود.
پیراهن های رنگی
اگر می خواهید به دنبال استایلی متفاوت باشید، پارچه های رنگی و طرح دار را برای ست کردن با پیراهن خود انتخاب کنید. با انتخاب پیراهن های چند رنگ، می توانید استایلی شاد و زیبا داشته باشید. شما می توانید از رنگ های روشن و اشکال هندسی برای استایل خود استفاده کنید. پس از انتخاب پیراهن خود می توانید آن را با کفش و اکسسوری هایی با رنگ خنثی ست کنید.
ست کردن پیراهن بلند با کت جین
شما می توانید یک ژاکت یا کت جین بر روی پیراهن خود بپوشید تا ظاهرتان زیبا تر به نظر برسد. با انتخاب یک ژاکت یا کت جین، استایل خود را اسپرت و زیبا کنید. اگر هوا گرم است می توانید آستین ها را تا آرنج بالا بزنید. با ست کردن یک ژاکت جین با لباسی که ته رنگ خنثی دارد موافقید؟ ما به شما این استایل را حتما پیشنهاد می دهیم.
پیراهن های غیر رسمی
هنگام ست کردن یک استایل غیررسمی، پیراهن های راحت وزیبا را انتخاب کنید. سعی کنید از پیراهن های بلند با جنس پنبه و لطیف استفاده کنید. سعی کنید پیراهن های غیر رسمی خود را از جنس پنبه، کتان و… انتخاب کنید. وقتی پیراهن هایی با این جنس انتخاب می کنید دیگر لازم نیست در مورد تعریق یا گرفتگی خود در این لباس ها نگران باشید. دقت کردن به این نکات به خصوص هنگام خرید لباس های گرم بسیار مهم است.
بیشتر بخوانید: قواعد ست کردن تاپ حریر
ست کردن پیراهن بلند بدون بند
گردن و شانه های خود را با یک لباس بدون بند به نمایش بگذارید. یک لباس مجلسی با رنگی خنثی انتخاب کنید تا ظاهری زیبا ایجاد کند. اگر ترجیح می دهید بیشتر دیده شوید بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. به عنوان مثال با یک پیراهن مجلسی بلند و بدون بند، با رنگ زرد روشن یا آبی تیره، می توانید ظاهری زیبا و خاص ایجاد کنید.
پیراهن ابریشم
برای مناسبت های رسمی یا میهمانی ها پیراهنی از جنس ابریشم را برای ظاهری زیبا و تاثیر گذار انتخاب کنید. با انتخاب جنس ابریشم شما همانند شاهزاده ها به نظر می رسید. اگرچه ممکن است انتخاب پارچه ابریشمی برای گردش با دوستانتان خیلی رسمی و سنگین باشد، اما شما می توانید با پوشیدن این پیراهن در یک مهمانی مهم یا یک مراسم رسمی مانند یک عروسی بسیار جذاب به نظر برسید. شما می توانید از رنگ هایی مانند پاستلی، بژ، یاسی و یا سبز روشن را انتخاب کنید.
بیشتر بخوانید: ست کردن لگ با انواع پیراهن
پیراهن یک بندی
برای داشتن ظاهری متفاوت می توانید از پیراهن های یک بندی انتخاب کنید. اگر لباس یک بندی در دسترس ندارید، سعی کنید یک آستین خود را جوری تنظیم کنید تا از بازوی شما بیفتد. لباس های نامتقارن به ویژه در رنگ های جذاب مانند آبی سلطنتی و زرد قناری بسیار چشمگیر به نظر می رسند. اگر می خواهید ظاهری کلاسیک و شیک داشته باشید می توانید از رنگ مشکی نیز استفاده کنید.
مراسم رسمی
اگر به یک مراسم رسمی می روید پیراهنی را انتخاب کنید که مچ پای شما را بپوشاند. این نوع پیراهن ها را می توانید در مجالس مختلف مانند عروسی یا مهمانی های عجیب و غریب استفاده کنید.
ست کردن پیراهن بلند
ست کردن پیراهن بلند طرح دار
با انتخاب پارچه هایی با طرح گل، ظاهری زنانه و شاد ایجاد کنید. با انتخاب پیراهنی با طح گل گلی، زیبایی خود را افزایش دهید. سعی کنید پارچه های بیش از حد شلوغ را انتخاب نکنید، در عوض، روی پیراهن هایی تمرکز کنید که دارای پس زمینه هایی خلوت و زیبا باشند. به عنوان مثال، یک پیراهن مشکی با شکوفه های قرمز یا صورتی انتخابی عالی برای یک مهمانی خواهد بود.
رنگ های تند و گرم
با رنگ های تند خاص به نظر برسید. با انتخاب یک پیراهن بدون طرح با رنگ تند و خاص ظاهری زیبا خلق کنید. برای داشتن ظاهری جسورانه و پرشور از رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی یا زرد استفاده کنید. اگر می خواهید از رنگ های سردتر استفاده کنید، پیراهن های سبز، آبی تیره یا بنفش را امتحان کنید.
کفش پاشنه بلند
با استفاده از کفش پاشنه بلند میتوانید استایل خود را زیبا تر کنید. اگر به یک مراسم یا مهمانی رسمی می روید، کفش های پاشنه بلند می توانند قد شما را بلند تر و همچنین استایل شما را شیک تر کنند. سعی کنید کفش هایی با رنگ خنثی انتخاب کنید.
ست کردن پیراهن بلند
کفش کتانی و تخت
شما می توانید کفش های کتانی یا تخت بپوشید تا به لباس شما حال و هوای اسپرت بدهد. اگر قصد پیاده روی زیاد دارید و می خواهید از پیراهن های بلند استفاده کنید، کفشی را انتخاب کنید که راه رفتن در آن راحت باشد. کفش های خود را بررسی کرده و با توجه به پیراهن خود استایل خود را انتخاب کنید. برای مثال شما می توانید یک پیراهنی با رنگ بژ را با کفش های کتانی قرمز ست کنید.
ست کردن پیراهن بلند با نیم بوت مچی
شما می توانید نیم بوت های مچی را با یک پیراهن بلند چاک دار ست کنید. اسن استایل کمی جذاب و خیره کنند به نظر می رسد و برای مراسم های خاص استفاده می شود. سعی کنید از پیراهن هایی که یک طرف آن چاک دارد استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک پیراهن صورتی روشن با نیم بوت مچی پاشنه بلند استفاده کنید.
ست کردن پیراهن بلند
ست کردن پیراهن بلند با صندل
شما می توتانید در فصول گرم یا فضاهای سربسته در فصول سرد از صندل ها و کفش های پاشنه بلند جلو باز استفاده کنید. اگر قصد پیاده روی دارید می توانید از صندل های تخت و راحت استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک پیراهن بلند و تا مچ پا را با صندل پاشنه بلند مشکی ست کرده یا یک جفت صندل تخت نارنجی را با پیراهن خاکستری گلدار امتحان کنید تا ظاهری زیبا برای فصل تابستان خلق کنید.
کت های بلیزر
شما می توانید روی پیراهن خود از کت های بلیزر استفاده کنید. با پوشاندن شانه ها و آستین های خود برای محیط های رسمی یا اداری اماده شوید. در حالی که پیراهن های بلند به تنهایی برای محل کار و مکان های رسمی مناسب می باشند اما می توانید با استفاده از کت های بلیزر استایل خود را رسمی تر کنید. برای ظاهری کلاسیک و خاص سعی کنید از رنگ های تیره یا خنثی استفاده کنید. به عنوان مثال، سعی کنید یک پیراهن بلند خاکستری را با یک کت بلیزر مشکی ست کنید.
استفاده از کمربند
شما می توانید پیراهن خود را با کمربندی نازک به دو قسمت تقسیم کنید. با بستن کمربند دور کمر خود، استایل جدیدی به لباس خود اضافه کنید. با پوشیدن یک پیراهن نه چندان رسمی و با استفاده از کمربند یک لباس شیک و در عین حال رسمی خلق کنید. سعی کنید کمربندی با رنگ خنثی انتخاب کنید تا استایل خود را کامل کنید. به عنوان مثال، یک کمربند نازک قهوه ای را با یک پیراهن بلند تیره مثلاً آبی تیره یا مشکی ست کنید.
ست کردن پیراهن بلند با کت چرمی
با کت چرمی می توانید استایلی غیررسمی داشته باشید. به عنوان مثال یک پیراهن طرح دار خاکستری و سفید را با کت چرم مشکی ست کنید. برای زیبا تر شدن استایل خود می توانید از اکسسوری یا عینک آفتابی نیز استفاده کنید.
استفاده از جواهرات و اکسسوری
با اضافه کردن گردنبند به استایل خود آماده بیرون رفتن شوید. با پوشیدن گردنبند زیبایی را به لباس و استایل خود اضافه کنید. با توجه به نوع دقیق پیراهن، ممکن است بخواهید سبک ها و رنگ های مختلفی از جواهرات را آزمایش کنید تا ترکیبی را که دوست دارید پیدا کنید. برای پیراهن هایی با رنگ خنثی، گردنبند های نقره ای را امتحان کنید. اگر لباس شما از رنگ بندی خاصی پیروی می کند، جواهراتی را انتخاب کنید که با برخی از رنگ های آن مطابقت داشته باشند. به عنوان مثال، یک گردنبند نقره ای با یک پیراهن سیاه و سفید کاملاً مطابقت دارند.
استفاده از روسری
با انتخاب روسری برای فصول خنک تر آماده شوید. با پیچیدن یک روسری بلند به دور گردن خود، گرم شده و شیک به نظر برسید. روسری مورد نظر را با رنگ های خنثی و متناسب با لباس خود انتخاب کنید. اگر اولویت برای شما گرما است، به دنبال روسری های ساخته شده از مواد بافتنی و ضخیم باشید. اگر به دنبال یک روسری برای زیباتر شدن استایل خود هستید، از روسری هایی با پارچه سبک و نازک استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک پیراهن بلند و آبی تیره را با روسری قهوه ای و سفید ست کنید.
قیمت پیراهن زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد حراج دیجی کالا لباس زنانه-دیجی کالا تخفیف 50 درصد لباس-لباس زنانه دیجی کالا مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - قیمت پیراهن زنانه – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.