مدل چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل چادر مشکی  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مدل چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل چادر مشکی – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر انواع چادر مشکی دخترانه-انواع مدل چادر دانشجویی-انواع چادر مشکی با اسم و قیمت وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات انواع چادر مشکی دخترانه-انواع مدل چادر دانشجویی-انواع چادر مشکی با اسم و قیمت زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل-چادر-مشکی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد انواع چادر مشکی دخترانه-انواع مدل چادر دانشجویی-انواع چادر مشکی با اسم و قیمت دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مدل چادر مشکی در سایت حریران بر روی کلمه مدل چادر مشکی کلیک کنید.

 

مدل-چادر-مشکی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

انواع چادر مشکی
در واقع چادر جزئی از فرهنگ پوششی بانوان ایرانی‎ است. همانطور که در مقاله تاریخچه حجاب در ایران در این باب به طور کامل صحبت کرده ایم، این پوشش به مرور تکمیل تر شد. و تغییرات اساسی را در شکل و ظاهر چادر به وجود آورد. در ایران چادر از زمان قاجار به رسمیت شناخته شد. در ادامه به معرفی انواع چادر مشکی پرداخته ایم.
چادر مشکی مدل دار (چادر مشکی طرح دار)
امرزه در ایران اکثر تولیدی‌ها بر آن شده‌اند تا بر طبق سلایق مختلف بانوان جدیدترین مدل چادر مشکی طرح دار را برای بانوان طراحی کنند تا علاوه بر پوشش مناسب، راحتی، آزادی عمل هم برایشان به‌همراه داشته باشد و برای استفاده‌های مختلف روزمره، دانشگاهی، پیاده‌روی مجلسی کاربرد داشته باشد. برخی ازین مدل‌ها و طرح‌های چادری عبارتند از:
مدل چادر مشکی زیپ دار: در این مدل جلوی چادر برای پوشش بهتر و راحتی بیشتر با زیپ بسته بمی‌شود. مانند مدل حلما و لبنانی
مدل چادر مشکی نگین دار: در این مدل چادر، تزئینات نگین دار وجود دارد و زیبایی و جلوه خاصی مچ آستین‌های چادر می‌گیرد.
چادر مشکی طرح دار مجلسی: چادر مجلسی با طرح‌های مختلف سنگدوزی شده، نگین دار، مچ مخمل، پارچه سه بعدی و برجسته در تنوع بالا
مدل چادر مشکی استین دار: هماینطور که از نام این مدل مشخص است، این چادرها دارای آستین هستند به مانند چادر صدفی آستین دار
در ادامه انواع چادر مشکی مدل دار را معرفی می‌کنیم تا با آشنایی بیشتر در انتخابتان راحت‌تر باشید.
چادر مشکی مدل دار؛ چادر صدفی
چادر صدفی از طرح های انحصاری خانه حجاب صدف است. به خاطر داشتن طراحی منحصر به فردی که این چادر دارد، به راحتی می‎توان از این پوشش برای محیط های مختلف استفاده کرد. از جمله برای محیط های کاری و دانشگاهی، و یک انتخاب بی نظیر است، برای کسانیکه می‎خواهند برای استفاده روزمره خود چادر سبک، راحت با پوشش عالی داشته باشند.
فرم کلی این چادر بخاطر چین های زیر مچ، بسیار شکیل و زیباست و تصویر صدف را در ذهن تداعی میکند. ویژگی عمده این چادر پوشیدگی بسیار زیاد و آزادی کامل دست ها در همه حالت هاست.
چادر صدف دارای کاپ و نقاب متصل به چادر است، که با پوشش کامل سر و گردن نیاز به پوشیدن روسری یا مقنعه را برطرف کرده است. البته در زیر مجموعه مدل های صدف، مدل بدون کاپ و نقاب آن نیز تولید شده است. جلوی چادر تا نیمه با زیپ مخفی و از نیمه تا پایین با دوخت بسته شده است و نیازی به پوشیدن مانتو همراه آن نیست.

مدل-چادر-مشکی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
این چادر در چند طرح مختلف تولید شده است:

  • مدل مچ دار
  • مدل آستین دار
  • مدل بدون مچ

چادر مشکی مدل دار؛ چادر لبنانی
چادر لبنانی جز اولین مدل ها از انواع چادر مشکی بوده است، که پوشش کاملی را برای بانوان به همراه داشته است. بعد از آن مدل های بهتری با این نوع پوشش در بازار آمده است که آن ها را نیز معرفی خواهیم کرد. طراحی مدل لبنانی به این صورت است که در الگو ابتدایی آن جایی برای آستین طراحی نمی‎شود، بلکه فضایی برای بیرون آوردن دست ها باز می‎شود. پوشش جلوی مدل لبنانی به این شکل است که از کنار سمت چپ چادر کش متصل شده است که، در بازوی سمت راست قرار می‎گیرد و برای استفاده از آن، این کش به سمت دیگر با دکمه وصل می‎شود.
چادر لبنانی مقنعه دار هم از انواع این چادر می باشد که دارای کاپ و نقاب در جلوی سر می باشد که شما می توانید این چادر را بدون نیاز به روسری یا مقنعه استفاده نمایید.مدل لبنانی به دلیل بسته بودن جلوی چادر و پوشش بالا، به شما این امکان را می‌دهد تا در زیر آن لباس راحت‌تری بپوشید. برای تهیه‌ی این چادر به ۵/۳ متر پارچه با عرض ۱۸۰ سانتی‌متر نیاز است.
این چادر در چند طرح مختلف تولید شده است:

  • مدل دارای مچ و بدون مچ
  • مدل های ساده و نگینی

چادر مشکی مدل دار؛ چادر بحرینی
بعد از مدل لبنانی، مدل چادر بحرینی به بازار ایران آمده است. چادر بحرینی از مدل های پر فروش انواع چادر مشکی‎ست که، در بین بانوان محجبه پرطرفدار است.
وجود آستین در این مدل، از قسمت آرنج به پایین است. این طراحی آستین باعث شده است که این مدل چادر زیبایی بیشتری را به خود بگیرد. البته مدل چادر بحرینی از لحاظ آزادی نسبت به مدل چادر لبنانی معمولی تر است و از آزادی کمتری برخوردار است.
برای تهیه این چادر به 5/2 متر پارچه با عرض 180 سانتیمتر و یا 5 متر پارچه با عرض 100- 90 سانتیمتر نیاز است. از این مدل چادر برای استفاده روزانه و مجلسی استفاده می‎شود به همین دلیل ممکن است با انواع مختلف پارچه های چادری دوخته شود.
چادر مشکی طرح دار؛ چادر عبای عربی
چادر عبای عربی جز پرطرفدارترین انواع چادر مشکی است، که زیبایی خاص و ریزش خیلی خوبی روی سر دارد. خصوصا اگر این مدل چادر با پارچه های خاص و خوبی دوخته شود. اصالت این مدل چادر از عراق است که معمولا خود بانوان عراقی با پارچه های سنگین می‎دوزند، ولی در ایران از پارچه های سبک و مجلسی استفاده می‎شود.
چادر عربی اصیل به چادر جده نیز معروف است. چادر جده بسیار راحت و آزاد است، هیچ دکمه و کش و زیپی ندارد. اما برخی بانوان ایرانی برای راحتی از کش نیز استفاده می‎کنند.
چادر مشکی طرح دار؛ چادر قجری ( چادر کمری)
چادر قجری (قاجاری) یا کمری از قدیمی ترین مدل های انواع چادر مشکی ایرانی است. در فیلم ها و عکس های دوران قاجار قطعا این مدل چادر را دیده اید. اسم اصلی این مدل چادر همان کمری است، منتها همانطور که گفته شد چون مدل این چادر در دوران قاجار رواج پیدا کرده است، به آن قجری نیز می‎گویند.
این چادر برای بانوان درشت اندام یا باردار بسیار مناسب است.
چراکه مدل چادر به این گونه است که پوشش قوی ای دارد و مانند پیراهن از بالا تا پایین را می‌پوشاند. به این صورت که از جلو به دو تکه تقسیم می‎شود، و از قسمت کمر بسته می‎شود و بالاتنه آن آزاد است. و وقتی رو گرفته می‎شود دو تکه بودن آن مشخص نیست و در بعضی از مدل ها یک مقنعه آستین دار برای آن دوخته می‎شود که البته طرفدار زیادی این مدل ندارد.
چادر مشکی طرح دار؛ چادر دانشجویی
مدل چادر دانشجویی جز مدل های ساده از انواع چادر مشکی ایرانی است که، تقریبا شبیه به چادر ساده ایرانی است. با این تفاوت که برای بیرون آوردن دست ها شکاف هایی بزرگ در نظر گرفته شده که بانوان می توانند به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند.
شکاف های که برای دست ها در این چادر ایجاد شده است به گونه ای است که امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد. نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است و برای استفاده روزانه به شدت آزاد و راحت است.

مدل-چادر-مشکی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
چادر مشکی طرح دار؛ چادر عبای ایرانی
مدل چادر عبای ایرانی جز مدل های ساده از انواع چادر مشکی است که تقریبا شبیه به چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که برای بیرون آوردن دست ها شکاف هایی بزرگ در نظر گرفته شده است که، بانوان می توانند به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند.
شکاف های که برای دست ها در این چادر ایجاد شده است به گونه ای است که امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است و برای استفاده روزانه به شدت آزاد و راحت است.
چادر مشکی طرح دار؛ چادر جلابیب
چادر جلابیب جز انواع چادر مشکی ایرانی است که به دلیل داشتنِ کاپی شبه مقنعه، بدون روسری یا مقنعه نیز قابل استفاده است. برای دوخت مدل جلابیب از پارچه هایی که بدن نما نیستند استفاده می‎شود، و به بانوان امکان می‎دهد تا حتی با لباس راحتی منزل و بدون پوشش مانتو بتوانند از این چادر استفاده کنند.
زیپ مخفی جهت شیردهی نوزاد و جیب مخفی برای قراردادن موبایل و کیف پول از دیگر ویژگی های مدل چادر جلابیب است. آستین این چادر به نحوی طراحی شده که دیگر نیازی به ساق دست نداشته باشید، البته این آستین یک زیپ مخفی هم دارد که در مواقع وضوگیری می‎توانید آن را باز کرده و دستانتان را بشویید.
برای استفاده روزانه از این مدل چادر بیشتر استفاده می‎شود به همین دلیل برای دوخت آن از پارچه های مجلسی و یا سر و براق معمولا استفاده نمی‎شود.
چادر مشکی طرح دار؛ چادر عربی
این مدل جز چادر های عربی است که به انواع چادر مشکی اضافه شده است. شباهت زیادی به چادر عبای عربی دارد و جز مدل های چادر بانوان عراق است، که در میان اعراب یه عبا معروف است. مانند چادر عبای عربی عرض زیادی دارد که باعث ایجاد پوشش زیاد برای بانوان شده است.
تفاوت اندکی بین چادر عربی و عبای عربی است که در قسمت برش آستین ها دیده میشود مراقب باشید. که در هنگام خرید باید به این نکته دقت لازم را نمود.
اسم چادر های عربی
چادرهای عربی در اسم‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. اکثر افراد اسم در مراجعه حضوری اسم چادر عربی خود را با نام پارچه آن ذکر می‌کنند مثل: چادر عربی کن کن ژرژت. از دیگر نام‌هایی که مشتریان چادر عربی را صدا می‌زنند عبارت است از:

  • چادر عربی اصیل
  • چادر عربی نگین دار
  • چادر عبا عربی
  • چادر عربی ساده
  • چادر عربی بحرینی
  • چادر عربی امارتی
  • چادر عربی بیروتی

چادر مشکی طرح دار؛ چادر حلما
چادر حلما جز انواع چادر مشکی ایرانی است به دلیل داشتنِ شبه مقنعه، بدون روسری یا مقنعه هم قابل استفاده است.چادر زنانه مدل حلما یکی از پرکاربردترین چادر های مشکی زنانه است. همان طور که در توضیحات اولیه و عکس ها مشخص است چادر زنانه حلما به خاطر آزادگی عمل و جیب های مختلفی که داخل چادر طراحی شده است به شدت مناسب و راحت برای بانوان ایرانی است.

مدل-چادر-مشکی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
چادر زنانه حلما با پارچه های مختلف کن کن، ژرژت، حریرالاسود و … دوخته شده است تا ظاهر و آویز مناسب و زیبایی بر روی سر داشته باشد.
به دلیل طراحی خاص مناسب محیط‎های مختلف کاری، روزمره و پیاده روی می باشد خصوصا به هنگام پیاده روی اربعین بهترین انتخاب برای شماست.
ویژگی عمده این چادر پوشیدگی بسیار زیاد و آزادی کامل دست ها در همه حالت هاست. داخل چادر در کنار زیپ مخفی آن، دو جیب مخفی طراحی شده است. در قسمت مچ چادر نیز زیپ مخفی قرار دارد که در زمان هایی مانند وضو گرفتن بسیار پرکاربرد می باشد. چادر حلما دارای کاپ و نقاب متصل به چادر است که با پوشش کامل سر و گردن نیاز به پوشیدن روسری یا مقنعه را برطرف کرده است.
جلوی چادر تا نیمه با زیپ مخفی و از نیمه تا پایین با دوخت بسته شده است و نیازی به پوشیدن مانتو همراه آن نیست. به دلیل اینکه در این مدل از مچ کوتاه با طولی حدود 12 سانتی متر استفاده شده میزان پارچه مصرفی بیشتر شده و چادر حالت آزاد و کلوش­تری دارد که سطح بالایی از پوشیدگی اندام ها را به ارمغان می آورد.
چادر ساده ایرانی
همان طور که از اسم آن مشخص است چادر ساده ایرانی یک مدل ساده و با پیشینه ایرانی از انواع چادر مشکی است، برای دوخت این مدل چادر از انواع پارچه های چادری ساده و یا طرح دار استفاده می‎شود. تقسیم بندی مجلسی بودن و یا استفاده روزانه این مدل چادر باتوجه به انتخاب نوع پارچه مشخص می‎شود.
چادر ساده دوخت آسان و اندازه گیری راحتی دارد. در این خصوص می‎توانید مقاله مربوط به آموزش دوخت چادر مشکی ساده در سایت را بخوانید.

مدل-چادر-مشکی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مقدار پارچه مورد نیاز برای چادر ساده ایرانی
چادر ساده ایرانی یا قواره، به طور رسمی به چادر ایرانی معروف است که معمولا 4.5 الی 5 متر پارچه نیاز است. به طور کلی مقدار پارچه صرفی نسبت به عرض پارچه های مختلف متفاوت می‎باشد. برای افراد تا خدود قد 165 متر از پارچه هایی با عرض 120 سانتی متر 5 متر پارچه، 150 سانتی متر 3/70 متر پارچه استفاده می شود.
مدل چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد انواع چادر مشکی دخترانه-انواع مدل چادر دانشجویی-انواع چادر مشکی با اسم و قیمت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل چادر مشکی – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.