مدل مانتو اسپرت دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل مانتو اسپرت  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مدل مانتو اسپرت دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل مانتو اسپرت – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت ۲۰۲۱-مدل مانتو اسپرت کوتاه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو اسپرت دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت ۲۰۲۱-مدل مانتو اسپرت کوتاه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل-مانتو-اسپرت--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل مانتو اسپرت دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت ۲۰۲۱-مدل مانتو اسپرت کوتاه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

مدل-مانتو-اسپرت--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

برای اطلاع از قیمت مدل مانتو اسپرت  در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو اسپرت  کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-اسپرت--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

 

 

انواع مانتو
مدل‌های مانتو زنانه تنوع بسیار زیادی دارد و براساس نوع رنگ، کاربرد، جنس و مدل قابل دسته بندی است. یکی از دسته بندی‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم، دسته بندی زیر است:
• مانتو اسپرت: مانتو اسپرت با شلوارهایی مانند شلوار جین و کتان برای تیپ روزمره مناسب است و در دانشگاه و ... می‌توانید از آن استفاده کنید.
• مانتو مجلسی:‌ مانتوهای مزون دوزی که می‌توانند کوتاه یا بلند باشند و از حریر و کرپ و پارچه‌هایی مانند ژاکارد و ... در آن‌ها استفاده می‌شود و می‌توانند ظاهری لاکچری داشته باشند. طرح‌ها و دوخت‌های سنتی هم در این مانتوها قابل استفاده است.رنگ مانتو مجلسی بسته به نوع کارکرد می تواند روشن یا تیره باشد.

مدل-مانتو-اسپرت--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
• مانتو رسمی و اداری: مانتوهای اداری اغلب ظاهری ساده دارند و از پارچه‌هایی مثل فاستونی دوخته می‌شود و ایستادگی خوبی دارند. این مانتوها در خیلی از موارد شلوار ست خودشان هم دارند و شیک به نظر می‌رسند.
• شنل: شنل نوع دیگری از مانتو است که اگر با پارچه‌ی نخی دوخته شود برای تابستان عالی است و اگر با مخمل آن را بدوزید یک مانتو پاییزه‌ی عالی است. مدل‌های مختلفی از شنل پشمی هم وجود دارند که کاربرد پالتو دارند.
• مانتو کتی: مانتو کتی هم یکی از مدل‌های مانتو هست که می‌تواند به‌صورت اسپرت و مجلسی استفاده شود و به‌عنوان مانتو بهاره یا پاییزه کاربرد دارد.

مدل-مانتو-اسپرت--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
• سارافون: سارافون هم لباسی شبیه مانتو است که آستین ندارد و باید زیر آن یک لباس آستین دار بپوشید.
مدل مانتو اسپرت دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت ۲۰۲۱-مدل مانتو اسپرت کوتاه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل مانتو اسپرت – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.