مدل مانتو ساده جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل مانتو ساده جدید  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مدل مانتو ساده جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل مانتو ساده جدید – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو ساده جدید کوتاه-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو جدید-مدل مانتو ترکیبی جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو ساده جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو ساده جدید کوتاه-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو جدید-مدل مانتو ترکیبی جدید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل-مانتو-ساده-جدید--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل مانتو ساده جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو ساده جدید کوتاه-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو جدید-مدل مانتو ترکیبی جدید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مدل مانتو ساده جدید در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو ساده جدید کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-ساده-جدید--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

سبک شناسی مانتو
از انواع مانتو زنانه می توان به مانتو بلند ، مانتو ساده ، مانتو اسپرت ، مانتوجلو باز ،مانتو کتی ، مانتو عبایی ، مانتو جلو بسته ... اشاره کرد هر کدام از این مدل مانتوها براساس موقعیت مورد استفاده می توانند استایل زیبا وشیکی برای بانوان ایرانی بسازند در ادامه در مورد انواع مدل مانتو نکات خرید مانتو بیشتر توضیح خواهیم داد با تانما همراه باشید.
مانتو زنانه بلند
مانتو زنانه بلند جلو باز مدتی است بسیار نزد خانم های ایرانی محبوب شده است این مدل مانتو را بهتر است با توجه به رنگ وجنس پارچه، با شلوار مناسبی بپوشید این مانتوبلند تمام استایل شما را تحت تاثیر قرار می دهد در انتخاب آن دقت کنید وبراساس قد وفرم اندام خود آن را تهیه کنید خانم های بلند قد بهترین گزینه برای پوشیدن مانتو بلند زنانه هستند.شما می توانید مانتو جلوباز خود را با شلوارگشاد پارچه ای ویا شلوار جذب ست کنید . اگر برای بلندتر به نظر رسیدن مانتو زنانه بلند را انتخاب کرده اید بهتر است با شلوارتان هم رنگ باشد ، استایل یک رنگ برای این منظور موثر تر است .

مدل-مانتو-ساده-جدید--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو زنانه کوتاه
مانتو زنانه کوتاه یکی از انواع مانتو زنانه است که در نوع خود بسیار شیک وجذاب می تواند باشد. مانتو زنانه کوتاه کتی برای افرادی که قد آنها کوتاه است مناسب و برای رفع نگرانی آنها در این مورد بسیار موثر است .مانتو کتی خود را با شلوار پارچه ای که با مانتو کوتاه زنانه شما در یک طیف رنگ است ، ست کنید سپس از روسری زیبایی به همراه کفش پاشنه دار به رنگ روسریتان استفاده کنید.
مانتو زنانه ترکیبی یکی از انواع مانتو زنانه مجلسی بشمار می رود . مانتو زنانه ترکیبی ممکن است از ترکیب پارچه ای براق به همراه توردوخته شود ویا پارچه ی گیپور زیبایی را با یک پارچه ساده ترکیب کنند . البته مانتو زنانه ترکیبی می تواند از یک جنس پارچه ولی در رنگ های متفاوت نیز دوخته شود . از این مدل مانتو می توانید در مراسم های رسمی ومجالس بهره ببرید .
مانتو زنانه مینیمال
مانتو زنانه مینیمال : در این سبک پوشش بیشتر کاربرد لباس اهمیت دارد وشما در مدت زمان کوتاهی می توانید ظاهری آراسته وشیک ودرعین حال ساده داشته باشید مانتو زنانه مینیمال جزءانواع مانتو زنانه ساده بشمار می رود زیرا سبک مینیمال ازاکسسوری بسیار کم استفاده می شود .

مدل-مانتو-ساده-جدید--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو زنانه مینیمال دارای رنگی خنثی وبدون طرح وتزیین است در این سبک رنگ های سیاه، سفید و خاکستری رنگ های برجسته ای به شمار می روند.به یاد داشته باشید از هر سبکی برای پوشش خود استفاده می کنید حتما لباس شما اندازه وفیت باشد .
مانتو زنانه فلورال
مانتو زنانه فلورال: این سبک از طبیعت الهام گرفته شده وبه عبارت ساده تر می توان گفت مانتو های گل گلی همان مانتو زنانه فلورال هستند . در آغاز سبک فلورال بیشتر روی لباس سنتی زنان ژاپنی (کیمنو) بسیار دیده می شد اما کم کم برای لباس های دیگر نیز در نظر گرفته شد.
اگر قصد خرید مانتو زنانه فلورال را دارید پیشنهاد ما به شما خرید مانتو زنانه فلورال با گلهایی به رنگ پاییز است وبهتر است شلوارتان را بدون طرح وبا رنگی مناسب با استایلتان انتخاب کنید .این مدل مانتو زنانه برای فصول گرم سال بسیار مناسب است 
مانتو زنانه کژوال
مانتو زنانه کژوال : استایل کژوال یک استایل خیابانی بشمار می رود وراحتی فرد در آن مهم است استفاده از مانتوساده زنانه به همراه شلوار پارچه ای ویا شلوار جین وپوشیدن کتانی با رنگی هماهنگ با مانتو شلوار می باشد .
استایل کژوال برای تمامی فصل ها کاربرد دارد مثلا مانتو زنانه کژوال می تواند یک مانتو نخی ساده که با یک جفت صندل وشال نخی همراه شده باشد ویا برای فصل زمستان شلوار جین آبی رنگ خود را با مانتویی با پارچه ضخیم ولی دوختی ساده وراحت وکتانی می توانید بپوشید و از استایل کژوال خود لذت ببرید.

مدل-مانتو-ساده-جدید--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو زنانه اسپرت
مانتو زنانه اسپرت از ویژگی چون سادگی پیروی می کند .مانتو اسپرت زنانه بیشتر در مکان های رسمی وآموزشی کاربرد دارد شما اگر دانشجو هستید بهتر است از مانتو زنانه اسپرت استفاده کنید تا علاوه بر سادگی از شیکی وبه روز بودن این مدل مانتو بهره ببرید .از مهم ترین خصوصیات یک استایل اسپرت راحتی و انعطاف پذیری آن است .به خاطر داشته باشید مانتو زنانه اسپرت اصلا مناسب استفاده در مجالس ومهمانی ها نیست .
مانتو زنانه مجلسی
مانتو زنانه مجلسی : در مکان هایی که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد مانتو زنانه مجلسی بسیار کاربرد دارد . اولین نکته در خرید مانتو زنانه مجلسی توجه به دوخت وسایز آن می باشد . این مدل مانتو باید بسیار ظریف دوخته شده باشد ، اندازه و سایز آن کاملا هماهنگ با اندام شما باشد مانتو زنانه مجلسی نسبت به مانتو اسپرت ومانتو زنانه کژوال ویا ساده از قیمت بالاتری برخورداراست .

مدل-مانتو-ساده-جدید--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مدل مانتو ساده جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو ساده جدید کوتاه-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو جدید-مدل مانتو ترکیبی جدید مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل مانتو ساده جدید – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.