مدل مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل مانتو زنانه  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مدل مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل مانتو زنانه – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو زنانه شیک-مدل مانتو جدید-مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو زنانه شیک-مدل مانتو جدید-مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل-مانتو-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو زنانه شیک-مدل مانتو جدید-مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مدل مانتو زنانه در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو زنانه کلیک کنید.

مدل-مانتو-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

از انواع مدل های مانتو پرطرفدار می توان به مانتوهای ساده اشاره کرد. اگر می خواهید یک تیپ ساده و اما درعین حال جذاب داشته باشید، باید درانتخاب مانتو دقت کنید. هر نوع مدل مانتو ساده جدید را می توانید درهرمکانی استفاده کنید. مانتوهای ساده مدل های متفاوتی دارد که می توانید بنا به سلیقه خود بهترین نوع آن را خریداری کنید. در این مقاله 28 مدل مانتو ساده جدید دخترانه و زنانه را برای شما آماده کرده ایم.
انتخاب مدل مانتو ساده جدید براساس اندام
ازجمله فاکتورهایی که برای انتخاب مدل مانتو ساده جدید باید به آن دقت داشته باشید، بررسی فرم بدن و قدتان است. برای مثال دقت داشته باشید اگر قدبلندی دارید، از انتخاب مانتوهای بلند خودداری کنید. برعکس این نکته نیز صادق است. درادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که باتوجه به آن ها می توانید انتخاب خوبی را براساس قد و اندام خود داشته باشید.

مدل-مانتو-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو مناسب برای خانم های قدبلند
اگر قدبلندی دارید، لازم است هنگام خرید مانتو مانتوهای خیلی بلند و خیلی کوتاه را انتخاب نکنید. این نوع مانتوها می تواند استایل شما را به کلی عوض کند.
هم چنین بهتراست از انتخاب مانتو و شلوارهای هم رنگ نیز خودداری کنید، این مانتوها قدشما را بیشتر از حدمعمول نشان می دهد. بهتراست درانتخاب مدل مانتو ساده جدید خود دقت کنید رنگ مانتوو شلوار باهم متفاوت باشد، بدین ترتیب استایل شما به چندقسمت تقسیم می شود و همین موضوع نیز قدشما را کوتاهتر نشان می دهد.
برای انتخاب مدل مانتوساده جدید و شیک لازم است مانتویی را انتخاب کنید که توجه را از قدشما دورکند. به همین دلیل نیز انتخاب مانتوهای ساده کمردار می تواند استایل جذابی را برای شما بسازد.
مانتو مناسب برای خانم های قدکوتاه
اگر قدکوتاهی دارید، لازم است مانتویی را انتخاب کنید که قدتان را بلندتر ازحدواقعی نشان دهد. برای مثال می توانید مانتوهایی را انتخاب کنید که خطوط عمودی دارند، این خطوط قدتان را بلندتر از حدواقعی نشان می دهد.
خانم هایی که جثه ریزی دارند، به هیچ عنوان نباید مانتوهای گشاد را انتخاب کنند این مانتوها آن ها را چاقتر و کوتاه قدتر نشان می دهد. مدل مانتو ساده جدید بهترین انتخاب برای خانم های قدکوتاه است و اما باید دقت کنند که متناسب با اندام ان ها باشد.

مدل-مانتو-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو مناسب برای خانم های چاق
مدل مانتو ساده جدید مناسب برای خانم های چاق باید به صورتی باشد که اندام وی را لاغرتر نشان دهد. توجه کنید اکثر خانم هایی که اندام چاقی دارند به دنبال خرید مانتوهای تنگ هستند، این انتخاب بسیار اشتباه است. دقت کنید مانتوهای تنگ شکل خوبی به استایل شما نمی دهد، بنابراین حتی اگر وزنتان بالاست بازهم مانتوهایی را انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد.
مانتوهای راه راه عمودی می تواند اندام چاق را لاغرتر از حدواقعی نشان دهد.به هیچ عنوان مانتوهایی با راه راه افقی را انتخاب نکنید، این مانتوها شما را چاقتر از حدواقعی نشان می دهد. اگر به مانتوهای طرح دار علاقه ندارید، به دنبال مدل مانتو ساده جدید شیک متناسب با اندام خود باشید.
مانتوهای جیب دار نیز مناسب اندام های چاق نیست، بهتراست مانتوهایی را انتخاب کنید که در قسمت جانبی آن شکاف داشته باشد. این شکاف ها راه رفتن را برای شما راحتتر می کند.
مانتو مناسب برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند
انتخاب مانتو برای آن دسته از خانم هایی که شکم بزرگی دارند، بسیارسخت است. اما بهتراست برای انتخاب مدل مانتو ساده شیک جدید نکات زیر را درنظربگیرید.

مدل-مانتو-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
خانم هایی که شکم بزرگی دارند، بهتراست از مانتوهایی استفاده کنند که یک طرف در طرف دیگر لباس پیچیده می شود. این مدل مانتوها بخش کمر شما را به خوبی نمایش می دهد و باعث می شود توجه از روی شکم برداشته شود.
هم چنین خانم هایی که شکم بزرگی دارند در انتخاب مدل مانتوساده جدید باید دقت کنند، به هیچ عنوان مانتوهای کمردار را انتخاب نکنند. این مانتوها شکم آن ها را بزرگتر از حدواقعی نشان می دهد. به صورت کلی باید از انتخاب مانتوهایی که توجه را روی شکم متمرکز می کند، خودداری کنید.
مانتو ساده جدید و مناسب برای خانم هایی که سینه های بزرگی دارند
خانم هایی که سینه های بزرگی دارند باید از به دنبال مانتوهای جدیدی باشند، که بتواند سینه آن ها را کوچکتر نشان دهد. بدین منظور لازم است مانتوهایی را انتخاب کنید که بالاتنه گشادتری دارند. از انتخاب مانتوهایی که بالاتنه تنگی دارند، خودداری کنید.
برای این که توجه را از روی سینه ها بردارید، می توانید از لوازم جانبی بزرگی برای پوشاندن آن استفاده کنید. برای مثال می توانید یک روسری جذاب بپوشید.
توجه کنید از انتخاب مانتوهایی که روی سینه آن ها جیب دارد، خودداری کنید. می توانید با انتخاب مانتوهای پلیسه توجه را به کلی از روی بالاتنه خود بردارید.

مدل-مانتو-زنانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو ساده و جدید مناسب برای خانم هایی که سینه کوچکی دارند
خانم هایی که سینه کوچکی دارند، بهتراست مانتوهایی را انتخاب کنند که طرح های متوسطی دارند. هم چنین انتخاب مدل مانتوساده جدید با رنگ روشن می تواند استایل جذابی برای شما بسازد.
البته می توانید برای بزرگتر به نظررسیدن سینه ها از تزئیناتی مانند گل سینه ، دکمه، گلدوزی و یا قلابدوزی استفاده کنید.
مدل مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو زنانه شیک-مدل مانتو جدید-مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - مدل مانتو زنانه – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.