شومیز دامن ترک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


شومیز دامن ترک  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

شومیز دامن ترک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - شومیز دامن ترک – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن مجلسی زنانه-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام-مدل دامن ترک دار بلند-شومیز دامن حریران وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز دامن ترک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن مجلسی زنانه-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام-مدل دامن ترک دار بلند-شومیز دامن حریران زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز-دامن-ترک--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

شومیز دامن ترک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن مجلسی زنانه-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام-مدل دامن ترک دار بلند-شومیز دامن حریران دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن ترک در سایت حریران بر روی کلمه شومیز دامن ترک کلیک کنید.

شومیز-دامن-ترک--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

در هنگام انتخاب شومیز زنانه چه نکاتی مهم است؟
همانطور که گفته شد نکاتی وجود دارد که هنگام انتخاب شومیز حتما باید مورد توجه قرار گیرد تا شما استایل شیک و مناسبی داشته باشید. از جمله این معیار های انتخاب می توان به جنس پارچه شومیز، یقه و آستین شومیز، کیفیت دوخت شومیز، متناسب بودن با فرم اندام شما و انتخاب رنگ اشاره کرد که در این قسمت آن ها را توضیح می دهیم.
جنس پارچه
هنگام خرید شومیز به جنس پارچه، نوع بافت و ساختاری که دارد توجه کنید. پارچه یک عنصر مهم و کلیدی است پس کاربرد آن را مشخص کنید. اگر از آن به صورت روزانه استفاده می کنید جنس محکم و خوب بخرید که در اثر شست و شوی مداوم از بین نرود. پارچه هایی که برای شومیز استفاده می شود معمولا از جنس حریر، ساتن، پوپلین نخی، ابریشم، کتان مصری و پلی استر است. از میان این پارچه ها، پارچه پوپلین نخی که بیشتر استفاده می شود پارچه ای است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مقاوم و نرم است.

شومیز-دامن-ترک--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
یقه و آستین
برای معیار یقه و آستین، تنگ یا گشاد و آزاد بودن آن مهم است. هرچه یقه و سر آستین شما خشک و سفت تر باشد، لباس شما رسمیت بیشتری دارد. اگر می خواهید استایلی معمولی داشته باشید، یقه و سر آستین را کمی آزاد انتخاب کنید که از حالت رسمی خارج شود. یقه شومیز انواع مختلفی دارد که باید متناسب با اندازه گردنتان انتخاب کنید. سر آستین نباید خیلی پهن، تنگ یا گشاد باشد که از مچ دست بیرون بیاید و روی دست بیوفتد. آستین ها باید به گونه ای باشد که بتوانید حرکات دست خود را به راحتی انجام دهید.
کیفیت دوخت
نکته دیگری که باید توجه کنید این است که دوخت شومیز کیفیت مناسب و خوبی داشته باشد و روی تن به خوبی بنشیند. دوخت خوب نباید به مرور زمان از بین برود و یا شکل شومیز را تغییر بدهد. شومیز را از جایی بخرید که کیفیت دوخت آن تضمین شده است.
تناسب با فرم اندام
حتما قبل از انتخاب و خرید شکل و فرم بدنتان را بشناسید و بدانید که شکل اندامتان در کدام دسته سیب، گلابی، ساعت شنی، مستطیل و مثلث قرار دارد. اگر شومیز متناسب با اندام خود را انتخاب نکنید نمی توانید به آن استایلی که مد نظرتان است برسید. اگر اندامتان به شکل سیب است شومیز با کمر پهن بخرید. اگر به شکل گلابی است بالاتنه تنگ و پایین تنه گشاد مناسب است. اگر ساعت شنی هستید باید شانه و ران در شومیز آزاد و گشاد باشد. اندام مستطیلی از شومیز های اپل دار در شانه استفاده کنند و اگر اندام مثلثی دارید شومیز جذب بخرید.

شومیز-دامن-ترک--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ شومیز مساله ای کاملا سلیقه ای است و هر فرد بسته به سلیقه، نیاز و مراسمی که شومیز را می پوشد، رنگ آن را انتخاب می کند. رنگ های خنثی رنگ هایی هستند که با بقیه رنگ ها به راحتی ست می شوند و نیاز است که حتما آن ها را داشته باشید. دقت کنید که هر رنگی برای مراسم و میزان رسمی بودن آن مراسم به درستی انتخاب شود.
جمع بندی
شومیز ها امروزه مصارف زیادی در استایل خانم ها دارند و انواع آن ها نیز مختلف است. در این مقاله به نکاتی که هنگام انتخاب شومیز باید توجه کنید اشاره کردیم.

شومیز-دامن-ترک--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
شومیز دامن ترک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن مجلسی زنانه-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام-مدل دامن ترک دار بلند-شومیز دامن حریران مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - شومیز دامن ترک – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.