شومیز شلوار برای خواستگاری دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


شومیز شلوار برای خواستگاری دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

شومیز شلوار برای خواستگاری دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز شلوار شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز شلوار کلوش-شومیز شلوار بیرونی-شومیز شلوار کوتاه-سارافون خواستگاری وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز شلوار برای خواستگاری دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز شلوار کلوش-شومیز شلوار بیرونی-شومیز شلوار کوتاه-سارافون خواستگاری زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز-شلوار-برای-خواستگاری-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

شومیز شلوار برای خواستگاری دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز شلوار کلوش-شومیز شلوار بیرونی-شومیز شلوار کوتاه-سارافون خواستگاری دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز شلوار برای خواستگاری در سایت حریران بر روی شومیز شلوار برای خواستگاری کلیک کنید.

شومیز-شلوار-برای-خواستگاری-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

نکات مهم پوشیدن شومیز شلوار- بلوز شلوار برای خواستگاری
باید سعی کنید شومیز و شلوار و استایلی که برای روز خواستگاری خود انتخاب می کنید شیک و زیبا در عین حال ساده باشد. از پوشیدن لباسهای عجیب غریب خودداری کنید. -
از پوشیدن لباس های راحتی و به قول معروف کژوال خودداری کنید .راحت بودن شما در لباس خواستگاری تان بسیار مهم است اما نباید اینطور به نظر برسد که شما لباس راحتی و یا لباس هایی که در خیابان- می پوشید ، پوشیده باشید. از پوشیدن شلوار جین، شلوار کتان، تیشرت و یا شومیزها بلوزهای اسپرت خودداری کنید.
-از رنگ های شاد، ملیح و روشن استفاده کنید که حس صمیمیت، آرامش، احساس شادی و دخترانگی بیشتری داشته باشد. حتی اگر اندام شما تو توپر و چاق است باز هم از پوشیدن رنگ‌های مشکی و خیلی تیره، آن هم بصورت سرتاپا خودداری کنید
-زیورآلات را فراموش نکنید.البته یادتان باشد که از دو یا حداکثر سه آیتم زیورآلات در استایل خود بیشتر استفاده کنید. ولی از انداختن زیورالات بزرگ و بیش از حد اصلاً استفاده نکنید.

شومیز-شلوار-برای-خواستگاری-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
-سعی کنید یکی از آیتم هایی که می‌پوشید طرح دار و یا مدل دار باشد .مثلاً یا شومیز و بلوز شما طرح دار و نقش دار باشد و یا شلوار شما. از پوشیدن شومیز و شلوار طرح دار و شلوغ هر دو با هم اجتناب کنید
-اگر می‌خواهید هم شومیز و هم شلوار شما ساده باشد، یکی از آنها بهتر است که مدل خاصی داشته باشد. مثلا مدل یقه خاص یا مثلا پارچه خاصی داشته باشد. اگر هر دو آنها ساده باشند، کمی بی حال و بیش از حد ساده به نظر خواهید رسید .بنابراین اگر می‌خواهید زیادی ساده نباشید، حداقل یکی از آنها مدلی خاص داشته باشد.
-از پوشیدن لباسهای عروس گونه بپرهیزید. هنوز شما در مراحل آشنایی و خواستگاری به سر می برید و اگر بخواهید لباس هایی مانند عروس بپوشید کمی جلوه خوبی ندارد. منظور از لباس عروس گونه چیست؟ یعنی سر تا پا سفید بپوشید و یا لباسهای تور دار و دانتل دار و لباس هایی شبیه به سبک عروس بپوشید! این کار اشتباه است.
-از شومیز هایی که بدن نما هستند خودداری کنید. شما در وهله اول بسیار زیر ذره بین هستید چه رفتار و گفتار شما چه لباس پوشیدن شما بنابراین این که شما یک لباس باز و یا بدن‌نما بپوشید در وهله اول کمی توی ذوق خواهد زد. حتی اگر اهل پوشیدن لباس های باز هستید باز هم در جلسه اول مراعات کنید. بنابراین نسبت به فرهنگ خانواده خود و طرز پوشش این که همیشه دارید لباس تان را انتخاب کنید

شومیز-شلوار-برای-خواستگاری-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
-. در استایل خود ست کردن را فراموش نکنید. ست کردن به این معنا نیست که شومیز، شلوار، روسری، کفش و همه چیز شما یک رنگ باشد بلکه دو یا حداکثر سه چیز در استایل خود را با هم ست کنید. مثلاً شما می توانید روسری و شلوار خود را با هم ست کنید و یا می توانید رنگ کفش و روسری خود را با هم ست کنید و یا رنگ شومیز و کفش شما یک شبیه به هم باشد. به عکس‌هایی که در زیر برای نمونه برای شما قرار دادیم توجه کنید. می‌توانید دو یا حداکثر سه آیتم را از لحاظ طرح یا رنگ با هم ست کنید .
-بهترین شلوار برای شومیز شلوار خواستگاری، شلوار پارچه ای است . یعنی یک شلوار رسمی. اینکه شلوار شما کوتاه باشد یا بلند باشد، دمپاگشاد باشد و یا چسبیده به شما بستگی دارد. اینکه سلیقه شما چیست و یا نوع اندام شما .هر دو را در نظر گرفته و یک شلوار رسمی و مجلسی انتخاب کنید. همانطور که می بینید در عکسهای زیر تماماً شلوارهای پارچه‌ای برای شما گذاشته شده چرا که شلوارهای لی یا جین و شلوار کتان و... اصلاً مناسب نیستند.
-شومیز شلوار کاملاً یک مدل و یک طرح نپوشید دارد چراکه حس لباس اداری دست می‌دهد و جلوه زیبایی نخواهد داشت سعی کنید شومیز شما با شلوار شما متفاوت ولی قابل ست کردن با هم باشد.
-اگر میخواهید پایین تنه خود را بیشتر بپوشانید و در شومیز کمی معذب هستید ، میتوانید از شومیز هایی استفاده کنید که پشت آنها بلندتر از جلو آنهاست. به این صورت هم شومیز پوشیده اید و هم پایین تنه شما از پشت ، کاملا پوشیده میشود.
-نکات زیادی درباره پوشش لباس خواستگاری در پست های قبلی گفته ایم که به شما پیشهاد میکنیم همه این پست ها را بخوانید و لباسی مناسب انتخاب کنید.

شومیز-شلوار-برای-خواستگاری-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
-پیشنهاد رنگل به شما این است که شلوار شما نه دمپا گشاد باشد و نه دمپا خیلی تنگ . بهترین حالت شلوار راسته است.
-میتونید یک کمربند خیلی شیک و خاص هم برای شلوارتون استفاده کنید که استایلتان را خیلی جذاب تر میکند.
شومیز شلوار برای خواستگاری دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز شلوار کلوش-شومیز شلوار بیرونی-شومیز شلوار کوتاه-سارافون خواستگاری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز شلوار شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.