لباس عقد نباتی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


لباس عقد نباتی  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

لباس عقد نباتی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد نباتی – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبا جدید-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبای جلو باز-مدل عبا دخترانه جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد نباتی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبا جدید-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبای جلو باز-مدل عبا دخترانه جدید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد نباتی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبا جدید-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبای جلو باز-مدل عبا دخترانه جدید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت لباس عقد نباتی در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد نباتی کلیک کنید.

 

لباس-عقد-نباتی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

لباس مناسب عقد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ آیا تا به حال در مورد معیارهای مختلف لباس عقد فکر کرده‌اید؟ در مقاله زیر سعی شده است تا درباره یکی از موضوعات مهمی که هر خانم یکبار در زندگیش با آن مواجه می‌شود، صحبت شود. با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی‌های لباس عقد بپردازیم.
همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین و بهترین اتفاقی که در زندگی هر انسانی می‌افتد، ازدواج یا عقد است. عقد در کشورهای مختلف طبق آداب و رسوم آن کشور به شکل‌های مختلفی اجرا می‌شود. در کشور ما ایران نیز برخی عقد و عروسی را بصورت یکجا و برخی دیگر نیز مراسم عقد را بصورت جداگانه برگزار می‌کنند و در این روز خاص لباس عقد می‌پوشند. لباس عقد هم می‌تواند سفید باشد و هم رنگ‌های روشن دیگر مانند عسلی، نباتی و … که بر اساس سلیقه شخصی عروس انتخاب می‌شود. محل برگزاری مراسم عقد نیز کاملا سلیقه‌ای و شخصی است. برخی این مراسم را در محضرهای رسمی کشور برگزار می‌کنند و برخی دیگر در باغ یا خانه خود این مراسم را برپا می‌کنند. اگر در محضر مراسم عقد خود را برگزار می‌کنید، باید لباس مناسب با این فضا را بر تن کنید.
با توجه به زمان کوتاهی که بعد از مراسم خواستگاری تا عقد وجود دارد، یکی از دغدغه عروس خانم‌ها انتخاب لباس مناسب برای جشن عقد است. حتما اکثر کسانی که متاهل هستند نیز با این سوال در روز عقد خود مواجه شده‌اند که الان چی بپوشم؟ نگران این مسئله نباشید. در مقاله زیر قرار است بطور کامل درباره لباس مناسب عقد صحبت کنیم. با ما همراه باشید.با لیست کامل لوازم آرایشی عروس آشنا شوید.
طبقه‌بندی لباس مناسب عقد
اکثر مراسمات عقد در ایران یا در محضر یا در تالار و باغ برگزار می‌شود که هر یک از این محل‌ها نیازمند لباس مخصوص به خود است. در صورتی که مراسم عقد شما در محضر برگزار شود، نیاز به یک دست لباس با حجاب دارید. اگر هم مراسم عقدتان در تالار و باغ برگزار شود، باید به سراغ پیراهن‌های مجلسی بروید.
آشنایی با رنگ لباس عقد
یکی از مهم‌ترین ویژگی لباس عقد که در هنگام خرید لباس باید آن دقت زیادی کرد، رنگ لباس است. توصیه می‌شود برای مراسم عقد از لباس‌های با رنگ روشن استفاده کنید. بهترین رنگ‌ها برای لباس عقد سفید، کرمی، صورتی و یا نباتی است که هر کسی بسته به سلیقه خود یکی از رنگ‌ها را انتخاب می‌کند. در هنگام تصمیم‌گیری برای رنگ لباس عقد بهتر است به رنگ پوست خود نیز توجه کنید و لباسی را بپوشید که به رنگ پوستتان بیاید و در لباستان جذاب‌تر به نظر برسید. همچنین در صورتی که به دنبال جذابیت و جلوه بیشتری هستید، بهتر است از جواهرات خاص یا اکسسوری‌های متناسب با رنگ لباس خود انتخاب کنید.
شناخت قد لباس عقد
از دیگر ویژگی لباس عقد، قد لباس است که بسیاری از عروس خانم‌ها آن را نادیده می‌گیرند. قد لباس عقد باید مناسب با قد شما باشد، زیرا اگر لباس از قد نرمال شما بلندتر و یا کوتاه‌تر باشد، جلوه چندان مناسبی نخواهد داشت. امروزه تنوع لباس عقد در بازار بسیار زیاد است و هر شخص هر آنچه که مد نظرش باشد می‌تواند از بازار پیدا کند. حتی اگر کت و شلوار نیز می‌پوشید و عقدتان محضری است، باید به اندازه کت خود دقت کنید که آیا کت و شلوار کوتاه مناسب اندام شما است یا بلند؟
لباس‌های رسمی عقد
بسیاری از عروس‌ خانم‌ها تابع عرف هستند و ترجیح می‌دهند از لباس‌های رسمی یا فرمال برای مراسم عقد خود استفاده کنند. این لباس‌ها در عین شیک بودن، شایسته یک عروس خانم هستند و به عروس ابهت و وجهه خاصی می‌بخشند. در صورتی که اهل ریسک نیستید و می‌خواهید یک لباس شیک و رایج را در مراسم خود به تن کنید، بهتر است به سراغ لباس‌های رسمی مانند کت و شلوار یا مانتو و شلوار باشید که در بازار تنوع بسیار زیادی دارند.
معمولا لباس‌های رسمی مانند مانتو یا کت ساده هستند. برای اینکه جلوه خاصی به لباس خود بدهید می‌توانید از رنگ‌های ملایم و خاص پاستلی استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک بخش کوچک سنگ‌دوزی یا گل‌دوزی را به لباس خود اضافه کنید و یا رنگ لباس خود را گل یا لاک و رژ لب خود ست کنید.
لباس‌های خاص عقد
اگر به دنبال خاص‌ترین ویژگی لباس عقد هستید و به دنبال یک لباس خاص و بی‌نظیر در مراسم عقد خود می‌گردید، دیگر برای خرید به سراغ مانتو فروشی‌هایی که مانتو و کت عقد می‌فروشند نروید. زیرا شما به دنبال خاصی هستید که سلیقه خود را به رخ همه میهمانان بکشید. پس باید به دنبال لباس‌هایی با طراحی و جنس متفاوت باشید. مهم‌ترین ویژگی‌ای که این دسته از لباس‌های خاص دارند، این است که یک المان در طراحی به لباس اضافه شده که جلوه لباس را دو برابر کرده است. کمتر کسی ریسک کرده و به سراغ لباس‌های با طراحی خاص در مراسم عقد می‌رود.
پیراهن‌های ساده و شیک
یکی از ویژگی‌ لباس عقد، ساده و در عین حال شیک بودن آن است. در صورتی که مراسم شما محضری بوده و یا در سالن‌های عقد برگزار می‌شود، ولی علاقمند به پوشیدن کت و شلوار نیستید، می‌توانید از پیراهن‌های موقر و شیک استفاده کنید. این پیراهن‌ها بسیار مناسب بوده و کاملا مناسب عروس خانم‌های زیبا است. این لباس معمولا برای تمامی فصول مناسب است، زیرا با تغییر پارچه می‌تواند هم مناسب تابستان و هم مناسب زمستان باشد. این لباس‌ها در عین زیبایی، دارای راحتی بسیار زیادی نیز برای عروس خانم‌ها هستند که از اهمتی ویژه‌ای برخوردار است. برای اینکه لباستان زیادی ساده نباشد، می‌توانید یک مدل یقه و یا آستین خاص را برای آن در نظر بگیرید. در صورتی که رنگ لباس شما سفید یا شیری نیست و از رنگ‌های دیگری استفاده کردید، می‌توانید آن را با کراوات داماد و یا اکسسوری‌های مختلف ست کنید.
لباس شب یا لباس مجلسی عقد
لباس مراسم عقد در صورتی که در باغ، تالار و یا خانه شخصی انجام می‌گیرد، بهتر است به سراغ پیراهن‌های شیک و مجلسی بروید. پیراهن‌های کار شده بهترین انتخاب برای لباس مناسب عقد هستند. ابتدا رنگ لباس خود را تعیین کنید و سپس به سراغ مدل لباس بروید. بهتر است لباسی را انتخاب کنید که کاملا متمایز با لباس عروس شما در آینده باشد. این تفاوت می‌تواند مدل دامن، سبک لباس و یا رنگ لباس باشد. لباس‌های مجلسی شب در انواع مدل‌ها دکلته، آستین دار، دامن مدل ماهی و یا پفی و … موجود هستند که طبق سلیقه خود و اینکه اندامتان بیشتر مناسب کدام مدل است می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید
لباس عقد نباتی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبا جدید-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبای جلو باز-مدل عبا دخترانه جدید مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد نباتی – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.