لباس عقد شیک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


لباس عقد شیک  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

لباس عقد شیک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد شیک – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس عقد عروس-لباس عقد ساده و شیک-لباس عقد ساده و شیک رنگی-لباس عقد پوشیده وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد شیک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس عقد عروس-لباس عقد ساده و شیک-لباس عقد ساده و شیک رنگی-لباس عقد پوشیده زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد شیک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس عقد عروس-لباس عقد ساده و شیک-لباس عقد ساده و شیک رنگی-لباس عقد پوشیده دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت لباس عقد شیک در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد شیک کلیک کنید.

 

لباس-عقد-شیک--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

لباس-عقد-شیک--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

رنگ های مناسب لباس عقد محضری :
محدودیت خاصی وجود ندارد حتی اگر دلتان بخواهد نارنجی گل گلی بپوشید ، لباس عقد خودت، اما از قدیم مرسوم بوده است که از رنگ های ملایم تر و ملیح تر برای این روز استفاده شود . قدیمی ها معتقد بودند رنگ سفید در روز عقد شگون دارد و برای عروس خانم خوش یمن است . اما نهایتا اگر رنگ سفید را برای لباس عقد خود نمی پسندید بهتر است سراغ رنگ های روشن و ملیح بروید . مثل صورتی ، پنکیکی ، گل بهی روشن ، آبی کم رنگ ، فیروزه ای ملایم ، سبز ملایم ، کرم ، شیری و نباتی .
خصوصیات لباس عقد محضری مناسب ؟
از آنجا که مراسم عقد محضری یک مراسم رسمی محسوب میشود بهتر است از لباس های رسمی تر و ساده تر استفاده کنید
استفاده از لباس های دنباله دار و پف دار با زرق و برق اضافی مناسب پوشیدن در محضر نیست .
بهتر است لباس عقد خود را از رنگ های روشن و ملایم تهیه کنید .
بهترین رنگ برای لباس عقد رنگ سفید است ، اما مشکل رنگی سفید این است که ممکن است بعدها کمتر به کارتان بیاید
استفاده از رنگهای روشن دیگر مثل کرمی باعث میشود پس از عقد هم بتوانید از این لباس برای مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.
مدل هایی مثل کت و دامن بلند ، سارافون و دامن ، کت و شلوار رسمی و پوشیده ، مانتو های مجلسی و کار شده رنگ روشن میتواند برای عقد محضری استفاده شود.
پوشیدگی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته در انتخاب لباس عقد برای محضر است
از آنجایی که عقد محضری در یک فضای عمومی برگزار میشود برای انتخاب مدل لباس باید دقت بیشتری به خرج دهید تا هم عرف پوشش را راعایت کنید هم شیک و زیبا به نظر بیایید .
چطور لباس عقد مناسب بخریم ؟
به عنوان اولین گزینه دیدن مدل ها مختلف لباس عقد در اینترنت و شبکه های اجتماعی است ، اینطوری با دیدن کلی مدل دستتان می آید اصولا چه جور لباسی مورد توجه و علاقه شماست .
گام دوم مشخص کردن بودجه ای است که شما برای خرید لباس های عقد در نظر گرفته اید ، اگر این بودجه کمی برای تهیه لباس در نظر گرفته اید خرید پارچه و سپردن کار به یک خیاط خوب راه حل مقرون به صرفه ای است .
در غیر این صورت با سر زدن به انواع مزون ها ی فروش لباس عقد و عروسی و مانتو های سفید عروس برای عقد محضری میتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید .
به این نکته دقت کنید صرف دیدن یک مدل در یک ژورنال یا عکس اینترنتی نمیتواند دلیل مناسب بودن لباس برای شما شود ، باید به فرم بدن ، قد و رنگ پوست خود برای انتخاب مدل لباس مناسب خودتان دقت کنید . در این زمینه میتوانید از یک طراح لباس کمک بگیرید.
با همسرتان خرید کنید ، به این ترتیب میتوانید با ست کردن بعضی جزئیات و رنگ لباس تیپ دو نفره خاص و زیبایی برای روز عقد انتخاب کنید و نیز سلیقه همسرتان را نیز در انتخاب مدل لباس دخیل کنید .
لباس عقد شیک دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد لباس عقد عروس-لباس عقد ساده و شیک-لباس عقد ساده و شیک رنگی-لباس عقد پوشیده مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد شیک – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.