عبا عربی مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


عبا عربی مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

عبا عربی مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مانتو عبا عربی مجلسی-عبا عربی ساده-مدل عبا عربی جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



عبا عربی مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مانتو عبا عربی مجلسی-عبا عربی ساده-مدل عبا عربی جدید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

عبا-عربی-مجلسی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

عبا عربی مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مانتو عبا عربی مجلسی-عبا عربی ساده-مدل عبا عربی جدید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت عبا عربی مجلسی در سایت حریران بر روی کلمه عبا عربی مجلسی کلیک کنید.

عبا-عربی-مجلسی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

چادر عبایی
چادر عبای زنانه به چادر جده و چادر عبایی نیز معروف است. از خصوصیات بارز این چادر، آزادی کامل دست‌ها هنگام استفاده از آن است.
چادر عبا عربی، در هر کشوری نحوه دوختش متفاوت است. در خود کشور عراق این چادر، با استفاده از پارچه‌هایی که عرض کوتاهی دارند، دوخته می‌شود. این چادر بالای سرش بدون کش می‌باشد و پارچه دو تکه می‌باشد، زیرا از وسط دارای درز است.
چادر عبا زنانه، در کشور بحرین، با قواره بیشتری دوخته می‌شود. در این مدل در یکی از دست‌ها بند موجود است و بالای سر نیز نقاب و کش می‌خورد.
چادر عبای زنانه عربی، در کشور لبنان، نسبت به کشور عراق دارای قواره کمتری می‌باشد. از آنجا که از قواره پارچه‌ای کمتری استفاده می‌کنند در لبنان، این چادر برای بانوان آن‌جا اندامی‌تر است. همچنین آستین‌های این چادر حدود 30 سانتی‌متر است. همچنین این چادر در کشور لبنان، با زیپ مخفی بسته می‌‎شود. همچنین مدل چادر عبا عربی در لبنان، بالای سر آن دارای نقاب و کش است.

عبا-عربی-مجلسی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
چادر عبایی جده، در کشور مصر با آستین‌های 10 سانتی متری دوخته می‌شود. همچنان در این کشور نیز این چادر بالای سر آن کش نمی‌خورد و قواره پارچه‌ای آن در این کشور از مدل عراقی آن کمتر است.
چادر جده، در امارات با قواره پارچه ای کم دوخته می‌شود و از این رو بسیار اندامی می‌باشد. قسمت بالای سر آن کش می‌خورد و آستین‌های این مدل نیز بلند می باشد
مدل چادر عبای عربی (مدل چادر عبایی عربی)
جلو چادر عبا عربی، کاملا باز می‌باشد. یک مدل بسیار کاربرپسند و راحت است. خانه حجاب صدف چادر عبای عربی را در دو مدل مچ کوتاه و بدون مچ طراحی و به بازار عرضه داشته است.
مدل مچ کوتاه آن نیز در سه مدل:

  • چادر عبای عربی مچ ساده
  • چادر عبای عربی مچ پلیسه
  • چادر عبا عربی مچ گلدوزی شده

می‌باشد. تمامی کارها توسط خیاطان خبره و هنرمند، با ظرافت و دقت بالا دوخته شده است

عبا عربی مجلسی لباسی بلند و محافظ بدن است که برای زنان در کشورهای عربی و اسلامی معمول است. عبا عربی مجلسی شامل یک قسمت بلند و معمولاً دارای دکمه ها یا بسته شدن با زیپ در جلوی لباس است که به شکل معمولی تا پاها یا کمر پوشیده می شود.

عبا-عربی-مجلسی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

خصوصیات دیگر عبا عربی مجلسی عبارتند از:

  • دارای یقه بلند و گشاد
  • بدون دکمه و زیپ، به صورت کاملاً باز
  • دارای طرح‌های مختلفی است که به طور معمول بر روی قسمت سینه و پشت عبا قرار می‌گیرند.
  • برای پوشاندن سر و گردن، عموماً یک شال یا روسری حریری همراه با آن استفاده می‌شود که به عنوان حجاب برای پوشاندن سر و گردن به کار می‌رود.

عبا عربی مجلسی برای دو چندان شدن زیبایی عبا طرح‌ها و الگوهای خاصی روی آن انجام می‌شود. امروزه این عباها از قسمت سرپوش، سر آستین، حاشیه جلو و پایین فوق العاده شیک و مجلسی طراحی می‌شوند. در عین حجاب کامل و سادگی، مدل‌ای کار شده با نوار دوزی، منجوق دوزی، هویه کاری، سنگ دوزی تنوع عبا عربی مجلسی رو نشون میدن.

عبا عربی مجلسی علاوه بر کامل بودن حجاب نوعی لباس مجلل و فاخر هم محسوب می‌شه. این مدل چادر هم برای مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی استفاده می‌شود.

عبا-عربی-مجلسی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

انواع عبا عربی مجلسی

عبا عربی مجلسی در انواع مختلفی وجود دارد که از نظر جنس، رنگ و طرح با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از انواع عبا عربی مجلسی عبارتند از:

  • عبا عربی مجلسی مخمل: این نوع عبا از جنس مخمل است که بسیار شیک و مجلل است.
  • عبا عربی مجلسی حریر: این نوع عبا از جنس حریر است که بسیار نرم و لطیف است.
  • عبا عربی مجلسی کرپ: این نوع عبا از جنس کرپ است که بسیار با دوام و بادوام است.
  • عبا عربی مجلسی ساتن: این نوع عبا از جنس ساتن است که بسیار براق و درخشان است.
  • عبا عربی مجلسی نخی: این نوع عبا از جنس نخ است که بسیار خنک و راحت است.

قیمت عبا عربی مجلسی

قیمت عبا عربی مجلسی به عوامل مختلفی مانند جنس، رنگ، طرح و برند آن بستگی دارد. به طور کلی، عبا عربی مجلسی از جنس مخمل و حریر گران‌تر از سایر انواع عبا عربی مجلسی هستند.

خرید عبا عربی مجلسی

عبا عربی مجلسی را می‌توان از فروشگاه‌های لباس اسلامی و همچنین از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کرد. هنگام خرید عبا عربی مجلسی باید به جنس، رنگ، طرح و اندازه آن توجه کرد. همچنین، باید از کیفیت دوخت و دوز آن اطمینان حاصل کرد.

عبا-عربی-مجلسی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

پارچه‌های مورد استفاده برای دوخت مدل چادر عبایی عربی، در تنوع بالایی‌ست. از جمله حریر اسود، کن کن کلارنس، ژرژت صدف و… با توجه به نوع استفاده خود، روزمره یا مجلسی می‌توانید انتخاب نمایید. در این‌خصوص می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا شما را برای بهترین انتخاب نوع پارچه و مدل بر اساس کاربرد شما راهنمایی نمایند.
عبا عربی مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مانتو عبا عربی مجلسی-عبا عربی ساده-مدل عبا عربی جدید مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.