شومیز ترکیبی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


شومیز ترکیبی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

شومیز ترکیبی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز ترکیبی گلدار و ساده-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز زنانه-شومیز زنانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز ترکیبی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز ترکیبی گلدار و ساده-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز زنانه-شومیز زنانه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز-ترکیبی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

شومیز ترکیبی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز ترکیبی گلدار و ساده-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز زنانه-شومیز زنانه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز ترکیبی در سایت حریران بر روی کلمه شومیز ترکیبی کلیک کنید.

شومیز-ترکیبی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

تاریخچه شومیز
اصطلاح شومیز برای نخستین بار در دهه ۱۷۸۰ بکار رفت و برای معرفی نوعی لباس غیررسمی گشاد بود. تاریخچه این لباس هم به قرون وسطا برمی گردد و آن زمانی بود که بانوان از شومیز به عنوان یک زیر پیراهن و یا حتی یک لباس گشاد استفاده می کردند. تا اواخر قرن هیجدهم نیز این لباس به عنوان یک لباس یک زیرپوش استفاده می شد؛ اما پس از آن دچار تغییرات چشمگیری در فرم و طرح شد که امروزه از آن به عنوان یک یک لباس مجزا در انواع مدل ها یاد می شود. این لباس در ابتدا بسیار ساده و معمولی بود که سبک کلاسیک با آستین های بلند و دکمه ای داشت، اما در طی این سال ها دچار تحولاتی شده و شاهد انواع مدل های آن هستیم.
شومیز چیست؟
شومیز یکی از لباس های بسیار متفاوت و درعین حال شیک برای بانوان است که هم به عنوان یک پوشش رسمی برای مجالس و هم به عنوان یک پوشش اسپرت برای مهمانی های ساده از آن استفاده می شود. با توجه به مطالب گفته شده جنس این لباس در طول زمان دچار تغییرشده و امروزه غالباً شومیز ها را از جنس های لطیف و ظریف می سازند. شومیز ها دارای مدل های آستین بلند و آستین کوتاه بوده و قدی متعادل دارند. از این لباس هم در مهمانی ها می توان استفاده کرد و هم برای زیر مانتوها قابل استفاده است. قد این لباس از تی شرت و بلوز معمولی کمی بلندتر می باشد.

شومیز-ترکیبی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
انواع شومیز
شومیز ها به دلیل پوشیده بودن دارای طرفداران زیادی هستند، بدین صورت که شاهد فروش عمده شومیز در انواع فروشگاه ها هستیم. از جمله انواع مختلف شومیز می توان به:

  • شومیز رسمی
  • شومیز پشت باز
  • شومیز جلوبسته
  • شومیزهای حریر
  • شومیز اسپرت
  • شومیز آستین بلند
  • شومیز آستین کوتاه
  • شومیز بدون آستین

و … اشاره داشت.
در ادامه چند نمونه از معروف ترین آن ها را بیشتر به شما معرفی می کنیم.
شومیز جلو بسته
این شومیز ها همان گونه که از نامشان مشخص است در قسمت جلویی، بسته بوده و معمولاً در ناحیه کمر تنگ تر می شون. چین پایین این لباس ها یکی از زیبایی ها و جلوه های خاص این مدل از شومیز ها می باشد. معمولاً شومیز های جلوبسته دارای یقه های گرد یا یقه های نسبتاً پوشیده و کوچک هستند.

شومیز-ترکیبی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
شومیز پشت بسته
شومیز های پشت بسته انواع دیگری از شومیز ها بوده که از قسمت پشتی کاملاً بسته و پوشیده بوده و هیچ گونه دکمه یا زیپ ندارند. این گونه شومیز ها معمولاً در قسمت گردن و یقه دارای دکمه بوده و یا از جلو دکمه می خورند. همچنین ممکن است شومیز پشت بسته از قسمت پهلوها دارای زیپ باشد تا راحت پوشیده شود و پس از پوشیده شدن زیپ بسته و کیپ بدن گردد.
شومیز رسمی
یکی از انواع شومیز هایی که می توانید از پوشاک کارل تهیه کنید، شومیز رسمی می باشد. این گونه شومیز ها دارای طرف داران زیادی بوده و حالت رسمی دارند. معمولاً شومیز های رسمی در قسمت شانه دارای اپل هستند و یا این قسمت در آن ها دارای چین های زیبا می باشد. به طورکلی شومیز های رسمی را با دامن های کوتاه یا شلوارهای چسبان می پوشند که یک استایل بسیار خوبی برای بانوان است.
شومیز اسپرت
از شومیزهای اسپرت برای مهمانی های غیررسمی استفاده می شود. معمولاً این شومیز ها را با شلوارهای جین یا کتان ست می کنند. پارچه مورد استفاده برای شومیز های اسپرت معمولاً نخی بوده و فاقد طرح هستند یا طرح آن ها بسیار ساده است.
شومیز حریر
می توان گفت پرطرف دارترین کار در فروش شومیز زنانه، شومیز حریر می باشد. همان گونه که از نام آن ها مشخص است پارچه این آن ها از جنس حریر بوده و به دلیل نرم و لخت و لطیف بودن حالت بسیار زیبایی به خود می گیرد. شومیز های حریر در انواع طرح ها و رنگ های مختلف قابل خریداری هستند.

شومیز-ترکیبی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
تفاوت شومیز با بلوز و تونیک
شاید افراد شومیز ها را با تونیک یا بلوز اشتباه بگیرن. د در این بخش می خواهیم به طور مختصر تفاوت آن ها را برای شما عزیزان بازگو کنیم. تونیک لباسی چسبان بوده که قد آن بسیار بلند و تا نزدیکی زانو می باشد و در انواع مدل های آستین بلند آستین کوتاه و جنس های مختلف موجوداست. بلوز لباسی است که کمی گشادتر بوده و دارای قدی کوتاه تر می باشد. بلوزها حتما جلوبسته می باشند اما شومیز ها می توانند جلوبسته یا جلوباز باشند.

شومیز-ترکیبی-100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
شومیز ترکیبی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز ترکیبی گلدار و ساده-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز زنانه-شومیز زنانه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.