قیمت چادر عربی دخترانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


قیمت چادر عربی دخترانه  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

قیمت چادر عربی دخترانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت چادر مشکی ساده-عکس چادر ملی دخترانه-چادر دخترانه-چادر عربی مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت چادر عربی دخترانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت چادر مشکی ساده-عکس چادر ملی دخترانه-چادر دخترانه-چادر عربی مجلسی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

قیمت چادر عربی دخترانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت چادر مشکی ساده-عکس چادر ملی دخترانه-چادر دخترانه-چادر عربی مجلسی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر عربی دخترانه در سایت حریران بر روی کلمه  چادر عربی دخترانه کلیک کنید.

 

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

 

تاریخچه استفاده از چادر عربی
همان‌طور که می‌دانید استفاده از چادر از جمله چادر عربی اصیل به عنوان پوشش برای خانم‌ها به سال‌ها قبل برمی‌گردد. استفاده از انواع چادر در ایران از سال 1349 شمسی رواج پیدا کرده است و به صورت گسترده توسط بانوان استفاده می‌شود. چادر عربی اصیل مشکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین پوشش مورد استفاده خانم‌های محجبه در سراسر ایران و در کشورهای مسلمان نشین است. این محصولات دارای تنوع بالا بوده و در موقعیت‌های گوناگون اجتماعی قابل استفاده هستند. همان طور که می‌دانید انتخاب نوع پوشش و استفاده از لوازم جانبی همچون اکسسوری‌ها، کیف و کفش و غیره در هر شهر و کشور به طور مستقیم تحت تأثیر آداب و رسوم، فرهنگ و مذهب هر منطقه است. اما این موضوع ارتباط تنگاتنگی با جنسیت و ذوق و سلیقه شخصی دارد.
چادر عربی اصیل
همان طور که اشاره شد استفاده از انواع مختلف چادر از جمله چادر عربی اصیل در موقعیت‌های مختلف اجتماعی، مذهبی، رسمی، غیر رسمی، پیاده روی، دانشگاه، محل کار، مهمانی و غیره به سال‌ها قبل برمی‌گردد. از آن زمان تا کنون استفاده از این پوشش در میان بانوان محجبه رواج داشته است.
پس از آن با گذشت زمان و به دنبال ورود بانوان به عرصه‌های مختلف اجتماعی، افزایش میزان آزادی آنها، حضور خانم‌ها در جامعه و اشتغال آنها در محل کار استفاده از چادر به عنوان یک پوشش رسمی و دائمی به یک جزء جدا نشدنی از استایل خانم‌ها تبدیل گشت.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
همچنین به دنبال ورود خانم‌ها به دنیای مد و فشن، تمایل خانم‌ها به استفاده از مدل‌های مختلف چادر مانند چادر عربی اصیل افزایش پیدا کرد. پس از آن طراحان فعال در این حوزه به ارائه طرح‌های جوان پسند و مطابق با مد روز روی آوردند. این کار منجر به جذب افراد جوان بسیاری برای انتخاب چادر به عنوان یک پوشش دائمی شد. همان طور که می‌دانید نوع پوشش هیچ گونه منافاتی با مد و داشتن یک ظاهر آراسته ندارد، بنابراین با ارائه طرح‌های مختلف و متنوع می‌توان خانم‌های جوان بسیاری را به استفاده از چادر به عنوان حجاب تشویق نمود.
هر ساله تلاش برای طراحی و تولید طرح‌های جدید و متنوع چادر عربی اصیل جهت جلب مشتری بیشتر و ایجاد رونق در این صنعت رو به افزایش است. در این راستا از اکسسوری‌های جانبی مانند نگین، زیپ، دکمه و غیره برای طراحی و دوخت چادرهای متنوع و زیبا استفاده می‌شود که علاوه بر ایجاد زیبایی می‌تواند سبب بهبود کاربری چادر و ایجاد تسهیل در استفاده از آن شود.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
چادر عربی اصیل شهر حجاب
امروزه چادر مشکی با مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. از انواع چادر مشکی می‌توان به چادر ساده، چادر ملی، چادر دانشجویی، چادر قجری یا کمری، چادر شال دار، چادر اماراتی، چادر لبنانی، چادر صدفی لبنانی،چادر صدفی عربی، چادر حجازی، چادر عبایی یا جده، چادر جلابیب، چادر عربی اصیل با آستین و بی آستین اشاره نمود. در این میان چادر عربی اصیل یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین چادر های مشکی است. در ادامه به معرفی انواع مختلف چادر عربی می‌پردازیم.
معرفی چادر عربی اصیل
چادر عربی اصیل همان پوشش رایج زنان عرب است که امروزه از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین انواع چادر در میان زنان ایرانی به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این چادر می‌توان به پوشش کامل و کاربرد آسان آن اشاره نمود. چادر عربی ساده اصیل بدون کش هم قابل استفاده است، لیز نیست و از روی سر سر نمی‌خورد بنابراین به عنوان چادر عربی برای کودک نیز استفاده می‌شود. این نوع پوشش برای جشن تکلیف و شروع استفاده از چادر به عنوان حجاب بسیار مناسب می‌باشد. در چادر عربی اصیل ساده فقط جای دست تعبیه شده است و در الگوی آن مچ و آستین وجود ندارد. برای کنترل بهتر آن یک بندینک قرار داده شده است که انگشت شصت داخل آن قرار می‌گیرد. با توجه به شباهت بسیاری که به عبا دارد به آن چادر عبایی نیز گفته می‌شود.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
امروزه برای ایجاد تنوع و سهولت در استفاده از چادر عربی اصیل در طراحی آن تغییراتی به وجود آمده است و چادر عربی اصیل در انواع چادر عربی اصیل آستین دار، چادر عربی اصیل عبایی، چادر عربی با کش، چادر عربی پاپیونی، چادر عربی آستین پاپیونی، چادر عربی مچ پاپیونی، مدل چادر عربی مچ دار، مدل چادر عربی جده، چادر عربی دوتیکه، چادر عربی دکمه دار، چادر عربی آستین طرح دار، چادر عربی کلاه دار، چادر عربی مچ دار، چادر عربی قاجاری و مدل چادر عربی آستین دار طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شود. استفاده از چادر عربی دوتیکه بیشتر در کشورهای عربی مرسوم است. در این مدل از دو لایه پارچه برای قسمت کمر به پایین استفاده شده است که از کمر آویزان می‌شود و بسیار سنگین است. اما در الگوی چادر عربی جدید ایرانی این کار انجام نمی­ شود.
تفاوت چادر عربی اصیل با چادر عبایی و جده در چیست؟
در بازار دو نوع چادر عبایی دیده می‌شود که یکی از آن‌ها چادر عربی و دیگری چادر عبایی ایرانی است. تفاوت چادر عربی و عبایی در نوع برش و دوخت چادر عربی در قسمت سرشانه‌ها است. چادر عربی اصیل سنگین بوده و هیچ گونه دکمه، زیپ و کشی ندارد اما در دوخت چادر عبایی ایرانی برای افزایش کارایی از این موارد و از پارچه های سبک و مجلسی استفاده می‌شود. چادر عبایی در دو نوع بدون آستین و آستین دار دوخته می‌شود. این مدل چادر کاملاً شبیه به چادر ساده ایرانی است و مدلی بین چادر دانشجویی و عبا دارد.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
چادر عربی اصیل ساده همان چادر عبا عربی – چادر جده است که آستین و مچ ندارد و جلو باز است. در این مدل از کش، دکمه و زیپ استفاده نمی‌شود. این مدل چادر عربی سنتی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین مدل‌های چادر عربی است و بسیار جوان پسند و کاربردی می‌باشد. علاوه بر این دارای پوشش دهی صحیح و کاملاً راحت است. در این چادر با توجه به اینکه هیچ گونه برشی وجود ندارد پارچه زیادی به کار می‌رود و پارچه های مورد استفاده دارای ریزش خوبی روی سر هستند.
بنابراین می‌توان گفت چادر عربی اصیل، چادر عبایی و چادر جده هر سه یک مدل چادر می‌باشند. تنها در کشورهای مختلف نوع دوخت آن کمی متفاوت است. به طور مثال در عراق از پارچه های عرض کوتاه برای دوخت چادر عربی اصیل استفاده می‌شود. چادر عربی کربلا دو تکه است، بالای سر آن هیچ تکه‌ای داده نشده و بدون کش مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران خانم‌ها به چادر های یک تکه و بدون درز علاقه دارند بنابراین تولیدکنندگان از پارچه های عرض بلند برای دوخت چادر های عربی استفاده می‌کنند. مدل چادر عربی اصیل در مصر به صورت آستین دار است و بالای سرش تکه می‌خورد. علاوه بر این قواره کمتری نسبت به چادر عربی اصیل دارند و بدون کش مورد استفاده قرار می‌گیرند.
چادر عربی لبنانی نیز یکی از محبوب‌ترین چادرهای عربی است که قواره آن کمتر از چادر عربی اصیل است، آستین دارد، کمی اندامی است و دارای زیپ مخفی، نقاب و کش می‌باشد. چادر عربی بحرینی نسبت به لبنانی قواره بزرگ‌تری دارد، دارای آستین، کش و نقاب است. جلوی چادر به صورت ضربدری یا لنگی توسط یک بند بسته می‌شود. امارات هم از جمله کشورهایی است که در آن از چادر عربی اصیل استفاده می‌شود. قواره چادر اماراتی کمتر از چادر لبنانی است، اندامی و دارای آستین و کش است؛ بنابراین چادرهای مختلفی در کشورهای مختلف به عنوان چادر عربی اصیل فروش می‌رود.
با وجود انواع مدل‌های مختلف نام برده شده برای چادر عربی اصیل هنوز هم طراحان بسیاری به دنبال طراحی چادر عربی مدل جدید هستند. همان طور که قبلاً اشاره شد این کار برای جذب بیشتر بانوان و خانم‌های جوان محجبه و خانم‌هایی با سلایق مختلف انجام می‌شود. حتماً می‌دانید که امروزه افراد مذهبی حجاب چادر عربی را به عنوان پوشش و حجاب برای فرزندان خود از سنین خیلی پایین انتخاب می‌کنند؛ بنابراین طراحان فعال در زمینه حجاب و عفاف و تولید کنندگان این حوزه به تولید چادر عربی کودکانه از جمله چادر عربی اصیل بچه گانه روی آوردند.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
استفاده از چادر عربی به عنوان چادر مجلسی
چادر عربی ساده و چادر عربی مجلسی در رنگ مشکی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد اما رنگ‌های دیگری از آن مانند سورمه‌ای و قهوه‌ای هم در بازار موجود است. چادر عربی مشکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌ها در میان خانم‌های محجبه است زیرا جلب توجه نمی‌کند و ظاهری آراسته دارد.
چادر عربی اصیل در برابر وزش باد کاملاً مقاوم بوده و از بدن جدا نمی‌شود. همچنین بدن نما نبوده و به خانم‌ها احساس راحتی می‌دهد. همان طور که قبلاً اشاره شد از چادر در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از این موارد استفاده از چادر در مجالس و مهمانی‌ها است. تولید کنندگان این حوزه چادر عربی مجلسی را در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی برای سلیقه‌های مختلف طراحی کرده‌اند.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
قیمت چادر عربی دخترانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت چادر مشکی ساده-عکس چادر ملی دخترانه-چادر دخترانه-چادر عربی مجلسی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.