مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مانتو تابستانی   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو تابستانی کوتاه اسپرت-مدل مانتو تابستانی جدید ۱۴۰۰-مانتو تابستانی شیک-مانتو تابستانی ۱۴۰۱ وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو تابستانی کوتاه اسپرت-مدل مانتو تابستانی جدید ۱۴۰۰-مانتو تابستانی شیک-مانتو تابستانی ۱۴۰۱ زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو تابستانی کوتاه اسپرت-مدل مانتو تابستانی جدید ۱۴۰۰-مانتو تابستانی شیک-مانتو تابستانی ۱۴۰۱ دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

برای اطلاع از قیمت مانتو تابستانی در سایت حریران بر روی کلمه مانتو تابستانی کلیک کنید.

مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

برای خرید مانتو تابستانی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ ترکیب رنگ های مورد استفاده در این فصل چه تفاوتی با فصول دیگر می تواند داشته باشد؟ با توجه به نزدیک شدن به فصول گرم سال، اگر تصمیم به خرید مانتو دارید، بهتر است اطلاعاتی اولیه از انواع مانتوهای تابستانی و پارچه های مورد استفاده در بافت آنها داشته باشید و بعد اقدام به خرید کنید.
بدون هیچ تردیدی با توجه به اقلیم گرم کشورمان در فصل تابستان، اولین نکته در انتخاب مانتو تابستانی، توجه به خنک بودن آن است. در واقع مانتوهای مناسب این فصل، مانتوهایی هستند که هر چه بیشتر به سمت سادگی پیش رفته باشند.
البته منظور از سادگی، فاقد جلوه بودن مانتو نیست بلکه ساده بودن در طرح و سیلوئت مانتو مدنظر است. یعنی بدون الحاقاتی چون دگمه های فلزی، یا کمربندهای تزئینی ، یقه بلند و در کل تمام مواردی که باعث می شود مانتو سنگین تر شود.
نکته اصلی در این ارتباط آن است که صرفا به ظاهر مانتو توجه نداشته باشیم. شاید مانتویی از نظر ظاهری، سبک، خنک و تابستانی به نظر بیاید اما در واقعیت به خاطر جنس پارچه های مورد استفاده در بافت آن، معکوس عمل کند.
پارچه مورد استفاده در مانتو تابستانی
اولین و قطعا مهم ترین نکته در انتخاب مانتو تابستانی، توجه به نوع پارچه مورد استفاده در بافت آن است. قطعا برای اینکار چندان احتیاج به تخصص هم ندارید. یک تماس و لمس ساده احتمالا می تواند مشخص کند که نوع پارچه مورد استفاده، مناسب فصل تابستان است یا نه.
در واقع پارچه های پلی استری که استفاده از آنها در تولید مانتو حالا کاملا مرسوم شده برای این فصل اصلا مناسب نیستند، مانتوهای نخی، نازک و پرزدار بهترین و مناسب ترین مانتو برای فصل تابستان هستند.

مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
با این حال، اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در ارتباط با نوع پارچه مناسب فصل تابستان داشته باشید در ادامه به آن پرداخته خواهد شد:
پارچه لینن
ابتدا باید بگوییم که عنوان اصلی این پارچه لینن است که به اشتباه در فارسی لنین تلفظ می شود. لینن از الیاف کتان تولید می شود که از ساقه ی گیاه کتان به دست می آید و ریشه در واژه ی یونانی ((لینون )) به معنای بذر کتان دارد. محصولات زیادی از پارچه لنین یا لینن در پیرامون ما وجود دارد: حوله ها، دستمال، ملحفه، و البته پوشاک. رچه کتان و پنبه هر دو پارچه های نرم ، بادوام و تنفسی هستند که از الیاف طبیعی گرفته شده اند.
الیاف لینن به خاطر منفذهایی که در ظاهربافت خود دارد به راحتی اجازه عبور هوا از خود را می دهد، به همین دلیل بسیار خنک و در نتیجه مناسب فصل تابستان است.
پارچه لینن یک الیاف طبیعی است، مانند پنبه، اما برداشت و ساخت آن به مدت طولانی تری طول می کشد، زیرا بافتن الیاف کتان دشوار است. الیاف از گیاه استخراج و برای مدت طولانی ذخیره می شوند تا الیاف نرم شوند.
الیاف لینن به خاطر منفذهایی که در ظاهربافت خود دارد به راحتی اجازه عبور هوا از خود را می دهد، به همین دلیل بسیار خنک و در نتیجه مناسب فصل تابستان است.
مزایا و معایب پارچه لینن
پارچه لینن خیلی زود رطوبت را به خود جذب می کند ، خیلی زود هم رطوبت را از دست می دهد و خشک می شود شما اصلا احساس ناخوشایندی نخواهید داشت این یکی از ویژگی های بسیار خوب لینن می باشد از دیگر مزایای پارچه های لینن : طبیعی، بادوام، حفظ رنگ، ضد حساسیت وضد باکتریال است.
معایب : زود چروک شدن و گران قیمت بودن این پارچه است و البته نباید از یاد برد که نسبت به پارچه های دیگر دوام بیشتری نیز دارد .
نباید تصور کرد پارچه لینن غیر قابل تخریب است اما مطمئناً مقاوم است. اگر به درستی از آن مراقبت شود، ممکن است لباسهای لینن شما تا مدت ها قابل استفاده باشد. این احتمالاً یکی از بهترین مزایای استفاده از پارچه است!

مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
پارچه ریون
اگر به دنبال آن هستید که مانتویی تابستانه و خنک و در عین حال کمی رسمی تر داشته باشید پیشنهاد ما مانتو ریون است. مانتوهای بافته شده از پارچه ریون ضمن خنکی و مناسبت با فصل گرم، به خاطر ظاهر نسبتا براق و راسته خود، جلوه ای رسمی تر دارند، البته این در صورتی است که با حالت لَختی مانتوهای ریون مشکلی نداشته باشید.
ریون چیست؟
ریون در واقع از مواد طبیعی در کارخانه جات صنعتی تولید می شود. ریون در واقع از سلولز گیاهان به دست می آید.نام این پارچه هم از لغتی فرانسوی گرفته شده که معادل پرتو در زبان فرانسوی است و به همان حالت براق گونه آن اشاره دارد.
پارچه ریون سه نوع است؛ ویسکوز، مودال و لیوسل. البته این تفاوت صرفا به میزان پردازشی که بر روی ماده خام آن انجام می شود بستگی دارد.
مزایا و معایب پارچه ریون: بافت پارچه ریون به گونه ای است که وزن آن را بسیار کم می کند. به این ترتیب سبک بودن و خنکی مهم ترین مزیت این پارچه است. چروک شدن را می توان یکی از معایب این پارچه هم دانست اما به خاطر لَختی ذاتی این پارچه، چروک ایجاد شده روی آن، چندان در نمای آن تاثیر ندارد.
مانتو تابستانی
مشخص است که در فصل تابستان، بهتر است که از مانتوهای جلوباز و آزاد استفاده کنید. با این حال، اگر جز آن دسته خانم هایی هستید که با مانتوهای باز میانه ای ندارند پس بهتر است در انتخاب خود کمی دقت بیشتری داشته باشید. مثلا مانتوهایی را انتخاب کنید که در قسمت پائین تنه آزادتر هستند و دکمه و الحاقات اضافی ندارند، به این ترتیب می توانید ضمن حفظ استایل خود، رعایت مقتضیات فصل را هم کرده باشید.
شاید مهم ترین خصوصیت مانتوهای تابستانی، قابلیتی باشد که این مانتوها برای ست کردن با دیگر اقلام پوششی دارند. در واقع مانتوهای تابستانی، بیشتر شکل یک ردا یا شنل را دارند و به همین دلیل، می توانند در اغلب اوقات، نقش تکمیل کننده را در پوشش شما ایفا کنند. به این معنی که به راحتی می توانید آنها را با دیگر اقلام پوشیدنی (کفش، شلوار، و غیره) ست کنید.
به طور کلی بهتر است در انتخاب مانتو تابستانی، به سمت آن دسته از مانتوهایی بروید که الحاقات کم تری دارند، مثلا یقه خیلی نامتعارف، یا مثلا کمربند، باعث سنگینی مانتو می شود که برای این فصل مناسب نیست.

مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
نوع رنگ مانتو تابستانی
تابستان فصل ضیافت رنگ ها و نور است و به خوبی می توانید انواعی از رنگ ها را در انتخاب مانتو خود داشته باشید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به طور کلی از رنگ های اصطلاحا جیغ مانند اجتناب دارید، پس بهتر است که به رنگ هایی نزدیک به سیاه مثل رنگ های خاکستری و طوسی و یا رنگ های پاستلی و نود فکر کنید.
رنگ نود به ترکیب رنگ های سفید و قهوه ای گفته می شود که به رنگ پوست بدن نزدیک است.
نکته ی دیگری که در زمینه رنگ می توانید به آن توجه داشته باشید مانتوهای طرح دار است. مانتوهای با طرح گل نقطه ای، مثلا در قسمت پائین مانتو، یا قسمت های پهلو، یا پشت گردن جلوه ای بسیار ویژه در این فصل پیدا می کنند. بهتر است که در انتخاب رنگ، حتما به دیگر چیزهایی که قصد دارید به همراه مانتو بپوشید و اصطلاحا با آن ست کنید هم توجه داشته باشید.
مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو تابستانی کوتاه اسپرت-مدل مانتو تابستانی جدید ۱۴۰۰-مانتو تابستانی شیک-مانتو تابستانی ۱۴۰۱ مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.