قیمت شومیز دامن دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


قیمت شومیز دامن  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

قیمت شومیز دامن دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت شومیز دامن دیجی کالا-قیمت شومیز دامن کلوش-قیمت شومیز مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت شومیز دامن دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت شومیز دامن دیجی کالا-قیمت شومیز دامن کلوش-قیمت شومیز مجلسی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت-شومیز-دامن--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

قیمت شومیز دامن دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت شومیز دامن دیجی کالا-قیمت شومیز دامن کلوش-قیمت شومیز مجلسی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن در سایت حریران بر روی کلمه قیمت شومیز دامن کلیک کنید.

 

قیمت-شومیز-دامن--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

تعریف شومیز
با توجه به مطالب ذکر شده باید بگوییم که شومیز یکی از لباس های بانوان است که غالبا از جنس لطیف و ظریفی برخوردار است، بنابراین از این جهت بسیار مورد پسند بانوان واقع شده است.
ظهور اصطلاح شومیز
این اصطلاح برای اولین بار در دهه 1780 و برای توصیف یک لباس غیررسمی و گشاد به کار رفته است. تاریخچه دقیق این لباس به قرون وسطی برمی گردد زمانی که بانوان از آن به عنوان یک زیر پیراهن و حتی یک لباس گشاد استفاده می کردند. تا اواخر قرن هیجدهم از این لباس به عنوان یک لباس زیر و برای جذب عرق استفاده می شد.
لباسی که با تغییرات جفت و جور شد.

قیمت-شومیز-دامن--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
شومیز جزو آن دسته از لباس هایی است که دستخوش تغییرات چشمگیری در طرح و فرم شده است. البته امروزه از این لباس صرفا به عنوان یک لباس جلو بسته نام برده نمی شود بلکه مدل های متنوع این لباس به وفور وارد بازار پوشاک شده است.
لباسی متعلق به طبقه اشراف و طبقه پایین جامعه
شومیز یکی از لباس های مشترک دو طبقه ثروتمند و طبقه فقرای جامعه اروپایی محسوب می شد. با این تفاوت که طبقه مرفه برای دوخت این لباس از پارچه های کاملا لطیف و مرغوب استفاده می کردند.

قیمت-شومیز-دامن--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
فرم و شکل کلاسیک
یک لباس با آستین هایی بلند و همچنین دکمه هایی در وسط، ساده ترین توصیف در بیان شکل ظاهری این لباس به شمار می رود. شومیزهایی که در قسمت شانه از اپل برخوردار بودند و معمولا با شلوار چسبان و یا گاها با دامن کوتاه ست می شدند، نمونه بارزی از سبک کلاسیک این لباس بودند که در بازه زمانی خود از محبوبیت فراوانی در میان بانوان برخوردار بود.

قیمت-شومیز-دامن--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
کاربرد
این لباس زنانه علاوه بر اینکه به عنوان یک پوشش شیک برای استایل های کژوال و رسمی معرفی شده است به عنوان زیر مانتوهای جلوباز نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت-شومیز-دامن--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
قیمت شومیز دامن دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت شومیز دامن دیجی کالا-قیمت شومیز دامن کلوش-قیمت شومیز مجلسی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.