فروشگاه مانتو اسلامی در تهران دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


فروشگاه مانتو اسلامی در تهران   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

فروشگاه مانتو اسلامی در تهران دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر فروشگاه حجاب فاطمی تهران-فروشگاه لباس اسلامی زنانه-مرکز خرید مانتو عبایی در تهران وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



فروشگاه مانتو اسلامی در تهران دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات فروشگاه حجاب فاطمی تهران-فروشگاه لباس اسلامی زنانه-مرکز خرید مانتو عبایی در تهران زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

فروشگاه-مانتو-اسلامی-در-تهران---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

فروشگاه مانتو اسلامی در تهران دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد فروشگاه حجاب فاطمی تهران-فروشگاه لباس اسلامی زنانه-مرکز خرید مانتو عبایی در تهران دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت فروشگاه مانتو اسلامی در تهران در سایت حریران بر روی کلمه فروشگاه مانتو اسلامی در تهران کلیک کنید.

 

فروشگاه-مانتو-اسلامی-در-تهران---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

فروشگاه-مانتو-اسلامی-در-تهران---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مانتو به عنوان یک پوشش زنانه؛ در طرح و مدل های متفاوت، در محیط بیرون از منزل از جمله مدارس، ادارات و سازمان های خصوصی و میهمانی ها پوشیده می شود.
در کشور ایران مانتو یک نوع حجاب اسلامی محسوب می شود، اهمیت این موضوع پس از انقلاب اسلامی پر رنگ تر شد به نحوی که مسئولان فرهنگی سعی کردند تا چادر ملی را جایگزین مانتوهای امروزی کنند.
در طی چند سال اخیر مانتو با تغییرات چشمگیری روبه رو شد به گونه ای که مانتوهای رسمی، غیر رسمی، کوتاه، بلند و مجلسی به تناسب محیط و مکان در طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه شدند.
مانتو چیست؟
مانتو یک واژه فرانسوی است (manteau) و به روپوشی اطلاق می شود که معمولا روی لباس پوشیده می شود.
در ادامه مقاله به تاریخچه مانتو می پردازیم.
زادگاه مانتو
شاید تعجب کنید اگر بشنوید که این پوشاک زنانه فقط مختص کشورهای اسلامی نیست بلکه نخستین بار در اروپا طراحی و دوخته شد. قدمت آن به قرن هفده تا هجده میلادی بر می گردد. مانتو در فرانسه تولید و سپس به بعضی از کشورها راه پیدا کرد. تاریخچه دقیقی از این پوشش در دست نیست اما اسناد و مدارک تاریخی اینطور نشان می دهد که زنان طبقه پایین جامعه که در مشاغل کارگری و خدمتکاری مشغول به فعالیت بودند برای جلوگیری از کثیف شدن لباس هایشان از مانتو استفاده می کردند. مانتوها غالبا گشاد و بسته دوخته می شدند تا فرد با پوشیدن آن ها برای انجام امور روزانه و فعالیت های حرکتی دچار محدودیت نشود.

فروشگاه-مانتو-اسلامی-در-تهران---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
ایتالیا و montua
واژه montua نام مکانی در ایتالیا است که یکی از مراکز تولید نوعی پارچه ابریشمی گران قیمت است که در دوخت مانتوهای قدیمی از آن استفاده می شد.
با توجه به مطالب بالا باید گفت که برای اثبات کامل محل تولید نخستین مانتو مدارک و شواهد قطعی موجود نمی باشد در نتیجه عده ای مانتو را به کشور فرانسه ربط داده اند و برخی از افراد این لباس زنانه را به ایتالیا نسبت داده اند.
موزه متروپولیتن
این موزه در منهتن نیویورک واقع شده است. اما این موزه به موضوع این مقاله چه ارتباطی دارد. قدیمی ترین مانتویی که در جهان وجود دارد متعلق به سال 1700 میلادی است که در این موزه هنری نگهداری می شود.
مانتو توسط اشراف اروپایی مورد استقبال قرار گرفت به طوری که تعدادی از آنها از مانتو به عنوان یک لباس مد روز استفاده می کردند البته مانتوهای اشراف در شکل و فرم کاملا متفاوتی از مانتوهای طبقه کارگر جامعه طراحی و دوخته می شدند.
شکل و فرم مانتوی طبقه اشراف
مانتوهای طبقه اشراف به صورت پیراهن هایی بلندی بودند که گاها بر روی زمین کشیده می شد. قسمت پایین پیراهن به شکل دامن دوخته می شد که دارای چین و پف زیادی بود، همین امر وزن دامن را سنگین می کرد تا جایی که راه رفتن با آن مشکل بود.
تغییرات صنعت مد و پوشاک باعث شد تا جایگزین های زیباتری برای مانتو به بازار معرفی شوند تا جایی که پوشاکی به نام مانتو از لیست لباس زنان اروپایی حذف و فراموش شد. البته بعدها کت و شلوار و کت و دامن به عنوان جایگزین مناسبی به زنان اروپایی معرفی شد.

فروشگاه-مانتو-اسلامی-در-تهران---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو در ایران
در ایران صنعت پوشاک دستخوش تغییراتی شده است به گونه ای که متناسب با هر دهه لباس و پوشاک آن دهه تولید و روانه بازار شده است. بعد از انقلاب اسلامی مانتو به عنوان پوشش رایج خانم ها مورد پذیرش واقع شد.
مانتوهایی که در دوران پس از انقلاب وارد چرخه تولید و صنعت پوشاک شد بسیار گشاد و بلند بودند. رنگ های تیره از جمله رنگ های مطرح در این دهه بودند.
بعدها مدل های متفاوت وارد بازار شد که اکثرا از سوی هنرمندان مورد پذیرش واقع شد. از دهه 90 به بعد، مانتوهای جلو باز با رنگ های روشن و مانتوهای جذب و کشی وارد ویترین فروشگاه های پوشاک شدند.
تنوع مدل های مانتو
تنوع مدل در محصولاتی مانند مانتو بسیار است و این تنوع را باید به طراحی و تولید مانتو از سوی برندهایی نسبت داد که در خارج و داخل کشور مشغول به فعالیت هستند.
تنوع مدل های مانتو متناسب با محیط رسمی، اداری و… طراحی شده اند به گونه ای که مانتوهای اداری متحدالشکل هستند و با یک شلوار و مقنعه ست می شوند در حالی که مانتوهای مجلسمی و رسمی اغلب مانتوهای بلندی هستند که در دوخت آنها از پارچه های نسبتا گران و مرغوب تری استفاده می شود. مانتوهای روزمره که اکثرا در مدل های کوتاه و اسپرت طراحی و تولید شده اند، پارچه های نسبتا سبک و نخی در دوخت آنها به کاربرد برده می شود.

فروشگاه-مانتو-اسلامی-در-تهران---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
متناسب با تغییر فصول شاهد ورود انواع مدل مانتو در طرح و رنگ های مختلف به بازار هستیم. به طور مثال در فصل تابستان ست کردن مانتوهای گلدار حریر با دامن یا شلوار گشاد یکی از استایل های جذاب و مورد علاقه بانوان محسوب می شود.
همچنین در این فصل استفاده از پانجوی تابستانی به یک آیتم پرطرفدار تبدیل شده است. پانچوهای بلند حریر یکی از مدل های رایج و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. البته استفاده از سارافون های بلند و کوتاه تابستانی نیز طرفداران خاص خود را دارد. این سارافون ها با انواع شومیزهای جین، شومیزهای آستین کوتاه و شومیزهای آستین پفی ست می شوند.
فروشگاه مانتو اسلامی در تهران دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد فروشگاه حجاب فاطمی تهران-فروشگاه لباس اسلامی زنانه-مرکز خرید مانتو عبایی در تهران مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.