مانتو پوشیده اینستا دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مانتو پوشیده اینستا   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مانتو پوشیده اینستا دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر اینستاگرام مانتو دخترانه-مانتو دامنی اینستاگرام-مانتو اصفهان اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو پوشیده اینستا دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات اینستاگرام مانتو دخترانه-مانتو دامنی اینستاگرام-مانتو اصفهان اینستاگرام زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو-پوشیده-اینستا---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مانتو پوشیده اینستا دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد اینستاگرام مانتو دخترانه-مانتو دامنی اینستاگرام-مانتو اصفهان اینستاگرام دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو پوشیده اینستا در سایت حریران بر روی کلمه مانتو پوشیده اینستا کلیک کنید.

مانتو-پوشیده-اینستا---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

بهترین ویژگی های انتخاب مانتوی مناسب
(آشنایی با بهترین ویژگی های مانتوی مناسب و متداول ترین آنها) : بدون شک ترکیب رنگ مناسب و نوع دوخت و البته داشتن یک پارچه مرغوب کاربرد اصلی ترین ویژگی مناسب مانتو زنانه هست .مدل مانتو باید متناسب با اندام مثلا اگر پایین تنه چاقی دارید از مدل هایی استفاده کنید که در پایینش تنه گشاد و چین دار باشد و چاقی شما رو نشون ندهد و اگه اندام مناسبی دارید از هر مدلی که می خواید می تونید از هر مدل که خواستید استفاده کنید اما از مدل های تنگ دوری کنید چون نه تنها دیگه زیاد ترند نیستند بلکه چروک می شود و درد سر دارند یا اگر قدتان بلند نیست مانتوهاتون زیر زانو نپوشید حالا که دیگه دوره مانتو های کوتاه و تنگ به سر اومده مناسب ترین طول پارچه از روی زانو تا 15 سانتی مترپایین تر از آن است .
انواع ویژگی های مانتوی مناسب
این که شما چه رنگی رو بپوشید تماما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.اما خب توصیه می شود از رنگ های خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه ای و طوسی و آبی و نفتی و قهوه ایی و کرم استفاده کنید سعی کنید که سر تا پا یک رنگ نپوشید و حداقل از دو سه رنگ خنثی در استایل خود استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشید .

مانتو-پوشیده-اینستا---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
جنس مانتو
در مانتو جنس خیلی اهمیت دارد و باید طوری باشه که نیاز به اتو نباشه چون هیچ مثل اتو مکرر عمر مانتو را کم نمی کنه و از طرفی هم نمیتون با مانتوی چروک وکثیف زندگی کرد . قبل از این که بخواهیم یک مانتو خوب بخریم باید با جنس مانتو آشنا باشیم مثل زیر دست و میزان چروک پذیری و ضحامت وساده…
پارچه مانتو
بیشتر خانم ها با وجه رسمی به دنبال ساده و تمام رنگی هستند ولی در ایران بیشتر رنگ های مشکی و سرمه ای و طوسی محبوبیت دارد . مانتو های با رنگ شاد دخترانه یا پاچه طرح دار بیشتر مورد توجه دختران نوجوان و جوان هستند.نوع الیاف هم به عنوان ویژگی یک مانتو خوب مهم هست .
انتخاب مانتو همون طوری که گفتیم سلیقه ایی هست اما در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای مانتوی مناسب باعث زیبایی و خوش هیکل تر به نظر رسیدن ما می شود پس مانتوی خود را با توجه رنگ پوستتان انتخاب کنید .مثلا کسایی که پوست روشن که دارای موهای بلوند و وچشم های سبز و آبی و طوسی هستند بهتر است که از مانتوهایی با رنگ های ملایم و بژ و آبی سیر استفاده کنید .یا افرادی با پوست های تیره بهتره ار مانتوهای صورتی و سفید و خاکی و آبی ملایم و طوسی استفاده کنند و از پوشیدن مانتو با رنگ های قرمز و صورتی و نارنجی و زرد و ارغوانی و سفید خوداری کنید و خب افرادی که پوست معمولی بهتر است مانتو رو همرنگ با چشم هاشون انتخاب کنند .رنگ هایی مثل بژ و آبی و سورمه ای و گندمی و مشکی و صورتی برای این افراد مناسب هستند .

مانتو-پوشیده-اینستا---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو رو بر اساس سن تان انتخاب کنید مثلا برای دختر خانم ها جوان و نوجوان مانتو جلو باز ، انواع مانتو های اسپرت بلند و کوتاه و مانتو با طراح سنتی و فانتزی استفاده می شود .امروز هم که مانتو های دخترونه بدون یقه هستند و در آن ها از پارچه های شل استفاده می شود و پیشنهاد میشه که در این رده سنی ار مانتو های ساده با رنگ های شاد استفاده کنید .ولی مانتو های خانم های میانسال باید تفاوتی با مانتوهای زنان جوان داشته باشه خانم های میانسال باید مدل های سنگین تری بپوشید . انواع مدل های مانتو های مجلسی و مدل مانتو های ساده و طرح دار برای خانم های میانسال مناسب هستند همچنین در این سن و سال میتوانند بر حسب سلیقشون خود از مدل مانتوهای رنگ تیره و روشن مناسب استفاده کنند .

مانتو-پوشیده-اینستا---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
از ویژگی های که برای انتخاب مانتو مناسب نقش مهمی دارد فصلی بودن آن هست مثلا در فصل تابستون باید از جنس های لطیف و خنک و نخی استفاده میکنیم و در فصل زمستون از مانتو های با جنس مخمل برای اطلاعات بیشتر در مورد جنس مخمل می توانید به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید، سوئیت و یا مخمل های کبریتی بهره ببرید .امیدوارم که از این مقاله رضایت کافی رو داشته باشید و بتونید اطلاعات کافی رو بدست آورده باشید و با کمک آن برای خودتون بهترین گزینه رو بر گزینید.

مانتو-پوشیده-اینستا---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مانتو پوشیده اینستا دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد اینستاگرام مانتو دخترانه-مانتو دامنی اینستاگرام-مانتو اصفهان اینستاگرام مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.