چادر دخترانه جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


چادر دخترانه جدید   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

چادر دخترانه جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر دخترانه کوچک-چادر دانشجویی-چادر ملی دخترانه جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



چادر دخترانه جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر دخترانه کوچک-چادر دانشجویی-چادر ملی دخترانه جدید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

چادر دخترانه جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر دخترانه کوچک-چادر دانشجویی-چادر ملی دخترانه جدید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر دخترانه جدید در سایت حریران بر روی کلمه چادر دخترانه جدید کلیک کنید.

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

یکی از بهترین کادوها برای دختران در سن بلوغ و نوجوانی خرید چادر دخترانه آستین دار می‌باشد.گاهی والدین برای آن‌که کودکان‌شان به پوشیدن چادر اُنس بگیرند و عادت کنند، برای آن‌ها از کودکی چادر بچه‌گانه (چادر دخترانه) می‌خرند. سر این موضوع که بهتر است از چه سنی کودک حجاب خود را حفظ کند و از پوشش‌هایی مثل چادر استفاده کند، اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد.
متناسب با فرهنگ خانوادگی و اسلامی هر منطقه، یک کودک ممکن است زودتر از سن تکلیف نیز، والدینش پوشش چادر را برای وی برگزینند.
در این میان آن‌چه که بسیار مهم است در هنگام خرید چادر دخترانه، این‌است که والدین عزیز بدانند، دختران در این سن نسبت به والدین خود، از تکاپوی و جُست و خیز بیشتری برخوردارند.
لذا در انتخاب مدل چادر برای کودکان و دختران، باید دقت زیادی شود.
بهترین مدل چادر مشکی بچه گانه دخترانه، چادرهای آستین دار است. چادرهای آستین دار به دلیل آزادی کامل دست‌ها، آزادی عمل بیشتری را برای دختران نوجوان و کودک به ارمغان می‌آورد.
برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو کلیک کنید.
استفاده از چادر اصلی ترین و زیباترین حجاب برای بانوان محسوب می شود .چادر زینت و زیبایی خاصی به خانم ها می بخشد.
حتی کسانی که به طور روزمره از چادر استفاده نمی کنند، حتما در کمد لباس هایشان چادری برای مراسمات مختلف اعم از عزاداری ها و شرکت در مجالس دارند. به طور کلی می توان گفت، پوشش خانم ها با چادر؛ یکی از عفیفانه ترین و در عین حال اصیل ترین پوشش ها است.

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
بیشتر خانم های محجبه و چادری در گذشته ها یعنی حدود 15 سال پیش از چادر های معمولی و ساده استفاده می کردند که دوخت ساده ای داشت.
چادرهایی که به صورت گرد برش زده می‌شدند و همه‌‌ٔ مامان‌ها بلد بودند برای خودشان و دخترانشان چادر بدوزند.
نهایت مد در چادرها، به پارچه چادری‌های طرح‌دار یا کرپ خلاصه می‌شد و این نهایت به روز بودن، محسوب می‌شد. حالا حدود پانزده سال است که چادر دیگر تنها، چادر معمولی نیست. برای خودش دنیای پر پیچ و خمی دارد. که برای خریدش باید تحقیق و بررسی کرد و مدل مناسب را انتخاب کرد.
هر روز مدل های جدید چادر به بازار می آید که علاوه بر اینکه پوشش کاملی را برای بانوان ایجاد می کند ، استفاده از آنها نسبت به چادر معمولی راحت ترو کاربردی است و خانم ها با پوشیدن آنها بهتر می توانند در اجتماع ظاهر شوند.
امروزه تنوع چادر مشکی زنانه خیلی بالا رفته و تولید کنندگان متناسب با درخواست مشتری، اقدام به تولید چادرهای مشکی زیادی کرده اند.
در ادامه مدل‌های مختلف چادر را معرفی می‌کنیم و از خوبی‌ها و بدی‌هایشان می‌گوییم. که هر کس متناسب با سلیقه و نیاز خود میتواند یکی از این مدل ها را انتخاب کند .

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
1- چادر ساده یا چادر سنتی
چادر معمولی یا همان چادر گرد ، چادر ساده ای به شکل نیم دایره است و چادر اصیل ایرانی محسوب میشود و یکی از پرطرفدارترین‌ چادرها میان بانوان است .
این چادر تا دهه ۸۰ چادر محبوب قشر محجبه بود. حتی خانم‌هایی که همیشه چادر سر نمیکنند هم یک چادر معمولی در کمدشان دارند. چادر ساده‌ای که به عقیده خیلی‌ها شیک‌ترین است .
اما واقعیت این است که هنگام خرید، بچه داری، گرفتن چتر و هل دادن کالسکه، دست و پا گیر است. اما حجاب خوبی دارد. هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. آدم را خیلی چاق نشان نمی‌دهد و در عین حال شیک است.
اما با طراحی چادرهای آستینی استفاده از آن در فعالیت های روزمره کمتر شده است و بیشتر درمجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد.
اگر چادر را برای فعالیت روزمره میخواهید با توجه به اینکه کنترل این چادر سخت است خرید آن را به شما پیشنهاد نمیکنیم. البته برخی به دلیل علاقه به این سبک چادر یا راحت بودن با آن، حاضر نیستند به هیچ قیمتی آن را کنار بگذارند و برای راحتی بیشتر به آن کش میدوزند. برخی هم قسمت جلویی چادر را تا روی شکم میدوزند تا هنگام خرید جلوی آن باز نماند.
این چادر هرگز اندام شما را دقیق نشان نمی دهد و مناسب برای بانوان با هیکل درشت و چاق است. برای دوخت چادر معمولی یا چادر گرد به ۴.۵ متر پارچه با عرض ۱۱۰ الی ۱۱۵ سانتیمتر نیاز است. درصورتی که عرض پارچه 180 سانتیمتر باشد، یک تکه می شود.

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
2- چادر دانشجویی
چادر دانشجویی تقریبا شبیه به چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند.
در چادر مدل دانشجویی قسمتی از آستین مانتو شما مشخص می‌شود. قسمت جلو چادر به طور کامل باز است و ایده خوبی برای استفاده در مهمانی خواهد بود. اما ایرادی که دارد این است موقعی که برای برداشتن چیزی دست را دراز کنید، حس می‌کنید چادر کشیده می‌شود و راحت نیست. اما در کل خیلی مرتب و شیک به نظر می آید.
چادر دانشجویی واقعا مناسب دانشجو‌هاست و برای حمل کتاب و یا کیف کاملاً مناسب است. اما برای افراد شاغل پیشنهاد مناسبی نیست، چون حرکت دست را کمی محدود می‌کند.
در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی میباشد. امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم است و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سر، در صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. برخی از تولیدی ها در قسمت شکاف یک مچ ۵ سانتی تعبیه میکنند و برخی دیگر با نوار تزئینی به آن جلوه میبخشند .
3- چادر ملائکه
این چادر شبیه چادر دانشجویی بدون مج است با این تفاوت که زیر قسمت خروجی دستها، برشی شبیه کیمونو خورده و این تغییر فرم زیباتری نسبت به دانشجویی ساده به آن داده بطوریکه مورد استقبال بانوان جوان قرار گرفته است.
4- چادر صدفی
این مدل چادر دقیقا شبیه چادر دانشجویی است با این تفاوت که آستین آن حدود 7 سانت است و معمولا کار شده و طرح دار است.

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
5- چادر خبرنگاری
این مدل چادر هم دقیقا شبیه چادر دانشجویی است با این تفاوت که آستین 10 سانتی دارد و معمولا کارشده و طرح دار است .
چادر خبرنگاری نسبت به چادر دانشجویی اندامی تر است و قواره کمتری دارد.
6- چادر عربی اصیل
این مدل چادر از پرطرفدارترین و شیک ترین مدل های چادر است که طرح اصلی آن متعلق به عراق بوده ولی با نام‌های « چادر جده» یا «عربی اصیل» نیز شناخته می شود.
این چادر نیز مانند اغلب چادرهای عربی آزاد و راحت است. این چادر بدون زیپ و دکمه و کش میباشد اما برخی بانوان برای راحتی بیشتر به آن کش میدوزند.
اگر به دنبال یک چادر بسیار گشاد و شیک هستید چادر عربی گزینه مناسبی برای شما محسوب میشود. برخی تولیدکننده های چادر به این مدل یک مچ ده سانتی اضافه کرده و با نام چادر عربی مچ دار آن را عرضه میکنند.
بیشتر چادرهای کارشده و مجلسی از نوع چادر عربی هستند . انواع گلدوزی ، مروارید دوزی ، انواع نگین ، تکه دوزی و .... همگی خرج کارهایی است که بیشترین اجرا را بر روی چادر عربی دارند.
7- چادر لبنانی
چادر لبنانی برگرفته از چادر عربی است و بیشتر در کشور لبنان استفاده میشود. این چادر نسبت به چادر عربی و بحرینی عرض کمتری دارد اما برای افراد لاغراندام بسیار راحت میباشد.
چادر لبنانی به دلیل داشتن مچ های ۱8 سانتی و 28 سانتی که به نوعی حالت آستین دارند آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم مینماید‏.‏
جلوی چادر نیز با زیپ مخفی یا دکمه مخفی بسته میشود تا آزادی عمل با آن بیشتر فراهم باشد.‏ امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است.
چادر لبنانی دارای کش بالای سر میباشد و یک نقاب در بالای سر آن دارد و نسبت به چادر عربی اندامی تر است .
چادر لبنانی دارای انواع مختلف و نام های متفاوت است.
چادر لبنانی صدفی که همان چادر لبنانی با آستین 18 سانتی است . و چادر لبنانی آستین بلند 28 سانتی و چادر لبنانی زیپ مخفی که دارای زیپ مخفی سرتاسری میباشد و نقاب بالای سر و نقاب جلوی صورت دارد.

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
8- چادر بحرینی
چادر بحرینی شبیه مانتو کلوش است و از نظر گشادی شبیه به چادرعربی اصیل میباشد. قسمت بالای سر با نقابی که دارد شبیه به چادر لبنانی است . نقاب توسط کش روی سرنگه داشته میشود.
تفاوت چادر بحرینی با چادر عربی و لبنانی در نحوه ایستادن چادر در جلوی بدن میباشد. در چادر بحرینی از طریق بندی که در یکی از دست ها وجود دارد و در دست مقابل قرار میگیرد جلوی بدن به صورت چپ و راستی می ایستد .آستین این مدل 18 سانتی میباشد . نام دیگر چادر بحرینی چادر لبنانی صدفی میباشد.
9- چادر اماراتی
چادر اماراتی همانگونه که از نامش مشخص است یکی از انواع چادرهای عربی می باشد با این تفاوت که این چادر به دلیل داشتن آستین‎‎‏‎‏های ۴۰ سانیمتری نسبت به دیگر مدل های عربی، اندامی تر است. درواقع چادر اماراتی طرحی مابین چادر لبنانی و چادر ملی دارد. جلوی این چادر به صورت باز طراحی شده و می توان آن را بنا به سلیقه با زیپ و یا انواع دکمه بست.
10- چادر ملی
چادر ملی اولین مدل چادر مدل‌دار بود که آن اوایل خیلی مخالف داشت اما طرفداران پر و پا قرصی هم داشت. مخالفان می‌گفتند که با مانتو فرقی ندارد، بدن‌نما است و از این جور حرف‌ها! موافقین هم از اینکه دست هایشان آزاد بود، خوشحال و راضی بودند.
اما حالا که تنوع چادر زیاد شده، چادر ملی برای دختر بچه‌ها، کسانی‌که می‌خواهند دست‌هایشان آزاد باشد، مادرها، یا برای استفاده از کوله پشتی خوب و کاربردی است.
چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد وجلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد‏.‏ به دلیل نوع الگو چادر و اندامی بودن آن، خانم هایی که دارای سایز بدنی بالا هستند در این چادر احساس راحتی نمی کنند.
آستین می‌تواند کلوش یا راسته باشد که معمولاً با حریر یا نوار و یا منجوق‌دوزی تزئین می‌شود. جلوی چادر می‌تواند باز باشد و یا به وسیله‌ی زیپ و دکمه مخفی بسته شود.
طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره،آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند‏.

چادر-دخترانه-جدید---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
چادر دخترانه جدید دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد چادر دخترانه کوچک-چادر دانشجویی-چادر ملی دخترانه جدیدمختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.