مدل مانتو اسلامی کوتاه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مدل مانتو اسلامی کوتاه   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مدل مانتو اسلامی کوتاه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر فروشگاه مانتو اسلامی-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو با حجاب اسلامی-مانتو اسلامی بلند وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو اسلامی کوتاه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات فروشگاه مانتو اسلامی-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو با حجاب اسلامی-مانتو اسلامی بلند زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو اسلامی کوتاه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد فروشگاه مانتو اسلامی-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو با حجاب اسلامی-مانتو اسلامی بلند دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مدل مانتو اسلامی کوتاه در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو اسلامی کوتاه کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-اسلامی-کوتاه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل-مانتو-اسلامی-کوتاه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مدل مانتو اسلامی یکی از مدل مانتو‌هایی است که مورد استفاده‌ی بسیاری از بانوان مسلمان است و در عین پوشیده بودن، زیبایی و وقار خاص خود را دارد
وقتی صحبت از مدل مانتو‌ اسلامی می‌شود اولین ویژگی که به ذهن می‌رسد پوشیدگی این مدل مانتو‌هاست. باید توجه کرد که این مانتو‌ها که مورد استفاده‌ی اکثر بانوان مسلمان در کشور‌های اسلامیست، بسیار متنوع هستند. امروزه مدل مانتو اسلامی در بسیاری از برند‌های دنیای مد و لباس طراحی و دوخته می‌شوند. دو کشور ترکیه و عربستان در این زمینه، مدل‌های زیبا و فوق‌العاده‌ای را طراحی می‌کنند و زنان مسلمان را به خود علاقه‌مند کرده‌اند.

انواع مدل مانتو اسلامی

۱. مدل مانتو اسلامی بلند تابستانه با رنگ شاد مدل تکه‌دوزی شده
۲. مدل مانتو اسلامی نخی بلند جلو بسته طرح اسپرت و ست زیبای آن با شال سبز
۳. مدل مانتو اسلامی یاسی رنگ جلوباز با قد ماکسی، طراحی گل‌های برجسته مناسب استایل رسمی و مجلسی
۴. ست زیبای مدل مانتو اسلامی صورتی رنگ با دامن بلند مشکی طراحی برند ترکیه‌ای
۵. ست اسپرت مدل مانتو اسلامی با شلوار گرمکن و کتانی
۶. مدل مانتو اسلامی فوق‌العاده شیک جلوبسته
۷. تیپ رسمی مدل مانتو اسلامی آبی رنگ جلوباز به همراه شلوار سفید و کفش‌های لژدار
۸. مدل مانتو اسلامی زیبا با طراحی ساده جلوبسته مناسب استایل اسپرت تابستانه
۹. مدل مانتو اسلامی جلوبسته و بلند با طرح دامن چیندار و پارچه‌ی طرحدار طرح عربی
۱۰. مدل مانتو اسلامی مجلسی بلند طراحی عربی با تزیینات مروارید دوزی
۱۱. مدل مانتو اسلامی مدل سارافون بسیار شیک جلو باز
۱۲. مدل مانتو اسلامی رسمی و شیک با ست رنگی بنفش و مشکی مناسب استایل اداری و رسمی
۱۳. مدل مانتو اسلامی جلو باز به همراه شال و دامن سفید مناسب مجالس و مهمانی‌ها
۱۴. مدل مانتو اسلامی حریر مدل بلند و جلو بسته با پارچه‌ی طرحدار مناسب استایل بهار و تابستان
۱۵. مدل مانتو اسلامی با پارچه‌ی طرحدار سفید و سرمه‌ای مناسب استایل بهار و تابستان
۱۶. مدل مانتو دکمه‌ای اسلامی با پارچه‌ی چهارخانه بسیار ساده و شیک مناسب استایل دانشگاهی و اداری
۱۷. مدل مانتو اسلامی تابستانی خنک و زیبا با مدل جدید آستین پفی طراحی ترکیه‌ای
۱۸. ست زیبای مدل مانتو اسلامی و دامن‌های پلیسه‌ای بسیار شیک و زیبا
۱۹. ست زیبا و شیک مدل مانتو اسلامی طرح یقه انگلیسی مناسب استایل‌های رسمی
۲۰. مدل مانتو اسلامی دکمه‌ای و بلند و ست رنگی زیبای سرمه‌ای و زرشکی طراحی

مدل-مانتو-اسلامی-کوتاه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

 

هنگام خرید مانتو مدل کوتاه به نکات زیر توجه کنید:

  • جنس پارچه: جنس پارچه مانتو باید مرغوب و با کیفیت باشد تا دوام بالایی داشته باشد. پارچه‌های کتان، نخی، جین و چرم، گزینه‌های مناسبی برای مانتوهای کوتاه هستند.
  • رنگ مانتو: رنگ مانتو نیز باید متناسب با رنگ پوست و سایر لباس‌های شما باشد. رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای، مناسب برای خانم‌هایی با رنگ پوست تیره هستند. رنگ‌های روشن مانند سفید، شیری و آبی آسمانی، مناسب برای خانم‌هایی با رنگ پوست روشن هستند.
  • طرح مانتو: طرح مانتو نیز باید متناسب با سلیقه شما باشد. اگر می‌خواهید استایلی ساده و کلاسیک داشته باشید، مانتوهای کوتاه ساده را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید استایلی مدرن و امروزی داشته باشید، مانتوهای کوتاه طرح‌دار را انتخاب کنید.
  • قد مانتو: قد مانتو باید متناسب با فرم اندام شما باشد. اگر قد بلندی دارید، مانتوهای کوتاه تا زانو برای شما مناسب هستند. اگر قد کوتاهی دارید، مانتوهای کوتاه تا روی زانو برای شما مناسب هستند.
  • آستین مانتو: آستین مانتو باید متناسب با فصلی که در آن قرار دارید باشد. در فصل‌های گرم سال، مانتوهای کوتاه آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ای برای شما مناسب هستند. در فصل‌های سرد سال، مانتوهای کوتاه آستین بلند برای شما مناسب هستند.
  • یقه مانتو: یقه مانتو نیز باید متناسب با فرم صورت شما باشد. اگر صورت گردی دارید، مانتوهای کوتاه با یقه هفت یا یقه قایقی برای شما مناسب هستند. اگر صورت کشیده‌ای دارید، مانتوهای کوتاه با یقه دیپلمات یا یقه ایستاده برای شما مناسب هستند.
  • سایر ویژگی‌های مانتو: علاوه بر نکات ذکر شده، به سایر ویژگی‌های مانتو مانند وجود جیب، زیپ یا دکمه نیز توجه کنید. مانتوهایی که دارای جیب هستند، برای استفاده روزمره مناسب هستند. مانتوهایی که دارای زیپ یا دکمه هستند، برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها مناسب هستند.

با توجه به نکات ذکر شده، می‌توانید مانتو کوتاه مناسبی را برای خود انتخاب کنید.


مدل مانتو اسلامی کوتاه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد فروشگاه مانتو اسلامی-مزون مانتو اسلامی-مدل مانتو با حجاب اسلامی-مانتو اسلامی بلند مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

 

مدل-مانتو-اسلامی-کوتاه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی