انواع چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


انواع چادر مشکی   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

انواع چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر انواع چادر لبنانی-دوخت انواع چادر مشکی-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-قیمت چادر مشکی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



انواع چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات انواع چادر لبنانی-دوخت انواع چادر مشکی-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-قیمت چادر مشکی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

انواع چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد انواع چادر لبنانی-دوخت انواع چادر مشکی-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-قیمت چادر مشکی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت انواع چادر مشکی درسایت حریران بر روی کلمه انواع چادر مشکی کلیک کنید.

 

انواع-چادر-مشکی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

از انواع چادر مشکی موجود در بازار می توان به مدل های پرطرفدار دانشجویی، قجری، اماراتی، عربی، چادر عبایی، شال دار، ملی، جلابیب و لبنانی و... اشاره کرد.
امروزه با در نظر داشتن اینکه بانوان شبیه آقایان در جامعه به فعالیت و کار می ­پردازند و مسلما بانوانی که چادر استفاده می ­کنند هم در این دسته افراد شاغل قرار دارند، بهتر است با این گونه پوشش هم بهتر آشنا شوید. در ادامه با مدل های مختلف چادر برای بانوان آشنا شوید.

آشنایی با انواع مدل چادر مشکی :

چادر ساده
همه با این مدل چادر آشنایی دارند و می دانند که یکی از نخستین و مشهورترین و پرکاربردترین مدل چادر، چادر ساده هست که همگی ما با آن آشنایی کامل داریم. چه بسا خانم هایی که چادر را به عنوان پوشش خویش استفاده نمی کنند هم یک چادر ساده برای خود دارند. یکی از مشکلات چادر معمولی سختی استفاده در هنگامی است که شما وسیله ای را همراه خود دارید مانند یک چتر در روزهای بارانی! اما برخی از خانم ها برای آسانی استفاده از این چادر به آن کش می دوزند.
برخی هم برای این که ساده نباشد، نوار تزئینی روی لبه چادر می دوزند. این چادر هرگز اندام شما را دقیق نشان نمی دهد و مناسب برای بانوان با هیکل درشت و چاق است. برای دوخت چادر معمولی یا چادر گرد به ۴.۵ متر پارچه با عرض ۱۱۰ الی ۱۱۵ سانتیمتر نیاز است. درصورتی که عرض پارچه 180 سانتیمتر باشد، یک تکه می شود.

انواع-چادر-مشکی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


چادر ملی
چادر ملی یکی از شایع ترین انواع چادر است. چادر ملی نخستین چادر طرح­دار ایرانی است که امروزه کاربرد بسیاری برای بانوان چادری دارد.
چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد ، در برخی مدل های آن، آستین از آرنج به پایین است. آستین می تواند کلوش یا راسته باشد که معمولاً با حریر یا نوار و یا منجوق دوزی تزیین می شود. جلوی چادر می تواند باز باشد و یا با دوخت زیپ مخفی یا دکمه مخفی آن را بست. این چادر به شما آزادی عمل بیشتری می دهد و برای خانوم های بچه دار و دانشجو توصیه می شود. با این چادر رانندگی بسیار راحت می باشد.
چادر ملی در سال­ های اول مخالفان بسیاری داشت؛ آن ها معتقد بودند این چادر با مانتو خیلی تفاوتی ندارد، ولی موافقان بر این اعتقاد بودند که این چادر به زنان آزادی عمل بیشتری می دهد، بدون آنکه الزامی باشد چادرشان را نگه دارند.

انواع-چادر-مشکی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


چادر دانشجویی
چادر دانشجویی آستین دار هم طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. دست‌ها آزاد هستند اما مناسب استفاده کوله پشتی نیست. برای مادرها خیلی ایده‌آل نیست. شاید بتوان گفت همان برای دانشجوها مناسب است.
سبک چادر دانشجویی کاملاً شبیه چادر معمولی است با این تفاوت که شکافی برای بیرون آوردن دست ها از چادر وجود دارد و قسمتی از آستین مانتو شما مشخص می شود. قسمت جلو چادر به طور کامل باز است و ایده خوبی برای استفاده در مهمانی خواهد بود.
چادر دانشجویی آستین دار واقعا مناسب دانشجو‌هاست و برای حمل کتاب و یا کیف مناسب است. اما برای افراد شاغل پیشنهاد مناسبی نیست، چون حرکت دست را کمی محدود می کند. موقعی که برای برداشتن چیزی دست را دراز کنید، احساس می کنید چادر کشیده می شود و راحت نیست. اما در کل خیلی مرتب و شیک به نظر می آید.


چادر کمری یا قجری
چادر کمری یا قاجاری یکی از قدیمی ترین مدل های چادر در ایران است که در زمان حکومت قاجاریه ترویج داشته و به همین علت اسم دیگر آن را چادر قاجاری می نامند. با توجه به عرض زیاد این چادر برای اشخاص درشت اندام و خانم های حامله مناسب است. قابلیت روگیری هم با این چادر آماده است. که شبیه پیراهن از سر پوشیده می شود از پشت یک سره است، ولی از جلو دو تکه به نظر می رسد. این چادر با کمربندی از پشت گره می خورد. به همین خاطر از سنگینی چادر گرفته می شود. قسمت فوقانی که دسته های چادر است با کش روی سر ثابت شده و ارتفاع آن تا زانو می رسد. درصورتی که فرد رو بگیرد، دو تکه بودن آن معلوم نمی شود. در مدلی از آن، قسمت بالا مانند یک مقنعه ی آستین دار است. اندازه پارچه ی این چادر به اندازه ی چادر معمولی است.

انواع-چادر-مشکی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


چادر شال دار
چادرهای شال دار مانند مانتو هستند که شال به آن دوخته شده است و توسط زیپ مخفی بسته می شود. در دو مدل شال بلند و شال کوتاه وجود دارند. در مدل شال بلند،بلندی شال تا مچ پا امتداد دارد و شال کوتاه، بلندی شال تا آرنج دست می باشد. زیاد شبیه چادر نیست. شبیه مانتویی است که از جلو شال می خورد و توسط زیپ مخفی بسته می شود. بعضی از مؤسسات و شرکت ها برای کارکنان خانم شان این مدل را بسیار می پسندند و سفارش می دهند. برای این که فکر می کنند ظاهری پوشیده، آراسته و با متانت است. این چادر محبوبیت خاصی بین خانم های جوان دارد.


چادر اماراتی
چادر اماراتی یکی از جدیدترین انواع چادر است. این سبک هم یکی از مدل چادرهای موجود در بین عرب هاست، ولی دارای ۴۰ سانتیمتر آستین است. و نسبت به سایر مدل های عربی، اندامی تر است. جلوی چادر هم باز است، ولی می توانید آن را با زیپ یا دکمه و یا بندینک ببندید.
از خصوصیت های چادر اماراتی با توجه به آستین دار بودنش راحتی در بغل کردن بچه ؛ رانندگی ؛ خرید و می باشد چادر اماراتی با توجه به اندامی بودن نسبت به دیگر مدل های عربی و راحتی بسیار خوب در نزد خانم های جوان مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

انواع-چادر-مشکی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


مدل چادر لبنانی
مدل چادر لبنانی را از مدل لباس بانوان لبنانی ایده گرفته اند. در مدل اصلی آن چنانچه فردی که چادر سر نموده دست هایش را باز کند، شما یاد مانتوهای کلوش (خفاشی) می افتید. برای این که این چادر آستین ندارد بلکه جایی برای بیرون آوردن دست ها روی چادر ایجاد شده و یک مچ ۱۰ سانتیمتری به آن دوخته شده است با کش روی سر می ایستد و جلوی آن به صورت مورب یعنی چپ و راست بسته می شود.
به این صورت که به لبه ی طرف راست کش به اندازه ی مچ دوخته می شود که آن را به دست چپ می اندازید و سمت چپ چادر در پهلوی راست شما نگه داشته می شود. چادر از زیر چانه و روی سینه توسط یک دکمه بسته می شود، پوشیده بودن این چادر به شما این توانایی را می دهد تا در زیر آن لباس راحت تری بپوشید، برای این که هرگز باز نیست. برای دوخت این چادر به ۳.۵ متر پارچه با عرض ۱۸۰ سانتیمتر احتیاج است.
این چادر شما را به راحتی بسیار دعوت می کند و به نوعی مانتو شما در زیر این چادر دیده نمی­ شود و شما را همواره سیاه ­پوش نشان می ­دهد! مدل این چادر به نوعی است که خانم ­های لاغراندام احساس می­ کنند که این مدل چادر برای آن ها گشاد است، ولی برای تمام بانوان با سلیقه گوناگون مناسب است.


چادر صدفی لبنانی
مدل کلی چادر صدفی شبیه چادر لبنانی است، با این تفاوت که در بالای سر آن مقنعه ای و یا چانه دارد و از جلو زیپ می‌خورد. این مدل با پوششی کامل و زیبا برای خانم های شاغل بسیار مناسب است.


چادر حجازی
این مدل، آستین را واضح تر می توان دید. برای این که شکل عادی دارد و از زیر بغل برش می خورد. شبیه چادر لبنانی مورب بسته می شود و برای تهیه ی آن به ۵ متر پارچه با عرض ۱۸۰ سانتیمتر احتیاج است.


چادر عبایی یا جده
امروزه در بازار دو مدل چادر عبایی موجود است که یکی به چادر عبایی ایرانی و دیگری به چادر عبایی عربی مشهور است. چادر عبایی ایرانی دارای برش پارچه به سبک ایرانی است و مدلی بین عبا و چادر دانشجویی دارد.
چادر عبایی عربی، از اصیل­ ترین مدل چادر عربی می باشد که در میان اعراب به عبا معروف است، در چادر جده پارچه ی زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. و دوخت آن کاملاً شبیه به عباست. چادر عبایی عربی به دو دسته چادر عبایی بدون آستین و با آستین تقسیم می ­شود.

انواع-چادر-مشکی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


چادر عبایی با آستین
این سبک چادر عبایی مناسب حمل کیف و یا حمل دیگر وسیله ها است و احتیاج به استفاده از ساق دست ندارد. معمولاً سر آستین را با چیزی شبیه گیپور و نگین تزیین می کنند.


چادر عبایی بدون آستین
در این مدل چادر در دو سمت چادر برای دست ­ها در پارچه شکاف ایجاد شده است.


چادر جلابیب
نخستین مدل چادری که ثبت ملّی گردید مدل چادر جلابیب بود. این مدل چادر تحولی عظیمی در طراحی چادر ایجاد کرد. مدلی خاص که اکثر منتقدان را هم موافق استفاده از این مدل چادر کرد؛ نه به تنگی چادر ملی بود و نه به میزان چادر عادی آزاد! آسانی در پوشش و استفاده از این مدل چادر سبب گردید که طرفداران خاص خود را داشته باشد.
در حال حاضر چادر جلابیب ترویج بیشتری دارد. به دلیل توانایی جامع حجاب و رفاه و آسودگی زنان در این چادر، طرفداران زیادی پیدا نموده است. این چادر که از نخستین ابتکارات طراحان داخلی و به وسیله خانم های ایرانی می باشد، سیزده خصوصیت خاص دارد. به خصوص که در سر آستین ها بندینک هایی تعبیه شده است که پوشش کامل دست ها را فراهم می کند. خصوصیت بعدی شامل امکان استفاده از کیف در زیر چادر است.
طرح چادر جلابیب مورد پسند همگان بوده طوری که فراتر از مرزهای ایران نیز خواستار دارد. شعار این چادر این است:« حجابم مرا حفظ کند، نه من حجابم را.» در کل دارای سی و یک طرح است و سه طرح آن با نام های مشکی، احرام و رنگی شناخته و معرفی شده است. این چادر برای بار اول در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی گردید که مورد تحسین قرار گرفت.

انواع-چادر-مشکی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

خصوصیات چادر جلابیب عبارتند از:
• توانایی تنظیم اندازه ی صورت
• دارای آستین پنهان، زیپ مخفی جهت وضو گیری
• دارای شبه مقنعه و مقنعه سرخود
• دارای آستین ساق دست و آستین زمستانه
• گشادی چادر مناسب و بدون بدن نمایی با همان متراژ چادرهای معمولی و در بعضی طرح ها کمی بیشتر
• جلوگیری از سرقت کیف و موبایل در زیر چادر
• دارای بندینک سرآستین جهت حفظ کامل پوشش مچ ها.
• دارای پوشیه و روگیر سر خود در برخی مدل ها و امکان روگیری توسط شخص در تمامی مدل ها
• پوشش کامل بدون استفاده از مقنعه، مانتو و ساق دست
• توانایی استفاده ی کیف در زیر چادر
• دارای زیپ مخفی در بخشی از جلوی چادر جهت وضو گیری، شیردهی و بستن ساک آغوش و دسترسی به کیف، موبایل و

جیب درون چادر
• مکانی مجزا جهت دسترسی به موبایل در بعضی طرح ها
• ظاهری شبیه به چادرهای معمولی


انواع چادر مشکی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد انواع چادر لبنانی-دوخت انواع چادر مشکی-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-قیمت چادر مشکی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.