مانتو پوشیده دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مانتو پوشیده   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مانتوهای پوشیده برای محافل رسمی و مهمانی‌های مجلل بسیار مناسب هستند. در این مانتوها از پارچه‌هایی با بافت صاف و براق مثل ابریشم، ساتن و شیفون استفاده می‌شود و اغلب با یک کمربند مجلل تکمیل می‌شوند.



مانتو پوشیده دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مزون مانتو پوشیده-مدل مانتو پوشیده شیک ایرانی و ترکی-خرید مانتو پوشیده-مانتو پوشیده کوتاه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو پوشیده دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مزون مانتو پوشیده-مدل مانتو پوشیده شیک ایرانی و ترکی-خرید مانتو پوشیده-مانتو پوشیده کوتاه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو پوشیده در سایت حریران بر روی کلمه مانتو پوشیده کلیک کنید.

مانتو-پوشیده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

در فرهنگ مشرق زمین به خصوص خاورمیانه لباس و پوشش ها نماد فرهنگ، موقعیت اجتماعی و نشانگر قدرت و زیبایی انسان هاست. مدل های مختلفی از مانتو پوشیده و مانتو عربی بلند برای زنان این قسمت از تمدن اصیل بشری وجود دارد،که هر کدام بیانگر اوج زیبایی این بانوان در عین پوشیدگی و وقار آنهاست.

مانتو-پوشیده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


مانتو پوشیده عربی
مانتو پوشیده عربی که اصولا مانتو های بلند،راحت و در عین حال جذاب و شیکی هستند، میتواند بهترین انتخاب برای یک بانوی شیک پوشی که میخواهد در مهمانی ها و مراسمات مختلف،بدرخشد باشد.
از جذابیت های مانتو پوشیده عربی میتوان به تلفیق خاص پوشش سنتی و مدرنیته آنها اشاره کرد. همین نکته میتواند شما را شبیه ملکه ای قدرتمند و با اعتماد به نفس نشان دهد.ترکیب قالب سنتی و بلند آن با طرح ها و مدل های مختلف، بسیار چشم نواز است. ترکیب مد روز با طرح های کلاسیک از ویژگی های جذاب این مانتو هاست که گاها در تن بازیگران هالیوودی نیز به چشم میخورد.
مدل مانتو پوشیده امروزه فقط مخصوص خانم های میانسال نیست،با طرح ها و رنگ های متنوعی که تولید میشود
کار های لاکچری و جوان پسند بسیاری را در این مدل ها میبینیم.

مانتو-پوشیده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


ایرانی ها و مانتو های عربی
قرن هاست که به دلایل مختلف دینی، فرهنگی و همسایگی، بسیاری از فرهنگ های ایرانیان با همسایگان عرب زبان خود پیوند خورده است. پوشش بانوان نیز از این قضیه مستثنی نیست. البته با توجه به کتیبه های موجود و کتب تاریخی پوشش زنان ایرانی از قدیم الایام با لباس های بلند و پوشیده آمیخته بوده است.
بعد از ثبت حفظ حجاب در قانون کشور عزیزمان، مدل مانتو عربی و بلند روز به روز رایج تر شده و جای خودش را در تن زنان شیک پوش ایرانی باز کرده است. استفاده از مانتوی عربی در مراسمات از قدیم رایج بوده و موجب زیباتر شدن بانوی خوش پوش ایرانی بوده است.
مانتو های عربی به دلیل پوشیدگی مناسب و راحتی بسیار حتی برای قدم زدن و خرید نیز استفاده میشوند. در روزهای گرم سال می‌تواند پوشش مناسبی برای خنک نگه داشتن بدن باشد. مدل مانتو عبایی نیز می تواند گزینه خوبی برای استفاده روزانه باشد.

مانتو-پوشیده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


خرید مانتو پوشیده
یکی از مانتو های جذاب که خرید و انتخاب آن نسبتا آسان است، مانتوهای اماراتی هستند که به آنها اصطلاحا مانتو عربی هم گفته میشود. مانتوهای بلندی که به دلیل رعایت پوشیدگی و حجاب و همچنین تنوع مدل فراوان، شما را در انتخاب آزاد می‌گذارند. در خرید مانتو پوشیده عربی فاکتور های بسیار مهمی وجود دارد که برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مدل های آن باید رعایت کنید. به عنوان مثال:
فرم بدن
باور غلطی که در بین بسیاری از بانوان وجود دارد این است که مانتو های عربی به دلیل بلندی و راحتی آنها نیازی به تناسب دقیق با فرم بدن را ندارند، در صورتی که این یک عقیده غلط است.
با شناخت فرم بدنتان و تناسب مانتو خود می‌توانید به چشم نوازی آن بیفزایید.
مدل های مختلف مانتو پوشیده اماراتی می‌تواند به شما در پوشاندن قسمت های منفی بدنتان و پررنگ نشان دادن نکات مثبت اندامتان کمک کند.
مانتو هایی که دارای خط عمودی است افراد چاق را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد و مانتو هایی با راه راه های افقی این خانم ها را چاق تر نشان خواهد داد؛ پس این خانم ها باید مانتوهایی با خطوط عمودی انتخاب کنند و یا مانتویی را انتخاب کنند که اصلا راه و خطی ندارد.
برای افراد بلند قد مانتوی عربی می‌تواند بهترین گزینه برای نشان دادن قدشان باشد و آنها را مثل یک سرو با وقار نشان دهد.
افراد کوتاه قد می‌توانند با پوشیدن مانتو پوشیده به همراه یک کفش پاشنه بلند خوش قد و بالا به نظر بیایند.

مانتو-پوشیده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


انتخاب رنگ
یک باور غلط دیگر که در مورد مانتو پوشیده و انواع مدل مانتو عربی وجود دارد، محدودیت رنگی آنهاست. توجه داشته باشید مانتو عربی به معنای چادر عربی و عبا نیست، رنگ های متنوع در طیف مدل های مختلف جذابیت آنها را دو چندان کرده و شما می‌توانید متناسب با مکانی که می‌خواهید بروید و مهمانی که دعوت هستید، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
معمولا رنگ های روشن این مانتو برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا در مراسمات عقد محضری می‌توانید از مدل های رنگی آن استفاده کنید.
سبک دوخت و مدل های متنوع این مانتو به شما اجازه می‌دهد برای انجام هر کاری مدل مناسب را انتخاب کنید، در مراسمات مختلط ، مدل مانتو پوشیده از بهترین گزینه ها برای حفظ پوشش و همچنین نشانگر زیبایی و شیک پوشی شماست.

مانتو-پوشیده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی
مدل های مختلف مانتو پوشیده
برای هر زنی مدل لباس و طرح های آن اهمیت فراوانی دارد. زنان با طرح هایی که برای مانتو های خود انتخاب می‌کنند با اطرافیان خود حرف می‌زنند. به نوعی لباس آنها بیانگر طیف شخصیتی و ظرافت درونی آنهاست.
اگر می‌خواهید مثل مرواریدی درخشان در پوسته صدفی خود باشید، از مانتو عربی مدل مخمل مرواریدی استفاده کنید.
اگر می‌خواهید مثل یک ملکه با وقار دیده شوید، مانتو عربی مدل حریر سنگ‌دار به شما این قدرت را می‌دهد.
اگر دنبال درخشش ماه در شب هستید، مانتو عربی مدل منجوق دوزی شده در تن شما مثل ستارگان خواهد درخشید.
مانتوی دانتل سنگ‌دار، مهربانی چهره شما را به رخ همگان خواهد کشید.
اگر از آن دست بانوانی هستید که همیشه به زیبایی پوشش خود توجه می‌کنید و سعی دارید در هرحالت زیبا و منحصر به فرد
به نظر بیایید، حتی برای قدم زنی ها و خرید های کوتاه این مدل مانتو ها بهترین گزینه برای شماست. مانتو پوشیده سنگدوزی شده می تواند به عنوان مانتو مجلسی و در مکان های مختلط به عنوان لباس مجلسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
مدل های مختلف و زیبای این مانتو ها،در کنار راحتی آنها مزیتی است که هر لباس و پوششی ندارد.

مانتو-پوشیده---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی


مانتو پوشیده دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مزون مانتو پوشیده-مدل مانتو پوشیده شیک ایرانی و ترکی-خرید مانتو پوشیده-مانتو پوشیده کوتاه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.