قیمت چادر دانشجویی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


قیمت چادر دانشجویی   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

قیمت چادر دانشجویی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر دانشجویی دیجی کالا-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-مدل چادر جدید-انواع چادر مشکی دخترانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت چادر دانشجویی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر دانشجویی دیجی کالا-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-مدل چادر جدید-انواع چادر مشکی دخترانه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت چادر دانشجویی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر دانشجویی دیجی کالا-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-مدل چادر جدید-انواع چادر مشکی دخترانه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر دانشجویی در سایت حریران بر روی کلمه قیمت چادر دانشجویی کلیک کنید.

 

قیمت-چادر-دانشجویی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

قیمت-چادر-دانشجویی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان محجبه، داشتن حجاب با سبک امروزی به‌همراه پوشش مناسب و در خور یک بانوی مسلمان است. اگر می‌خواهید با مدل های چادر دانشجویی در سبک‌های مختلف آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
جنس پارچه در مدل های چادر دانشجویی
دوخت پارچه‌های زنانه با پارچه‌های مختلفی انجام می‌شود؛ پارچه کرپ، حریراسود و کره یکی از پارچه‌های عالی برای استفاده روزانه دانشجویان است و به نسبت دیگر پارچه‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. معمولا پارچه‌هایی مانند کن‌کن، کریستال، کلارنس و ژرژت پارچه‌های گران قیمت‌تری هستند که برای دوخت چادر استفاده می‌شود.
انواع مدل های چادر دانشجویی
در ادامه این مقاله انواع مدل های چادر دانشجویی در سبک‌های مختلف و جدید را می‌خواهیم، معرفی نماییم و مزایا و معایب هر کدام را بگوییم، تا نهایتا بتوانید ایده‌ال‌ترین انتخاب را بر اساس سلیقه خود داشته باشید.
مدل های مختلف چادر دانشجویی؛ 1.چادر سنتی یا ساده
چادر سنتی یا ساده، یکی از پر استفاده‌ترین مدل های چادر دانشجویی می‌باشد. این مدل چادر، به‌صورت نیم دایره برش خورده و تا دهه 80 چادر محبوب قشر محجبه بوده است. اکثر دانشجویان در کنار انواع سبک چادرهای خود، یک چادر ساده نیز در کمد خود دارند.
اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در هنگام رفتن به‌دانشگاه، وسایل مختلفی همچون کلاسور، کیف لب تاپ دارید، پوشش این چادر برای‌شما، ممکن است مشکل باشد.
نکته‌ای که می‌توان برای چادر ساده دانشجویی، گوش زد شد، این است که اگر می‌خواهید از این مدل چادر استفاده کنید، برای راحتی بیشتر بهتر است به چادر خود کش بزنید. در خصوص طریقه دوختن کش چادر به صورت اصولی قبلا در داخل مقاله‌ای جداگانه صحبت کرده‌ایم، پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از چادر ساده دانشجویی استفاده کنید، خواندن این مقاله رو از دست ندهید.
مدل های مختلف چادر دانشجویی؛ 2.چادر دانشجویی
این چادر تقریبا شبیه به چادر ساده ایرانی است و نمای بیرون و پشت آن خیلی شبیه به چادر سنتی است و ظاهری بسیار شیک دارد. روگیری در این نوع چادر همانند چادر سنتی می‌باشد و البته قسمت بالای سر آن یک کش دارد که برای روگیری استفاده می شود. برخی از تولیدی‌ها در قسمت مچ یک تیکه 5 سانتی در نظر می‌گیرند که حتی می‌توانید با یک تکه تور به آن زینت ببخشید.
چادر دانشجویی مناسب قشر دانشجو که برای حمل کتاب و یا کیف بسیار مناسب می‌باشد اما مناسب قشر شاغل نمی‌باشد چرا که حرکت دست را محدود می‌کند.
یکی از ایرادهای اصلی این چادر که دارد این‌ست که موقع برداشتن چیزی، ممکن است احساس کنید که چادر کشیده می‌شود.
مدل های مختلف چادر دانشجویی؛ 3.چادر ملائکه
این مدل شبیه چادر دانشجویی است با این تفاوت که زیر قیمت خروجی دست ها برشی کیمونو خورده و این مدل چادر آنرا متفاوت تر و زیباتر نسبت به‌مدل دانشجویی کرده است و مورد استقبال قشر جوان قرار گرفته است.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 5.چادر خبرنگاری
این مدل چادر شبیه چادر دانشجویی است با این تفاوت که آستین آن حدود 10 سانت می باشد و معمولا کار شده و طرحدار است. این نوع چادر نسبت به چادر دانشجویی اندامی تر است و قواره کمتری دارد.
مدل چادر دانشجویی؛ 6.چادر عربی اصیل
اگر به دنبال چادر گشاد و شیک هستید این نوع چادر بسیار مناسب می‌باشد. بسیاری از تولید کننده‌ها یک پارچه 10 سانتی به مچ آن اضافه می کنند و با نام چادر عربی مچ دار به فروش می رسانند. این مدل چادر از پرطرفدارترین و شیک ترین مدل های چادر بوده است که طرح اصلی آن مربوط به عراق بوده است و با نام “چادر عربی” و یا “چادر جده” به فروش می رسد. این مدل چادر بدون دکمه و زیپ و کش بوده و بسیاری برای راحتی به آن کش می زنند.
بیشتر چادرهای کار شده از نوع عربی بوده است. انواع خرج کارها مانند گلدوزی، مروارید دوزی، انواع نگین، تکه دوزی و … همگی خرج کارهایی است که بیشترین کارها را بر روی چادر عربی دارد.
مدل چادر دانشجویی؛ 7.چادر لبنانی
چادر لبنانی برگرفته از چادر عربی است که بیشتر در لبنان استفاده می شود. چادر لبنانی دارای یک نقاب می باشد و همینور یک کش بالای سر قرار دارد. این چادرها مناسب افراد شاغل نیز می باشد چرا که با داشتن آستین 18 یا 28 سانتی متری امکان آزادی عمل بیشتری را برای افراد محجبه فراهم می کند. چادر لبنانی صدفی همان چادر لبنانی با آستین 18 سانت می باشد. چادر لبنانی دارای آستینی با 28 سانت بوده و چادر لبنانی دارای زیپ مخفی بوده است که زیپ سراسری بوده و دارای نقاب بالای سر و نقاب جلوی صورت می باشد.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 8.چادر صدفی
این مدل چادر شبیه چادر لبنانی است با یک طراحی اختصاصی در مدل‌های مختلف مچ‌دار، بدون مچ، رنگی، آستین‌دار و بدون آستین. راحتی بالای این مدل چادر به‌همراه پوشیدگی عالی که دارد منجر به آن شده است که جزو محبوب‌تری مدل‌های چادری دانشجویان در بین بانوان محجبه باشد.
چادر صدفی به‌دلیل داشتن مچ‌های با اندازه 15 سانتی‌متر، که به نوعی آستین دار است، آزادی عمل بالایی را برای دانشجویان فراهم می‌اورد. در واقع یکی از جدیدترین مدل‌های چادر دانشجویی با میزان پوشش عالی و راحتی بالاست که برای دانشجویان طراحی شده است.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 9.چادر بحرینی
چادر بحرینی شبیه مانتو گشاد بوده است و از نظر گشادی شبیه چادر عربی اصیل می‌باشد. قسمت بالای سر آن دارای نقابی است که نقاب توسط کش بالای سر قرار می‌گیرد. تفاوت چادر بحرینی با چادر عربی و لبنانی نحوه ای‌ست آن در مقابل بدن می‌باشد.
این مدل چادر توسط بندی که در دست مقابل قرار دارد جلوی بدن به صورت راست و چپی قرار می‌گیرد. آستین این مدل 18 سانتی‌متر است، نام دیگر چادر بحرینی چادر لبنانی صدفی است.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 10.چادر اماراتی
چادر اماراتی همانگونه که از نامش پیداست یکی از انواع چادرهای عربی است و به خاطر داشتن آستین های 40 سانتی متری نسبت به دیگر مدل های عربی، اندامی تر است. در واقع چادر اماراتی طرحی بین چادر عربی و چادر ملی است. جلوی این چادر باز است و بسته به سلیقه میتوان از زیپ و یا دکمه استفاده کرد.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 11.چادر ملی
چادر ملی اولین چادر مدل‌دار، از مدل های چادر دانشجویی است. این مدل ایده‌آل برای دانشجویانی‌ست که خواستار آزادی بیشتر برای استفاده از کوله پشتی را دارند، می‌باشد. چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین های برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن توسط دکمه مخفی بسته شده است و نسبت به مانتو دانشجویی اندامی‌تر می باشد.
به‌دلیل نوع الگو چادر و اندامی‌تر بودن آن، خانم‌‎هایی که دارای سایز بدنی بالا هستند در این چادر احساس راحتی نمی‌کنند. آستین می‌تواند کلوش یا راسته باشد که معمولا با نوار یا حریر دوخته می‌شود و یا منجق دوزی شده باشد. جلوی چادر می‌تواند باز باشد و یا بوسیله زیپ و یا دکمه مخفی بسته شده باشد. طراحی این چادر به گونه ای ست که هنگام انجام امور روزمره آزادی عمل بالاتری می توان داشت.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 12.چادر قجری یا کمری
چادر قجری یکی از قدیمی‌ترین مدل های چادر دانشجویی می‌باشد همان چادری که زمان رضاخان بر سر زنان می کشیدند. این مدل چادر دارای دامنی در قسمت پایین دامن می باشد که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن دارای کش بالای سر می باشد که شبیه به چادر ایرانی می‌باشد که با بستن با کش به راحتی بسته می شود. همچنین این چادر در قسمت بالایی دارای دو لبه آزاد دارد که امکان حرکت دست‎ها را بیشتر می‌کند.
اگر قصد خرید این مدل را دارید بهتر است با مقنعه و یا روسری بلند استفاده شود و اگر هنگام خرید جلوی آن باز بماند کمر و سینه دیده می شود که ظاهری زیبایی ندارد.
ولی به طور کلی مدل چادر کمری زیاد در بین دانشجویان طرفدار ندارد.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 13.چادر جلابیب
این مدل چادر ایرانی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و از پارچه‌هایی که بدن نما نیستند استفاده می‌شود. به‌دلیل داشتن شبه مقنعه، بدون روسری و یا مقنعه هم قابل استفاده بوده است و دانشجویان عزیز می‌توانند حتی با لباس راحتی خانه آنرا استفاده کنند. زیپ مخفی برای شیردادن نوزاد و جیب مخفی برای گذاشتن موبایل و یا پول را دارد. آستین این چادر به نحوی است که دیگر نیازی به ساق نداشته چرا که دارای زیپ روی آستین می باشد که بتوان وضو هم گرفت.
انواع دیگری هم از مدل جلابیب با نام های زینت و مروارید در بازار عرضه شده است. در این مدل ها به جای جلو بسته آنها از زیپ استفاده شده است و نقاب و جیب آن حذف شده است.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 14. چادر شالدار
چادری است که با یک سریال تلویزیونی معروف شد و سریع فراگیر شد. جلوی چادر زیپ داشت و با دستک های بلند و کوتاه در بازار موجود است. عده‌ای معتقدند برای بچه داری بسیار مناسب است و عده‌ای می‌گویند که حجاب کافی ندارد.
هر چند هر چیزی مخالفین و موافقینی دارد. اما شاید این چادر برای کسانی که نمی‌خواهند چادرشان دست و پاگیر باشد بسیار مناسب است. مثلا برای کسانی که آرترز گردن دارند و در کوهنوردی و پیک نیک بسیار مناسب است. چادر شالدار بیشترین شباهت را به مانتو دارد و نسبت به مدل های قبلی اندامی‌تر می‌باشد. البته در بعضی موارد نیز به صورت گشاد، دوخته می‌شود واین مدل از جلودارای زبپ می‌باشد و یک شال نسبتا بلند که متصل به چادر است، آنرا مخفی می کند. چادر شالی در دو مدل شال بلند و شال کوتاه وجود دارد. در مدل شال بلند، بلندی شال تا مچ پا ادمه دارد ودر مدل شال کوتاه بلندی شال تا آرنج دست می باشد.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 15.چادر کلاه دار پانچو
چادر کلاه دار یکی از مدل های جدید چادر مشکی زنانه می‌باشد که این مدل مناسب برای دانشجویان مناسب است که نمی‌توانند چادر کش دار و یا چادر عربی سر کنند و احیانا آرترز گردن و یا سر دارند. این چادر دارای آستین گشاد شبیه مانتو پانچ می باشد و در کل یک مانتو گشاد و بلند می باشد و یک کلاه بالای آن دارد که روی سر می‌افتد.
مدل های جدید چادر دانشجویی؛ 16. چادر حجازی
این مدل چادر آستین را واضح‌تر نشان می‌دهد چرا که شکل معمولی دارد و از زیر بغل برش می‌خورد همانند چادر لبنانی مورب برش می خورد و برای تهیه آن به 5 متر پارچه با عرض 180 نیاز است.
مدل های چادر دانشجویی؛ 17. چادر عربی مدل پاپیونی
چادر عربی مدل پاپیونی، یکی از مدل های چادر دانشجویی، شیک و در عین حال با پوشش مناسب و راحت است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این چادر بر سر آستین‌های آن پیله‌هایی موجود است که به حالت پاپیونی بسته می‌شود. زیبایی خاصی به چادر عربی پوشیده شده می‌دهد.
قیمت چادر دانشجویی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد چادر دانشجویی دیجی کالا-چادر مشکی جدید ۱۴۰۰-مدل چادر جدید-انواع چادر مشکی دخترانه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.