خرید اینترنتی مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


خرید اینترنتی مانتو تابستانی   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

خرید اینترنتی مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر خرید اینترنتی مانتو تابستانی دکمه دار-خرید اینترنتی مانتو لاکچری-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان دیجی کالا-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



خرید اینترنتی مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات خرید اینترنتی مانتو تابستانی دکمه دار-خرید اینترنتی مانتو لاکچری-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان دیجی کالا-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید اینترنتی مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد خرید اینترنتی مانتو تابستانی دکمه دار-خرید اینترنتی مانتو لاکچری-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان دیجی کالا-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت خرید اینترنتی مانتو تابستانی در سایت حریران بر روی کلمه خرید اینترنتی مانتو تابستانی کلیک کنید.

 

خرید-اینترنتی-مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

خرید-اینترنتی-مانتو-تابستانی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

رنگ مانتو
در فصل تابستان، بهتر است از مانتوهای رنگ روشن مثل سفید، کرم، گلبهی، آبی و صورتی روشن و رنگ های پاستلی استفاده کنید. رنگ های تیره مثل مشکی، سورمه ای ، قهوه ای و . . . به دلیل جذب بالای نور خورشید و گرما، دمای بدن را بالا برده و بیشتر برای فصل زمستان و روزهای سرد مناسبند.
مدل مانتو
مدل مانتو هم در تعیین درجه حرارت بدن بسیار تاثیرگذاراست. در قدم نخست ، از پوشیدن مانتوهای تنگ و جذب و چسبان پرهیز کنید. این مدل مانتوها با ایجاد فشار به پوست، باعث افزایش تعریق در بدن شده و عرق را روی بدن نگه می دارند. همچنین به دلیل نبودن فضای کافی بین مانتو و پوست بدن، باعث آسیب رسانی و ایجاد التهاب های پوستی در دراز مدت می شوند.
مناسب ترین مدل مانتو در این فصل، مانتو های آزاد، بلند و گشاد هستند. از پوشیدن مانتوهای اندامی در این فصل خودداری کنید. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است دو طرف مانتوی بلند شما در پهلوها ، چاک داشته باشند. مانتو های عبایی و آستین کیمونو، از دیگر مدل های مناسب این فصل هستند. یک ترکیب ایده آل برای روزهای گرم تابستانی، پوشیدن مانتوی بلند و آزاد جلو باز و بدون دکمه بر روی پیراهن های بلند و خنک تابستانی است.
جنس مانتو
بهترین انتخاب برای این فصل، مانتوهای نخی و نازک است. از پوشیدن مانتوهایی که در آن از الیاف مصنوعی به ویژه نایلون استفاده شده است، به شدت بپرهیزید. برخی دیگر از پارچه های خنک و مناسب برای مانتوهای تابستانی عبارتند از : شانتون ریزبافت، لینن، کرپ نخ، حریر، ابریشم، سیلک، ژورژت، کدری، کریشه، ترگال، پوپلین، وال، کتان نخ نازک و کرپ هایی با گرم پایین.
مانتوهایی با این جنس پارچه را بهتر است با دست و آب سرد بشویید. از چنگ زدن زیاد و چلاندن بعد از شستشو خودداری کنید و مانتو را به چوب لباسی آویزان کنید تا به آرامی آب آن گرفته شود و خیلی چروک نشود.
اگر این جنس پارچه ها را می خرید تا مانتویتان را بدوزید، بهتر است بدانید که این پارچه ها، آب رفت دارند. قبل از بریدن و دوختن آنها، پارچه را ده دقیقه در آب بگذارید و سپس پهن کنید تا خشک شود.
خرید اینترنتی مانتو تابستانی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد
خرید اینترنتی مانتو تابستانی دکمه دار-خرید اینترنتی مانتو لاکچری-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان دیجی کالا-خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.