پیراهن زنانه مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


پیراهن زنانه مجلسی   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

پیراهن زنانه مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی شیک-لباس مجلسی دخترانه جدید-مدل لباس مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



پیراهن زنانه مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی شیک-لباس مجلسی دخترانه جدید-مدل لباس مجلسی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

پیراهن زنانه مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی شیک-لباس مجلسی دخترانه جدید-مدل لباس مجلسی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه مجلسی در سایت حریران بر روی کلمه پیراهن زنانه مجلسی کلیک کنید.

 

پیراهن-زنانه-مجلسی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

پیراهن-زنانه-مجلسی---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

نکاتی که باید به خاطر داشته باشید
کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش های بدون پاشنه نپوشید، مگر اینکه کلا چاره دیگری نداشته باشید.
اندازه مناسب پیراهن را انتخاب کنید. پیراهن های مجلسی بلند برای مراسمات رسمی، پیراهن هایی که کوتاهی شان تا روی زانو یا کمی کوتاه ترند برای مراسمات نیمه رسمی، و پیراهن های تا روی زانو و بلندتر برای مراسمات خودمانی مناسب هستند.
جوراب شلواری بپوشید. جوراب شلواری های رنگ پا یا مشکی بدن نما هم برای مراسمات، مناسب هستند.
هم کفش جلو باز و هم کفش جلو بسته برای مراسمات رسمی یا غیررسمی، مناسب هستند. اگر کفشتان جلوباز است، جوراب شلواری بدون درز بپوشید.
دامن یا کت و شلوار نپوشید (مگر اینکه به مهمانی خودمانی یا نیمه رسمی دعوت شده باشید).
لباس مجلسی مناسب فرم اندام شما
لباسی جذاب، مجلل و شیک است. شما این سوال را میپرسید که آیا این لباس مجلسی به من می آید؟
سوال خوبی است. قبل از خریدن لباس مجلسی زنانه ای که همیشه میخواستید آنرا داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. بنابراین همه ی ما نمیتوانیم همان هیکل بی نقصی که این روزها مدل های روی صفحات اکثر مجلات به خود اختصاص داده اند را داشته باشیم، اما آیا دلیلی وجود دارد که نخواهید به خوبی هایتان نگاه کنید؟
البته که نه! با دستچین چند نکته و حیله میتوانید بر نکات مثبتتان تأکید کنید و نکات منفی تان را کم اهمیت جلوه دهید.
تشخیص نوع فرم بدنتان
مهمترین عامل، انتخاب لباس مجلسی زنانه مناسب فرم اندامتان میباشد. اگرچه اکثر افراد میتوانند ویژگی هایی که در بیشتر از یک دسته قرار میگیرند را داشته باشند، اما نوعی لباس مجلسی را انتخاب کنید که به طورکلی شما را به بهترین نحو نشان دهد.
ویژگی اندام گلابی مانند
چه ویژگی هایی دارد؟
لاغر/ بالاتنه لاغر- سینه های کوچکتر- باسن و ران ها بزرگتر از بالاتنه.
دنبال چه لباسی بگردید:
دامن های فون دار یا پیراهن های دارای خط کمر مدل امپراتوری بگیرید. این لباس ها به شما کمک میکنند تا توجه از روی پائین تنه بدنتان برداشته شود و هیکلتان متناسب تر به نظر برسد.
پیراهن های دورنگه که قسمت بالاتنه رنگ روشنترو قسمت پائین تنه تیره رنگ دارند، بالاتنه تان را بهترو برجسته تر نشان میدهند.
پف روی شانه ی لباس، میان بالاتنه و پائین تنه، توازن ایجاد میکند.
ویژگی اندام معمولی
چه ویژگی هایی دارد؟
سینه و باسن کوچک- کمی قوس کمر- پاهای لاغر و کشیده.
پیراهنی با چند لایه پارچه که روی هم جمع شده اند بخرید.
پیراهن با بالاتنه شنل دار و دامنی آویخته انتخاب کنید که کمرتان را برجسته تر نشان دهد.
کت و شلوار مهمانی یا کت پپلیوم بخرید.
مقاله آنچه باید درباره پوشیدن لباس مجلسی میدی بدانید را بخوانید.
ویژگی اندام گرد
چه ویژگی هایی دارد؟
انحنای کمر- پاهای لاغر یا چاق- ظاهری پهن تر.
دنبال چه لباسی بگردید:
یقه های هفتی شکل
پیراهن های دارای خط کمر مدل امپراتوری
زیورآلات خیره کننده
اندام به شکل مثلث برعکس
چه ویژگی هایی دارد؟
شانه های پهن- کمرباریک- باسن کوچک.
لباسی با لبه ی نامتقارن
بالاتنه ای به رنگ خنثی و دامن چین دار
کت و شوار دمپا گشاد مخصوص مهمانی
اندام به شکل ساعت شنی سایز بزرگ
چه ویژگی هایی دارد؟
کمر کوچک- باسن و سینه بزرگ- استخوان بندی کوچک.
لباسهای تک رنگ
لباسهایی در اندازه بزرگ و گشادتر
زیورآلات زرق و برق دار برای دور کردن توجهات از روی انحنای بدن
این لباسها را نپوشید
شلوار چسبان- مهم نیست چه مدل لباسی با آن بپوشید، شلوار چسبان شبیه لباس های روزانه تان است و تأثیر زیادی ندارد.
پیراهن های بلند- پیراهن های بلند را معمولا در مهمانی های رسمی میپوشند، اگر یک دورهمی غیررسمی است، پیراهن بلند لباسی نامناسب برای این مهمانی است.
تی شرت و تاپ- چرا مناسب نیستند؟ چون این یک مهمانی است. حتی اگر میزبان بگوید غیررسمی است، اما بازهم تاپ یا تی شرت، لباس نامناسبی هستند.
پیراهن زنانه مجلسی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد لباس مجلسی زنانه برای عروسی-لباس مجلسی پوشیده-لباس مجلسی شیک-لباس مجلسی دخترانه جدید-مدل لباس مجلسی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.