شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


شومیز اسلامی  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن حریران-حریران لباس مجلسی-اینستاگرام شومیز ترک وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن حریران-حریران لباس مجلسی-اینستاگرام شومیز ترک زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن حریران-حریران لباس مجلسی-اینستاگرام شومیز ترک دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز اسلامی در سایت حریران بر روی کلمه شومیز اسلامی کلیک کنید.

 

شومیز-اسلامی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

شومیز-اسلامی--100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

شومیزها در دنیای مد از عناصر مهم و باسابقه به شمار می‌آیند. این لباس‌ها را می‌توان با شلوار، دامن بلند یا کوتاه و شلوارک هماهنگ کرد و پوشید. اگر ترکیبی مناسب از شومیز با لباس‌های دیگر فراهم کنید، تیپ و استایلی جانانه خواهید داشت که چشم‌ها را در هر جمعی به سمت‌تان خیره می‌کند. شومیزها را حتی زیر کت و جلیقه و… هم می‌توانید استفاده کنید. در انتخاب شومیزها به نکات زیر دقت و توجه داشته باشید:
طرح‌ها و استایل‌های بسیار متنوعی از شومیزها در بازار وجود دارد. اندام و سلیقه‌تان را در نظر بگیرید و خرید کنید.
شومیزهای ساده هم در استایل‌های رسمی و هم در تیپ غیررسمی به کمک‌تان می‌آیند. پس خرید دست‌کم یکی از آنها ضروری است.
جنس شومیز از چه باشد؟
باید ببینید که قرار است، شومیز برایتان چه کاربردی داشته باشد. اگر بناست که آن را هر روز بپوشید، باید به دنبال جنس خوبی بگردید که استحکام کافی دارد و در خلال شست‌وشو‌های مداوم خراب نمی‌شود و رنگش نمی‌رود. به این جنس‌ها دقت کنید:
شومیز نخی:‌ شومیزهای نخی را راحت‌تر می‌توان شست و نگهداری کرد. این جنس راحت است و با لباس‌های مختلفی هماهنگ می‌شود. شومیزهای نخی در رنگ‌های مختلف موجودند و به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی لباس را مدام بشویید و بپوشید.
شومیز ابریشمی: شومیزهای ابریشمی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و برای استایل‌های رسمی‌تر مناسبند. برای شست‌وشوی این لباس‌ها باید وقت و زمان زیادی بگذارید تا خراب نشوند و نیاز به خشک‌کن هم خواهید داشت. شومیز ابریشمی با شلوار جین یا دامن بسیار زیبا و چشم‌گیر می‌شود.
شومیز پلی‌استری: شومیزهایی از این جنس ماندگارند و هر چقدر هم که آنها را بشویید و بپوشید، شکل‌شان را از دست نمی‌دهند. تنوع رنگ و طرح این شومیزها هم بسیار بالاست. البته یادتان باشد که این جنس دارای بافتی مصنوعی است و اگر بدنتان به این اجناس حساسیت دارد، نباید به خریدشان فکر کنید. مثلا پارچه‌های حریر در این دسته جای می‌گیرند که لخت بودن این دسته از پارچه‌ها برای دوخت شومیز هم باعث شده بسیار پراستفاده و کاربردی باشند.
اندازه و رنگ شومیز را چگونه انتخاب کنید؟
انتخاب سایز مناسب در خرید هر لباسی مهم است. لباسی که اندازه بدنتان نباشد، شما را بدهیکل جلوه خواهد داد. یکی از نکات بسیار مهم در خرید هر لباسی، توجه به اندازه درست تن‌تان است. لباسی که گشاد یا کوچک‌تر از اندازه‌های بدن است، ظاهرتان را حسابی مخدوش می‌کند. پس بهتر است که سایزتان را بدانید، اندازه‌های بدنتان را بگیرید و نسبت به این موضوع قبل از خرید آگاهی داشته باشید. اگر خرید اینترنتی می‌کنید هم حتما به اندازه‌های لباس‌ها و سایز خودتان دقت کنید. یادتان باشد که از راهنمای سایزی که در بیشتر سایت‌های اینترنتی فروشگاهی وجود دارد، کمک بگیرید تا به اندازه‌های مناسب دست پیدا کنید و خریدی اشتباه انجام ندهید.
در زمینه انتخاب رنگ چیز زیادی نمی‌توان گفت. چون رنگ مقوله‌ای سلیقه‌ای است و قطعا رنگی که بیشتر دوست دارید و موردپسندتان است، حال و هوای بهتری به شما می‌دهد. اما از آنجا که شومیزها کاربردهای زیادی دارند، تهیه آنها از میان رنگ‌های خنثی، آزادی‌عملتان در ایجاد ترکیب‌های پوششی متنوع را بسیار زیاد خواهند کرد.
حتما شکل بدنتان را قبل از انتخاب شومیز بشناسید
اندامتان چگونه است؟ می‌دانید که برای ایجاد تعادل و تناسب در بدنتان باید به سراغ چه شومیزی بروید؟
اندام به شکل سیب:‌ اگر اندامی به شکل سیب دارید باید شومیزی بخرید که کمر پهنی دارد و در قسمت شانه‌ها و پایین لباس حالت جذب‌تری پیدا می‌کند.
اندام به شکل گلابی: اگر اندامتان شکل گلابی است باید به سراغ شومیزهایی بروید که در ناحیه پایینی لباس پهن‌تر و گشادتر هستند. قسمت شانه‌ها و سینه شومیز برای اندام‌های گلابی‌شکل باید تنگ‌تر باشد. برخی از شومیزها دارای کمربند هم هستند و در این ناحیه با کمربند یا کش تنگ می‌شوند. اینها هم گزینه خوبی برایتان خواهند بود.
اندام ساعت‌شنی: کسانی که اندامشان شبیه ساعت شنی است، باید به‌دنبال خرید شومیزهایی باشند که در ناحیه شانه و ران حالت آزادتری دارد. بهتر است که برش شومیز در ناحیه کمر جمع و جذب باشد. تا زیبایی اندام فرد به رخ کشیده شود. اگر شومیزی ساده در اختیار دارید هم می‌توانید با اضافه‌کردن یک کمربند به آن، خوش‌تیپ‌تر و جذاب‌تر شوید.
اندام مستطیلی: کسانی که اندام مستطیلی دارند یعنی بالاتنه و پایین‌تنه‌شان در یک راستاست و پستی و بلندی زیادی در مسیر اندامشان شاهد نیستیم. این دسته از افراد باید به سراغ شومیزهایی بروند که اپل در بخش شانه‌های‌شان کار گذاشته شده است.
اندام مثلثی: اگر اندامتان به شکل مثلث است، باید شومیزی بخرید که حالت جذب دارد.
در آخر
خرید شومیز و داشتن آن در کمد لباس‌ها فکر بسیار خوبی است این لباس پرکاربرد می‌تواند کارتان را برای رفتن به مهمانی‌ها و مراسم مختلف حسابی راه بیندازد. دنیای شومیزها بسیار گسترده‌تر از آن است که فکر می‌کنید. هم در موقعیت‌های رسمی و هم غیررسمی به کمکتان می‌آیند و با انواع و اقسام لباس‌های دیگر هماهنگ می‌شوند. طرح‌ها و رنگ‌های شومیزهای موجود در بازار هم که بسیار متنوعند.
شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن حریران-حریران لباس مجلسی-اینستاگرام شومیز ترک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.