قیمت شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


قیمت شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

قیمت شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن سرهمی-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز دامن ترک-قیمت مانتو حریران وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن سرهمی-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز دامن ترک-قیمت مانتو حریران زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن سرهمی-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز دامن ترک-قیمت مانتو حریران دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز اسلامی در سایت حریران بر روی کلمه قیمت شومیز اسلامی کلیک کنید.

 

قیمت-شومیز-محجبه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

قیمت-شومیز-محجبه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

انتخاب شومیز بر اساس سبک شخصی
شومیزها در واقع بهترین گزینه‌ای هستند که در مدل‌های مختلف دوخت و برش، جنس پارچه و پالت رنگی در تناژ متفاوت به سبک‌های گوناگون در دنیای لباس و استایل ارائه شده است. شما می‌توانید طبق سلیقه و استایل شخصی آن را با هر مدل و طراحی ترکیب کنید.
ابتدا می‌خواهیم مفهوم دقیق شومیز را که متعلق به دیار فرانسه است را برای شما معرفی کنیم. این آیتم در گذشته به عنوان یک تاپ بلند در جنس پنبه‌ای و لطیف (نقش زیر پوش) زیر پیراهن‌‌های رمانتیک برای خانم‌های پاریسی کاربرد داشته است. اما در مفهوم امروز، شومیز به همان پیراهن‌های جلو باز و دکمه‌دار گفته می‌شود. در واقع یک بالاپوش ساده به حساب می‌آید که شما با دستی باز به روش‌های خلاقانه می‌توانید آن را بپوشید.
این روزها که هرکسی به دنبال حفظ سبک خاص و شخصی خودش است؛ ما نیز راهکارهایی طبق استایل‌های متنوع در فشن برای انتخاب شومیز و بلوز برای شما ارائه می‌کنیم. کافی است با کمی بررسی شما به سبکی که از آن پیروی می‌کنید پی ببرید.
استایل کلاسیک، انتخاب بلوز شیک
طرفداران استایل کلاسیک به انتخاب آیتم‌های با کیفیت عادت دارند، آن‌ها تقریبا برای لباس‌هایشان پول زیادی صرف می‌کنند. چون معتقدند که خریدن لباس‌هایی با پارچه‌های مرغوب هرگز از مد نخواهد افتاد؛ بلکه همان لباس در چرخه تکرار مد قرار می‌گیرند. شومیزهای مورد علاقه این افراد از جنس پارچه‌های مخمل ،گیپور، ابریشم، ساتن و سیلک است.
شومیزهای کلاسیک از ویژگی خاصی برخوردار می‌باشند به خاطر اینکه از سیلوئت مشخص، برش و دوخت تمیز برخوردار هستند. پس شما طرفداران این سبک، با استایل با شومیزی شیک با سایر آیتم‌های کلاسیک می‌توانید به شکل رسمی و خوش‌پوش جلوه کنید.
فرم و رنگ بلوزهایی به سبک کلاسیک
رنگ‌های خنثی و نود همانند بژ، خاکستری، کرم و سفید جز جدایی ناپذیر استایل کلاسیک به شمار می‌روند. از طرفی سرمه‌ای و مشکی از دیگر رنگ‌های پیشنهادی ما برای این سبک است. فاکتور مهمی که باید مدنظرتان باشد باید شومیزها را اندازه و فیت اندام‌تان انتخاب کنید. در واقع برای استایل کلاسیک بلوزها (Blouse) که جلو بسته و با فرم یقه‌های خاص هستند، آیتم مناسبی برای خانم‌ها می‌باشند.
دراپه و چین کم در یقه یا مدل وارپ، یقه گره‌ای و همچنین بلوزهایی big collar برای داشتن تلفیقی از استایل وینتج و کلاسیک انتخاب مناسبی است. البته دوست‌داران این سبک بلوزهایی بدون نقش شلوغ می‌پوشند؛ حداقل پترن‌هایی انتخاب می‌کنند که کم‌تر به چشم می‌آیند.
بلوزها‌ی کلاسیک را چگونه بپوشیم
بلوزتان را با شلوار پارچه‌ای گشاد یا راسته‌، دامن‌های تا سر زانو متناسب با این استایل، ست کنید. اگر می‌خواهید با ترندها همراه شوید از آستین‌های پفی که امسال در مد تکرار شده غافل نشوید. بلوزهای‌تان را با یکی از ترندهای 2021، یعنی کت‌ و شلوار با مدل سرشانه حجیم (sharp shoulder) می‌توانید ترکیب کنید و رسمی و شیک به نظر برسید.
شومیزهای این سبک که در قسمت کمر تنگ می‌شوند را با یک شلوار فاق بلند مشکی، از نیازهای کمد کلاسیک، بپوشید. برای اینکه شیک و رسمی جلوه کنید بر روی بلوزتان می‌توانید کت تک بلیزر به سلیقه‌ی خودتان با مدل آزاد یا کمر کرستی و فرم برش عصایی بپوشید. کت و دامن‌ها از دیگر آیتم‌هایی هستند که می‌توانید بلوز ابریشمی یا کرپ حریر خود را برای زیر آن‌ها در نظر بگیرید. پوشیدن بلوز از بین مدل‌هایی که برای شما پیشنهاد دادیم با یک شلوار قد 90 به رنگ خنثی به همراه کفش پاشنه‌ متوسط و یا کفش‌ square toe چرم شما را شیک و خاص نشان می‌دهد.
استایل پاریسی، ظریف و خاص
ویژگی خاص این استایل شیک بودن است، البته این مفهوم از یک سری نمادهای ظاهری فراتر می‌رود. در استایل پاریسی لزومی ندارد حتما از یک برند معروف خرید و یا از ترندهای روز پیروی کنید؛ بلکه با برقراری تعادل بین آیتم‌ها زیبایی‌ را به بهترین شکل می‌توان نشان داد. افرادی که پیرو این سبک هستند آیتم‌های شیک و کژوال را با هم ترکیب می‌کنند. در استایل پاریسی خبری از آیتم‌های شلوغ نیست، همه آیتم‌ها ساده و اکسسوری‌ها کم انتخاب می‌شود.
در استایل پاریسی، شومیز‌ها با چه فرم و رنگ…
شومیز استایل پاریسی آیتمی مشابه پیراهن مردانه از جنس پنبه‌ای و یا از جنس کتان نازک در رنگ سفید، آبی آسمانی و ترکیب رنگ‌های خنثی و نود مثل طوسی، بژ، سفید، کرم و صورتی ملایم است. یکی از یقه‌هایی که بین دوست‌داران این استایل طرف‌دار دارد یقه ملوانی با همان طرح و ترکیب آبی و سفید است. همچنین بلوزهایی با یقه‌هایی مثل کرواتی و گره‌ای در این سبک قابل پوشیدن است.
بستن اکسسوری دستمال گردن به همرا ه شومیز و ست با jacket و coat از استایل پاریسی است. در این سبک برای پوشیدن دامن‌های کوتاه و بالای زانو به همراه شومیز یقه بسته تعادل را در پوشش‌تان حفظ کنید.
شومیزهای پاریسی را چگونه ست کنیم؟
شما می‌توانید با یک شومیز دکمه دار به همراه دامن‌ چپ و راستی و کفش کتانی استایل پاریسی را تکمیل کنید. آیتم‌ها را تک رنگ انتخاب کنید تا یک استایل مونوکروم داشته باشید. شومیز یقه مردانه سفید را زیر کت و شلوار با کفش‌های تخت، کالج امتحان کنید. شومیزهای آستین گره‌دار، با شلوار فاق بلند پاچه گشاد، ترندهای 2021، به همراه کفش‌های پامپ استایل خودتان را به Parisian نزدیک کنید.
بلوزهایی با پترن شاد به سبک بوهمین
استایل بوهمین یادگاری از فرانسوی‌ها در دنیای مد است، در این سبک بلوزها و شومیزهایی با مدل خاص و از جنس پارچه با الیاف طبیعی، مخمل و افتان هستند. در این سبک از چارچوب‌های سخت و رسمی خبری نیست و گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب بالاپوش در اختیار دارید. از استایل با انواع شومیزها با یقه‌های دراپه و آستین پفی به همراه دامن‌های چین‌دار با پترن های گل‌دار ونقوش بومی لذت ببرید
استایل کردن شومیز‌ها به سبک بوهو
اگر به جای بلوز، شومیزها را ترجیح دادید، سعی کنید مدل متفاوت از آن‌ها را در جنس جین یا جیر انتخاب کنید. جزئیاتی همانند گلدوزی و نوارهای ریش‌ریش را برای لباس‌تان فراموش نکنید. می‌توانید آن‌ها را با دامن‌های چین‌دار با نیم بوت جیر یا برای فصل گرما با سندل‌های گلادیاتوری ست کنید. پوشیدن شومیزهایی به سبک بوهو با حال و هوای بهار و تابستان هماهنگ است؛ مخصوصا وقتی با شلوارهای خنک مدل هارم و یا ژاپنی آن را بپوشید.
از شومیزهای اورسایز با آستین سه رب در رنگ‌های شاد و بهاره به رنگ طبیعت را با دامن های فون بلند به همراه یک جلیقه به سبک کابوی استایل خودتان را تکمیل کنید.
همچنین از اکسسوری‌ها مانند گردنبندهایی از سنگ‌های درشت، چوب و پر بر روی شومیزتان و یا ست کردن باندانا با نقش و رنگ بالاپوش غافل نشوید. اگر شومیز و بالاپوش‌تان در این سبک ساده انتخاب کردید می‌توانید با کیف مکرومه بافی یا کیف دستی ریش‌ریش‌دار که یکی از ترندهای 2021 استایل‌تان را شیک کنید.
انتخاب شومیزها به استایل کژوال و راحت
در نهایت اگر شما راحتی را بر همه چیز ترجیح می‌دهید و استایل کژوال را به عنوان سبک شخصی در روزمره انتخاب کردید، در پوشیدن بالاپوش چندان چالشی نخواهید داشت. این سبک به شما فرصت می‌دهد هم مد روز و هم راحت باشید. بلوزهای پنبه‌ای که کمی کشسانی دارند یا جنس پوپلین آیتم مناسبی برای این استایل هستند که به راحتی با شلوار جین ست می‌شود.
پترن و رنگ این آیتم در سبک کژوال
در استایل کژوال پترن‌هایی مثل چهارخونه، گل‌دار، راه‌راه و خال‌دار که با طیف بیشتری از آیتم‌ها ست می‌شوند را انتخاب کنید. البته قرار نیست خودتان را در استایل با شومیزها محدود به قوانین خاصی بکنید. می‌توانید در حالی که شومیز آستین‌دار مدل جذب به رنگ مشکی را با شلوار جین و کفش canvas پوشیدید، آن‌ها را با یک کت یقه انگلیسی پترن پلنگی همراه کنید. برای پالت رنگی مناسب در این سبک بهتر است از طیف رنگ‌های خنثی تا شاد و گرم استفاده کنید. اگر می‌خواهید بیشتر به ترندهای بهار و تابستان 2021 توجه کنید، از رنگ‌های پاستلی و صورتی به همراه سبز و آبی، درشومیز غافل نشوید.
راهکار استایل بلوز و شومیزها به سبک کژوال
بلوزهایی که یقه رومی یا با مدل طراحی تک آستین هستند مناسب سبک کژوال است. بلوز‌های آستین کوتاه و یا آستین افتاده به همراه چاپ لوگوهای نئونی از ترندهای امسال به شما می‌رود که پوشیدن آن با مدل شلوار جین بگی بیشتر به سبک کژوال شما جوانان هم‌خوانی دارد. شومیز دکمه‌دار لینن، کتان و جین یا از جنس وال بهترین گزینه برای استایل‌های کژوال تابستانه و راحت شما است. استایل شومیز‌های آف شولدر (off shoulder) با شلوار جین مام فیت یا شلوار بگ زاپ‌دار به همراه اسنیکرزهای سفید استایل باحال و جوان پسندی را به همراه دارد.
گره زدن را در استایل شومیزتان فراموش نکنید. دکمه‌های پایین شومیز را نبندید، آن ‌را گره بزنید و با دامن میدی پلیسه‌دار تابستانه امتحان کنید. برای داشتن یک استایل طبق ترند این فصل از مد یک رویه‌ی تور درشت شبیه تور ماهیگیری بر روی شومیز و شلوار لینن و خنک بپوشید
شومیز مینیمال، آیتم شیک و کاربردی
این استایل در دهه 60 میلادی به دنیای مد وارد شده است. مبنای اصلی سبک مینیمال بر کیفیت آیتم‌ها، پرکاربرد و بیسیک بودن، درعین حال زیبایی است. به همین خاطر شومیزها برای این سبک بدون هیچ برش خاصی و جزئیاتی هستند؛ اما کیفیت دوخت و پارچه در استایل شومیز مینیمال اهمیت زیادی دارد.
پترن پارچه‌ها در سبک مینیمال بسیار ظریف و ریز است. همانند خطوط راه‌راه افقی یا عمودی باریک، اغلب پالت رنگی که برای استایل مینیمال تعریف می‌شود رنگ سفید و مشکی که هیچ وقت از چرخه مد خارج نمی‌شود،وهمچنین در پالت رنگی این سبک به رنگ خاکستری و سرمه‌ای هم می توان اشاره کرد. اگر قرار است پول زیادی برای آیتمی از لباس‌‌تان صرف کنید بهترین رنگ در پالت رنگی نود است زیرا برای شما کاربرد بیشتری دارد.
شومیزهای کمد مینیمال را با مدل‌ یقه‌های ساده و تخت مانند یقه گرد و هغت، فرم آستین‌های مچ‌دار انتخاب کنید، این مدل‌ها برای استایل شما آیتم بیسیک و کلاسیک محسوب می‌شوند. و هرگز از مد نمی‌افتد؛ سبب می‌شود شومیز روزمره شما منحصر به فرد باشد.
به سبک مینیمال، شومیزها را چگونه ست کنیم
در این استایل شومیزها طراحی بسیار ساده‌ای دارند، پس اکسسوری مناسب این استایل هم باید ظریف باشد با یک گردنبد ساده و زیبا جلوه‌ای دیگر به استایل‌تان بدهید. در سبک منیمال اگر یک شومیز با یقه‌ی جلو بسته و طراحی شده‌ی پشت باز از مدل‌های 2021 را با آیتم‌هایی همانند دامن بلند فون، شلوار جین مام فیت و یا پارچه‌ای پاکتی بپوشید، قطعا استایل مینیمال‌تان را شیک و ماندگار می‌کنید.
اگر یک شومیز بلند آستین مچی در قالب تونیک برای استایل روزمره انتخاب کنید، شاید با آن حس بهتر و راحت‌تری داشته باشید. در ضمن بدانید با انتخاب مدل فری‌ سایز با کمی گشادی برای شما این لباس کاربرد متفاوت‌تری دارد. اگر دکمه‌ها را باز بگذارید و زیر آن می‌توانید تی‌شرت ساده بپوشید، با شلوار جین مشکی یا آبی روشن، استایل مینیمال برای فعالیت‌های خودتان داشته باشید. اگر دوست دارید شومیز مینیمال شما شیک‌تر به نظر برسد، آستین مچی‌تان را تا کنید و با یک وست و دامن سمبادی ست کنید تا استایل بهاره‌ی شما را تکمیل ‌کند.
قیمت شومیز اسلامی دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن سرهمی-شومیز قرمز با دامن مشکی-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز اینستاگرام ۱۴۰۰-شومیز دامن ترک-قیمت مانتو حریران مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.