پیراهن زنانه ساده استین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


پیراهن زنانه ساده استین دار  دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

پیراهن زنانه ساده استین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس مجلسی آستین دار دخترانه-آموزش دوخت پیراهن زنانه آستین دار-آموزش دوخت پیراهن زنانه ساده بدون الگو-مدل لباس مجلسی استین دار وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



پیراهن زنانه ساده استین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس مجلسی آستین دار دخترانه-آموزش دوخت پیراهن زنانه آستین دار-آموزش دوخت پیراهن زنانه ساده بدون الگو-مدل لباس مجلسی استین دار بلند دخترانه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

پیراهن زنانه ساده استین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس مجلسی آستین دار دخترانه-آموزش دوخت پیراهن زنانه آستین دار-آموزش دوخت پیراهن زنانه ساده بدون الگو-مدل لباس مجلسی استین دار دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده استین دار در سایت حریران بر روی کلمه پیراهن زنانه ساده استین دار کلیک کنید.

 

پیراهن-زنانه-ساده-استین-دار---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

پیراهن-زنانه-ساده-استین-دار---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

پیراهن آستین بلند
آستین های سرخود به صورت یکسره به بالاتنه وصل شده و در روی پارچه به همراه بالاتنه برش زده می شود و آستین جدا نیز به صورت جدا برش زده شده و به حلقه آستین دوخته می شود. پیراهن آستین بلند مجلسی جدید زنانه و دخترانه در انواع مدل های زیبا و متنوع موجود می باشد که با توجه به سلیقه افراد و همچنین متناسب با اندام و ویژگی های ظاهری افراد انتخاب می شود.مدل های آستین بسیار متنوع می باشد که در هر دوره از مدل های لباس، آستین های مختلفی مد می شوند و بعد از مدتی از مد افتاده و مدل دیگری جایگزین آن می باشد. مدل های بلند آن بسیار پرکاربرد می باشد و می توان برای انواع پالتو، مانتو و شومیز استفاده کرد که امروزه نیزدر این لباس ها مدل ها در قسمت آستین می باشد.
آستین از مهم ترین بخش لباس می باشد که از زیر بغل تا مچ دست را می پوشاند و در مدل های متنوع و شیکی می باشد. این قسمت از لباس حساس بوده و در هر لباس نگاه ها را به سوی خود جلب می نماید و باید اندازه آن کاملا با اندازه بدن متناسب باشد تا در روی لباس به خوبی بنشیند و سبب شود که افراد احساس راحتی داشته باشند. اندازه آن می تواند به صورت بلند یا کوتاه و یا به صورت سه ربع باشد که در مدل های جدا و سرخود بوده و با توجه به سلیقه افراد مدل های آن انتخاب می شود.
پیراهن آستین بلند مجلسی
مدل های آستین تاثیر زیادی در سبک و استایل افراد دارد و می تواند نقش بسیار مهمی را در میزان زیبایی و شیک بودن لباس ایفا کند که مدل های آستین پیراهن مجلسی براساس سلیقه و اندام افراد تغییر می کند، چرا که برخی از مدل های آن به هر لباسی نمی آید و باید در انتخاب آن به مدل لباس و اندام توجه کافی را داشت تا لباس در تن شیک دیده شود و افراد احساس راحتی داشته باشند.
علاوه بر مدل اندازه این قسمت از لباس باید طوری انتخاب شود که با بالاتنه هم اندازه باشد. آستین های تنگ سبب می شود محدوده حرکتی دستان را محدود کرده و نه تنها سبب می شود که افراد احساس راحتی نداشته، بلکه سبب پارگی شود. پیراهن آستین بلند مجلسی دخترانه و زنانه در انواع مدل های شیکی می باشد که انتخاب بسیاری از افراد خوش استایل می باشند. این مدل لباس جزو لباس های پوشیده محسوب می شود و برای بانوانی که به حجاب خود اهمیت می دهند و دوست دارند که در تمام مجالس و مهمانی ها با ظاهری پوشیده حضور پیدا کنند، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.
انواع آستین پیراهن دخترانه و زنانه :
۱- لباس آستین سه ربع .
۲- لباس استین بلند .
۳- لباس آستین گشاد.
۴- لباس بدون آستین .
۵- لباس آستین کوتاه.
پیراهن زنانه ساده استین دار دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد لباس مجلسی آستین دار دخترانه-آموزش دوخت پیراهن زنانه آستین دار-آموزش دوخت پیراهن زنانه ساده بدون الگو-مدل لباس مجلسی استین دار مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.