انواع چادر مشکی با اسم دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


انواع چادر مشکی با اسم   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

انواع چادر مشکی با اسم دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر دوخت انواع چادر مشکی-انواع چادر دانشجویی-بهترین چادر مشکی مجلسی-انواع چادر لبنانی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



انواع چادر مشکی با اسم دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات دوخت انواع چادر مشکی-انواع چادر دانشجویی-بهترین چادر مشکی مجلسی-انواع چادر لبنانی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

انواع چادر مشکی با اسم دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد دوخت انواع چادر مشکی-انواع چادر دانشجویی-بهترین چادر مشکی مجلسی-انواع چادر لبنانی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت انواع چادر مشکی با اسم در سایت حریران بر روی کلمه انواع چادر مشکی با اسم کلیک کنید.

انواع-چادر-مشکی-با-اسم---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

انواع-چادر-مشکی-با-اسم---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

انواع مدل های چادر مشکی زنانه
انواع مدل های چادر مشکی مجلسی و ساده و … را در این بخش برایتان به خوبی معرفی خواهیم کرد. انواع چادرهای مشکی زنانه به عنوان یکی از پوشش های مناسب و برتر در میان زنان مسلمان شناخته شده است رنگ، طرح و تزئینات چادر مشکی زنانه و دخترانه در هر منطقه و شهری برخاسته از سلیقه و نگرش زنان آن ناحیه است و از شهری به شهری دیگر متفاوت بوده است.
چادر جلابیب
معرفی انواع مدل های چادر مشکی با عکس و اسم + انواع پارچه چادر مشکی زنانه
در حال حاضر چادر جلابیب رواج بیشتری دارد. به علت قابلیت کامل حجاب و رفاه و راحتی خانم‌ها در این چادر، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این چادر که از اولین ابتکارات طراحان داخلی و توسط خانم‌های ایرانی می‌باشد، چهارده ویژگی خاص دارد و گسترش و پذیرش این مدل به حدی بوده است که راه‌اندازی سایتی را به نام خود در پی داشت. سایت جلابیب شامل اصلاعات کاملی درباره‌ی چادر جلابیب، آلبوم عکس‌ها، آدرس نمایندگی‌های فروش، اخبار، فروشگاه اینترنتی، نظرسنجی و … می‌باشد. به ویژه که در سر آستین‌ها بندینک هایی تعبیه شده است که پوشش کامل دست ها را فراهم می کند. ویژگی بعدی شامل امکان استفاده از کیف در زیر چادر است. طرح چادر جلابیب مورد پسند همگان بوده طوری‌که فراتر از مرزها ایران نیز خواهان دارد. شعار این چادر این است: «حجابم مرا حفظ کند، نه من حجابم را.» در کل دارای سی و یک طرح است و سه طرح آن با نام‌های مشکی، احرام و رنگی شناخته و معرفی شده است. این چادر برای اولین بار در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد که مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفت. چهارده ویژگی آن عبارتند از:
۱- قابلیت تنظیم اندازه‌ی صورت
۲- دارای آستین مخفی، زیپ مخفی جهت وضو‌گیری
۳- دارای شبه مقنعه و مقنعه سرخود
۴- دارای آستین ساق دست و آستین زمستانی
۵- دارای زیپ مخفی در قسمتی از جلوی چادر جهت وضو‌گیری، شیردهی و بستن ساک آغوش و دسترسی به کیف، تلفن همراه و جیب داخل چادر
۶- مکانی مجزا جهت دسترسی به تلفن همراه در بعضی طرح‌ها
۷- ظاهری شبیه به چادرهای معمولی
۸- دارای پوشیه و روگیر سر خود در بعضی مدل‌ها و امکان روگیری توسط شخص در همه‌ی مدل‌ها
۹- پوشش کامل بدون استفاده از مقنعه، مانتو و ساق دست
۱۰- قابلیت استفاده‌ی کیف در زیر چادر
۱۱- گشادی چادر مناسب و بدون بدن‌نمایی با همان متراژ چادرهای معمولی و در برخی طرح‌ها کمی بیشتر
۱۲- جلویگری از سرقت کیف و تلفن همراه موود در زیر چادر
۱۳- دارای بندینک سرآستین جهت حفظ کامل پوشش مچ‌ها.
چادر ملی
چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد ،در بعضی مدل‌های آن، آستین از آرنج به پایین است. آستین می‌تواند کلوش یا راسته باشد که معمولاً با حریر یا نوار و یا منجوق‌دوزی تزئین می‌شود. جلوی چادر می‌تواند باز باشد و یا به وسیله‌ی زیپ و دکمه مخفی بسته شود.این چادر به شما آزادی عمل بیشتری میدهد و برای خانومهایی بچه دار و دانشجو توصیه میشود.چادر ملی از آن دست چادرهایی بود که با آمدنش، بلافاصله موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد که البته تعداد موافقان بیشتر بود. چون به سرعت گسترش یافت. موافقان معتقد بودند که این چادر به خانم ها آزادی عمل بیشتری می دهد، بدون آنکه لازم باشد چادرشان را نگه دارند. با این چادر رانندگی بسیار راحتی هم دارید.
مخالفان هم دلایل قانع کننده ای داشتند. چون رفتار برخی خانم ها این چادر را لوده کرده بود. سال مدل ماهی و تنگ آن به همه چیز شباهت داشت جز چادر. گاهی دیده می‌شد که در زمستان اورکت، جلیقه و کلاه و شال گردن بر روی این چادر پوشیده شده و یا کوله پشتی از دو سمت انداخته شده، آن هم در سنین بالا. مشاهده‌ چنین صحنه هایی این ذهنیت را ایجاد کرده بود که چادر ملی مانتویی است که آن را بر کشیده اند. چادر ملی در واقع چادر ساده ای است که از دو طرف آستین دارد. در بعضی مدل های آن، آستین از آرنج به پایین است. آستین می تواند کلوش یا راسته باشد که معمولاً با حریر یا نوار و یا منجوق دوزی تزئین می شود. جلوی چادر می تواند باز باشد و یا به وسیله زیپ و دکمه مخفی بسته شود.
چادر ساده
معرفی انواع مدل های چادر مشکی با عکس و اسم + انواع پارچه چادر مشکی زنانه
اولین و معروف ترین چادر، چادر ساده هست که همه ی ما با آن آشنایی کامل داریم. چادری که از یک قواره پارچه یعنی ۵/۴ متر با عرض ۱۱۵- ۱۱۰ سانت به صورت دو تکه دوخته می‌شود ،که بعضی از خانمها برای اینکه این چادر راحت تر پوشیده شود به آن کش می دوزند .این چادر یکی از راحت‌ترین چادر هاست. اگر عرض پارچه 180 سانتیمتر باشد، یک تکه می شود. برخی از خانم‌ها برای این که راحت تر بتوانند آن را روی سر نگه دارند به آن کش می زنند. برخی هم برای این‌که ساده نباشد، نوار تزئینی روی لبه چادر می دوزند.
چادر دانشجویی
چادر دانشجویی کاملا شبیه به چادر ساده ‎ی ایرانست.با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که میتوانید بدون به هم زدن فرم چادر،به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن دست کودک استفاده کنید.
در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی می باشد. امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم است و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سر، در صورت عدم رو گیری بر روی سر می ماند.
برخی از تولیدی ها در قسمت شکاف یک مچ ۵ سانتی تعبیه میکنند و برخی دیگر با نوار تززیینی به آن جلوه می بخشند. البته باید درنظر داشته باشید که کششِ مچ ممکن است مقداری روی دست آزاردهنده باشد و به همین دلیل نیاز به پرو دارند.
چادر کمری
معرفی انواع مدل های چادر مشکی با عکس و اسم + انواع پارچه چادر مشکی زنانه
چادر کمری یا قاجاری یکی از قدیمی ترین مدلهای چادر در ایران است که در دوران حکومت قاجاریه رواج داشته و به همین دلیل نام دیگر آنرا چادر قاجاری می نامند. باتوجه به عرض زیاد این چادر برای افراد درشت اندام و خانم های باردار مناسب است. امکان روگیری نیز با این چادر فراهم است. که مانند پیراهن از سر پوشیده می‌شود از پشت یک‌سره است، ولی از جلو دو تکه به نظر می‌رسد. این چادر با کمربندی از پشت گره می‌خورد. به همین خاطر از سنگینی چادر گرفته می‌شود. قسمت بالایی که دسته‌های چادر است با کش روی سر ثابت شده و بلندی آن تا زانو می‌رسد. اگر شخص رو بگیرد، دو تکه بودن آن مشخص نمی‌شود. در مدلی از آن، قسمت بالا مثل یک مقنعه‌ی آستین‌دار است. مقدار پارچه‌ی این چادر به اندازه‌ی چادر ساده است.
چادر شال دار
چادرهای شال دار شبیه مانتو هستند که به آن شال دوخته شده اند و به وسیله‌ی زیپ مخفی بسته می‌شود. در دو نوع شال بلند و شال کوتاه وجود دارند. در مدل شال بلند بلندی شال تا مچ پا ادامه دارد و شال کوتاه بلندی شال تا ارنج دست می باشد. زیاد شبیه به چادر نیست. شبیه مانتویی است که از جلو شال می خورد و به وسیله زیپ مخفی بسته می شود. برخی مؤسسات و شرکت ها برای کارکنان خانم شان این مدل را بیشتر می پسندند و سفارش می دهند. چون فکر می کنند ظاهری پوشیده، آراسته و با وقار است. این چادر از محبوبیت خاصی در بین خانم های جوان بر خوردار است.
چادر عربی
چادر عراقی همان چادر عربی است. در این مدل هم روی خود چادر برای بیرون آوردن دست‌ها برشی ایجاد شده است با این تفاوت که دیگر حتی مچ هم ندارد. در داخل چادر و روی کمر به اندازه 30- 20 سانتیمتر از پارچه چادر باقی می ماند. جلوی این چادر باز است و برای تهیه آن به 5/7 متر پارچه با عرض 100- 90 سانتیمتر نیاز است. آماده آن در بازار موجود است، اما باید هنگام خرید باید مواظب بود که به جای چادر، عبا فراهم نشود. زیرا قسمت دوخت شانه در عبا و چادر متفاوت است.
چادر اماراتی
چادر اماراتی همانگونه که از نامش مشخص است یکی از انواع چادرهای عربی می باشد. با این تفاوت که به دلیل داشتن آستین‎‎‏‎‏های ۴۰ سانیمتری نسبت به دیگر مدل های عربی ،اندامی تر است. جلوی این چادر به صورت باز طراحی شده و می توان آن را بنا به سلیقه های مختلف با زیپ و یا انواع دکمه بست و یا بندینک بست تا از راحتی بهتری برخوردار شوید‏.‏ از ویژه گی های چادر اماراتی با توجه به آستین دار بودنش راحتی در بغل گرفتن کودک ؛ رانندگی ؛ خرید و ‏.‏‏.‏‏.‏ می باشد‏.‏ چادر اماراتی با توجه به اندامی بودن نسبت به سایر مدلهای عربی و راحتی خیلی عالی در نزد خانم های جوان خاصه دانشجویان و دانش آموزان مورد استقبال گسترده قرار گرفته است‏.‏ این چادر از پارچه حریر اسود تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود ‏.‏ پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه ی حجاب فاطمی از شرکت yyt با مارک شمس المدینه می باشد تار و پود این پارچه با تراکم 450 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد ‏.‏ با توجه به قرار داد مجموعه حجاب فاطمی با شرکت yyt کره این پارچه صرفا جهت تولیدات ما استفاده شده و در بازار موجود نمی باشد‏.‏
چادر لبنانی
در مدل اصلی آن اگر شخصی که چادر سر کرده دست‌هایش را باز کند، شما یاد مانتوهای کلوش (خفاشی) می‌افتید. زیرا این چادر آستین ندارد بلکه جایی برای بیرون آوردن دست‌ها روی چادر ایجاد شده و یک مچ ۱۰ سانتی متری به آن دوخته شده است با کش روی سر می‌ایستد و جلوی آن به صورت مورب یعنی چپ و راست بسته می‌شود. به این صورت که به لبه‌ی طرف راست کش به اندازه‌ی مچ دوخته می‌شود که آن را به دست چپ می‌اندازید و سمت چپ چادر در پهلوی راست شما نگه داشته می‌شود. چادر از زیر چانه و روی سینه به وسیله‌ی یک دکمه بسته می‌شود، پوشیده بودن این چادر به شما این امکان را می‌دهد تا در زیر آن لباس راحت‌تری بپوشید، زیرا به هیچ وجه باز نیست. برای تهیه‌ی این چادر به ۵/۳ متر پارچه با عرض ۱۸۰ سانتی‌متر نیاز است.
انواع چادر مشکی با اسم دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد دوخت انواع چادر مشکی-انواع چادر دانشجویی-بهترین چادر مشکی مجلسی-انواع چادر لبنانی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.