مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا
    


مانتو زنانه   دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا

مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مانتو جدید-مانتو زنانه شیک-دیجی کالا مانتو زنانه بهاره-مدل مانتو زنانه-مانتو اسپرت وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مانتو جدید-مانتو زنانه شیک-دیجی کالا مانتو زنانه بهاره-مدل مانتو زنانه-مانتو اسپرت زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مانتو جدید-مانتو زنانه شیک-دیجی کالا مانتو زنانه بهاره-مدل مانتو زنانه-مانتو اسپرت دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو زنانه در سایت حریران بر روی کلمه مانتو زنانه کلیک کنید.

مانتو-زنانه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

مانتو-زنانه---100%-تضمین-کیفیت-پارچه-و-دوخت-و-امکان-مرجوعی

چگونه مانتو را ست کنیم؟ سوال همیشگی خانم ها
اگر شماهم درگیر این سوال هستین که چگونه مانتو را ست کنیم ؟ بدون شک این پست خیلی بهتون کمک میکنه.
داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم. حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لباس ها را داشته باشیم اما اصول صحیح پوشیدن آن ها را ندانیم، نمی توانیم ظاهری آراسته داشته باشیم. اصول و روش های ست کردن بحث بسیار مفصل و جذابی است، که دانستن درباره آن دید ما را نسبت به رنگ ها، جنس پارچه ها، موقعیت ها و… هرچیزی که باعث بهتر دیده شدنمان می شود را باز می کند.
مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر ما دارد. در واقع هسته ی مرکزی استایل ما را مانتو تشکیل داده است. در کنار آن شال یا روسری، شلوار، کیف و کفش و اکسسوری ها کامل کننده استایل ما هستند.
اصول ست کردن
تقریباً همه ی ما با اصول کلی لباس پوشیدن آشنا هستیم. این که لباس های کاملاً اندازه، یکرنگ و راه راه عمودی باعث بلندتر و لاغرتر دیده شدنمان می شود. یا لباس های چند لایه، راه راه افقی و رنگ روشن باعث چاق تر و کوتاه تر دیده شدنمان می شود. برای این که بدانیم چه لباس هایی و چه رنگ هایی در کنار هم، همخوانی دارند و به درستی ست شده اند ابتدا باید اصول رنگ شناسی را بدانیم.
اصول رنگ شناسی
رنگ ها تاثیرات روانی مثبت و منفی بر ما و اطرافیان ما می گذارند. رنگ ها شامل رنگ های اصلی مثل قرمز، زرد و آبی، رنگ های ثانویه مثل سبز، نارنجی و بنفش، و رنگ های ترکیبی که از ترکیب رنگ های اولیه و ثانویه به وجود می آیند، هستند.اگر رنگ ها را به سه دسته گرم و سرد و خنثی تقسیم کنیم. رنگ های گرم و سرد خود دو دسته روشن و تیره دارند. در واقع رنگ گرم و سرد به حسی که از دیدن یک طیف رنگی به وجود می آید گفته می شود.
اصولاً رنگ های گرم مثل نارنجی، قرمز و قهوه ای رنگ های انرژی بخش هستند و رنگ های سرد مثل سبز و آبی باعث ایجاد آرامش و خونسردی می شوند.
در مورد باقی رنگ‌ها باید بگوییم که بهتر است کمی به اصول ست کردنشان آشنایی داشته باشید. رنگ‌های اصلی، فرعی و مکمل را بشناسید و با ترکیب رنگ‌ها بازی کنید. رنگ‌های اصلی عبارتند از زرد و قرمز و آبی که معمولا بهتر است در کنار هم قرار نگیرند، مگر اینکه رنگ دیگری در این میان واسطه شود یا تنها دو رنگ از سه رنگ اصلی با هم ست شوند. رنگ های مکمل بدین قرار هستند: بنفش مکمل زرد؛ نارنجی مکمل آبی و سبز مکمل قرمز؛ رنگ‌های مکمل مانند دوستان صمیمی، تقریبا هرجا که در کنار یکدیگر قرار بگیرند، ترکیب زیبایی می‌سازند. در ست کردن رنگ‌ها باید نکات ریز دیگری را نیز درنظر بگیرید؛ مثلا اینکه رنگ مانتویتان با خاکستری ترکیب شده یا نه؛ که در این صورت، بهتر است که رنگ شالتان هم ترکیبی از رنگ خودش و خاکستری باشد؛ یا اصول تیره و روشن یا سرد و گرم بودن رنگ‌ها. مثلا در فصول سرد، رنگ‌های گرم مثل قرمز و نارنجی مناسب‌تر است و در فصول گرم، رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز و …
ست کردن مانتوی طرحدار و ساده
اگر مانتویی که به‌تن دارید، پر از طرح و رنگ‌ولعاب است، بهتر است که از شال یا روسری ساده یا تجیحا تک‌رنگ استفاده کنید تا استایلتان بیش از حد شلوغ به‌نظر نیاید (البته اگر مدل موهایتان شلوغ یا شینیون و مخصوص مراسم و مهمانی است، بهتر است که شال ساده‌تر انتخاب کنید و برعکس، اگر مانتویتان ساده، تک‌رنگ یا راسته است، می‌توانید روسری و شال‌های طرحدار، گل‌گلی رو سر کنید تا استایلتان از سادگی بیش از حد دربیاید مثلا در مهمانی‌هایی که دوست دارید مانتوی ساده‌تری بپوشید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.
انواع مدل های مانتو
مانتو دانشجویی، مانتو اداری و رسمی، مانتو اسپرت، مانتو خیابانی، مانتو مجلسی
انواع شال یا روسری
شال و روسری نخی، شال و روسری حریر، شال و روسری ساتن، شال و روسری ابریشمی، شال و روسری پشمی
انواع شلوار زنانه و دخترانه
شلوار جین: جین دمپا گشاد، جین راسته، جین مام استایل، جین تنگ
شلوار پارچه ای زنانه و دخترانه
دمپا گشاد، گشاد دامنی، راسته، لگ
انواع کیف زنانه و دخترانه
کیف بزرگ، کیف کوچک، کیف اسپرت، کیف مجلسی
انواع کفش زنانه و دخترانه
اسپرت، کتونی، کالج، پاشنه دار، صندل
ست کردن مانتو کتی با شلوار گشاد
مانتو کتی از آنجایی که در قسمت بالاتنه کمی چسبان می‌شود٬ ترکیب خوبی با شلوارهای از بالاگشادی که اخیرا ترند شده اند می‌سازند.
در آخر چند نکته برای سوال چگونه مانتو را ست کنیم
اگر مانتو در قسمت یقه و بالاتنه دارای طرح می باشد بهتر است شال و روسری خود را ساده ببندید.
کفش های ساده بهتر است با لباس های طرح دار و کفش های کار شده را با لباس های ساده بپوشید.
مشکی و سفید دوست تمام رنگ ها هستند. اگر مانتو یا یک جفت کفش مشکی یا سفید داشته باشید به راحتی می توانید ست های مختلفی بسازید.
کیف بزرگ مناسب مانتوهای آزاد، گشاد و پانچ و کیف کوچک با مانتوهای اسپرت، کوتاه و کتی مناسب تر است.
مانتو زنانه دارای %تخفیف% دوخت عالی شیک و تن پوش زیبا - در این نوشته کوتاه در مورد مانتو جدید-مانتو زنانه شیک-دیجی کالا مانتو زنانه بهاره-مدل مانتو زنانه-مانتو اسپرت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.