مدل مانتو حریر | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل مانتو حریر | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل مانتو حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو حریر اسپرت کوتاه-مدل مانتو حریر ساده کوتاه-مدل مانتو حریر مجلسی-مدل مانتو حریر اشکی-مدل مانتو حریر گلدار جلو باز وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو حریر اسپرت کوتاه-مدل مانتو حریر ساده کوتاه-مدل مانتو حریر مجلسی-مدل مانتو حریر اشکی-مدل مانتو حریر گلدار جلو باز زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو حریر اسپرت کوتاه-مدل مانتو حریر ساده کوتاه-مدل مانتو حریر مجلسی-مدل مانتو حریر اشکی-مدل مانتو حریر گلدار جلو باز دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مدل مانتو حریر در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو حریر کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

حریر یکی از پارچه‌های پرطرفدار در فصل بهار و تابستان است. این پارچه خنک برای دوخت لباس مجلسی، شومیز، دامن، رویه لباس، شلوار، شال، مانتو و … کاربرد دارد. الیاف حریر طوری بافته می‌شود که با لمس آن حس لطافت پارچه را درک کنید. امروزه پارچه های حریر در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و سلیقه اکثریت افراد را در دنیای مد و فشن پوشش می‌دهد.
حریر چیست؟
حریر پارچه‌ای ظریف و زیباست. این پارچه با استفاده از تکنیک های خاص بافندگی ایجاد می‌شود که ترکیبی از 2 روش مختلف بافندگی است. به این صورت که طرح پارچه با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی درون یک پارچه ساتن که یک پارچه ساده و براق است، بافته می‌شود. الگوهای حریر می‌توانند به صورت چند رنگ یا تک رنگ باشند. می‌توان از انواع الیاف های مختلف از جمله ابریشم، پنبه، پشم یا الیاف مصنوعی مانند ریون برای بافت حریر استفاده کرد.
پارچه حریر که به دلیل داشتن الگوی پیچیده و بافته شده شناخته می‌شود، به عنوان پارچه مجلسی و زینتی، مورد توجه قرار گرفته است. این روزها تهیه الگوهای فوق‌العاده پیچیده با ماشین آلات نساجی مدرن بسیار آسان است. به طور سنتی، حریر از ابریشم، پنبه یا پشم ساخته می‌شد، اما امروزه پارچه های مصنوعی حریر هم موجود است.
تاریخچه پارچه حریر چیست؟
حریر در اوایل قرون وسطی در حوالی بیزانس و خاورمیانه به یک تکنیک مهم بافندگی تبدیل شد.
پارچه‌های حریر برای نخستین بار در قرن چهاردهم به اروپا آمد و اولین سابقه استفاده از این کلمه در اواسط قرن چهاردهم میلادی و به زبان فرانسوی بوده است. حریرهای اولیه اروپایی با دستگاه‌های ساده ایتالیایی بافته می‌شدند، که این دستگاه دارای 2 بند بود که امکان ایجاد الگو روی پارچه را فراهم می‌کرد. حریر‌های مدرن با استفاده از دستگاه‌های بافندگی ژاکارد بافته می‌شوند، که دستگاه‌هایی کامپیوتری هستند.
ظهور کلمه “حریر” در غرب در مقاله‌ای فرانسوی در قرن چهاردهم بود. در آن زمان، فرانسه و ایتالیا مراکز تجاری دنیا بودند، بنابراین بیشترین میزان منسوجات توسط بازرگانان فرانسوی مورد بازرسی و طبقه‌بندی قرار می‌گرفت.
دقیقاً مشخص نیست که مردم خاورمیانه از چه زمانی دست به تولید پارچه‌های حریر با الگوهای پیچیده زده‌اند، اما مورخان از مدتها پیش ثبت کرده‌اند که حریر محصول اصلی نساجی “بیزانس و عربستان” است. در قرون وسطی، محبوبیت این سبک پارچه در همه جا به جز اسپانیا، که تا قرن پانزدهم توسط مسلمانان اشغال بود، افت کرد.
در حالی که ابریشم محبوب‌ترین الیاف برای بافت حریر در طول دوره رنسانس بود، بافندگان، الیاف پشمی‌و پنبه ای را نیز به کار می‌گرفتند. در اروپای غربی، کرم‌های ابریشم آسیایی بسیار نایاب بودند، بنابراین حریرهای ابریشمی ‌به یک کالای لوکس و مختص اشراف‌زادگان تبدیل شد.
خصوصیات پارچه حریر چیست؟
حریر پارچه‌ای منسجم است و خصوصیات بسیاری دارد که آن را به پارچه تزئینی و ایده‌آل تبدیل می‌کند. در اینجا برخی از ویژگی های حریر آورده شده است:
طرح‌های متنوعی دارد. حریر به الگوهای پیچیده و زیبای خود معروف است، که از طریق ترکیبی از تکنیک های بافندگی ایجاد شده است.
از هر دو جهت قابل استفاده است؛ حریر پارچه ای دو رو است. الگوی این پارچه در هر دو طرف منعکس می‌شود.
براق است. حریر به طور کلی با استفاده از تکنیک بافت روی ساتن (حریر ساتن) تولید می‌شود که این امر به پارچه جلا می‌دهد.
تفاوت بین حریر و پارچه ابریشمی چیست؟
حریر و پارچه ابریشمی هر 2، پارچه‌هایی با الگوی بافته شده به کمک دستگاه بافندگی ژاکارد هستند. حریر معمولاً مسطح و نازک‌تر است، اما ابریشم ضخامت بیشتر و حالت سه‌بعدی دارد. پارچه‌های ابریشم گل برجسته دو رو نیستند. درحالی که طرح پارچه های حریر از دو طرف قابل رویت است. الگوهای پارچه ابریشمی معمولاً چند رنگ هستند، در حالی که حریر می‌تواند به صورت تک‌رنگ یا چندرنگ باشند. الگوی حریر معمولاً درخشندگی خاصی دارد که به دلیل حضور ساتن در بافت آن است، در حالی که ابریشم گل برجسته اغلب برای ایجاد درخشش از نخ‌های متالیک استفاده می‌کند.
حریر و پارچه ابریشمی‌ با وجود تفاوت‌هایی که دارند با اهداف مشابه تولید می‌شود. پارچه ابریشمی‌ از چندین رنگ نخ تشکیل می‌شود، اما حریر معمولاً از یک رنگ تشکیل شده است.
فرآیند بافت این 2 پارچه نیز تفاوت دارد. بافت پارچه ابریشمی‌ سست تر است، که اغلب منجر به ایجاد بافتی غیر منسجم‌تر می‌شود.
راهنمای مراقبت از پارچه: چگونه باید از حریر مراقبت کرد؟
دستورالعمل مراقبت از حریر بستگی به این دارد که پارچه شما از چه الیافی تشکیل شده باشد. حریر ابریشمی همیشه باید خشک شویی شود، اما حریر ساخته شده از پنبه، کتان و ابریشم مصنوعی را می‌توان با دست شست و شو یا در ماشین لباسشویی قرار داد. ولی باید آن را با دور ملایم در ماشین لباسشویی شست.
قبل از شستشوی لباس حریر حتما دستورالعمل مراقبت از آن را مطالعه کنید.
اگر از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید، ایده خوبی است که برای جلوگیری از تغییر شکل پارچه، آن را در یک کیسه پارچه‌ای شست‌و‌شو قرار دهید.
از سفیدکننده‌ها برای شستن پارچه‌های حریر استفاده نکنید.
اگر در حال شستشوی یک لباس حریر هستید، بهتر است آن را خشک شویی کنید؛ زیرا حتی اگر مواد شست‌و‌شو دهنده شما ملایم باشد، ممکن است به ساختار پارچه آسیب برسد و لباس شما تغییر فرم یا سایز دهد.
مدل مانتو حریر - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو حریر اسپرت کوتاه-مدل مانتو حریر ساده کوتاه-مدل مانتو حریر مجلسی-مدل مانتو حریر اشکی-مدل مانتو حریر گلدار جلو باز مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.